Elini göbek deliğime getirdi gülümsedi kendimi geri çektim güldü " sen sapıksın " kahkaha attı .
" ımm öylemiymişim " ofladım
" anlaşma yapalım yeni bir anlaşma mesela para veririm sana ya da ödevlerini yaparım. Ya ne istersen ama dokunup durma " gözlerini kıstı
" ne kadar verirsin mesela " gözlerim parladı
" ne kadar istiyorsun" düşünür gibi yaptı " 20.000 " dedi yutkundum yuh amk tamam durumumuz iyi ama o kadar da değil"Çok fazla "
" ben bilmem para teklifi yapan sensin" ofladım aklıma gitarım ve saatim geldi
" tamam anlaştık ama hemen veremem"
" sana 100.000 vericem istediğim gibi seni ellerim" gözdevirdim" eve dönünce parayı ayarlar sana veririm " geri çekildi yatağın ortasına geldi
" gel " dedi düşmemek için yaklaştım aramızda mesafe bıraktım yaklaşıp mesafeyi kapattı " anlaşma filan yok" elini boynuma getirdi parmağıyla boynumdan omzuma çizgi yaptı. Geri çekildim tuttu " Beni zorlama "Elini tutup ittim " beni taciz eden sensin istemiyorum dokunmanı " kolumu tuttu
" bırak üstümü giyincem"
" olanları çabuk unuttun akıllanman için illa üzülmen mi gerekiyor" konuşmadım gözlerim doldu elini saçıma koydu sevmeye başladı.
" neden böyle yapıyorsun? " güldü
" anlamayan sensin gel film izliyelim dolapta içmeye bir şeyler vardır "
kafamla onu onayladım kalktı dolabı açtı biraları aldı bir de cips aldı kumandayı ve birayı uzattı aldım yatağa yattı üstümüzü kapattı. Televizyonu açtım filmlere baktım
"Korku aç " açtım arkama yaslandım biramı açtım . Içmeye başladım Film güzel ilerliyordu. Saate baktım daha erken maç yarın 13.30 da olucak sadece bir tane bira içsem yeter hem filmi izledim hemde biramı yudumladım . Aras'a baktım gözlerini bana çevirdi gülümsedi .
" yarın maç var heyecanlı mısın ?"
Bende gülümsedim " çok umarım kazanırız bende linçlenmem" gözlerini kıstı .
" birşey diyemezler merak etme "
Umutsuzca kafa salladım. Filmi izlemeye devam ettim. Göz kapaklarım ağırlaştı. Uyku bedenimi kendi tarafına çekti.
Kafamı omzuna yasladım . Gözlerimi kapattım kokusu burnuma doldu bunu neden yaptım bilmiyorum ama hoşuma gitti. Kendimi yavaş yavaş uykuya bıraktım.
Koç bağırdı " hadi aslanlarım" dedi kaptanı itti. Maç başlıyordu hepimiz yerimizi aldık kaleye geçtim heyecanlı mıyım? Çok karşı takıma baktım fazla atletik duruyorlar . Maç başladı. Bende izlemeye başladım içimden lütfen bu tarafa gelmesin diye dua ediyorum. Ne olur gelmesin çok heyecanlıyım . Top mertin ayağındaydı biraz koştu semihe attı. Semih biraz topla oyalandıktan sonda Hakana attı . Hakan kostu koştu kalenin dibinde Aras'a topu attı ve goll güldüm ama çok kolay oldu .
73. Dakikadayız artık işler çok zordu. Adamların içinden şeytan çıktı sanki sarışın çocuk koşarak kaleye doğru geldi . Barışı geçti ilerde ki takımın kaptanına attı topu kaptan bana baktı . Alayla güldü sert bir şekilde topu kaleye vurdu. Kendimi sağ üst köşeye uçurdum ve topu tuttum. Evet uçurdum ben nasıl o kadar yukarı zıpladım topla yerden kalktım.
Bana hayretle bakan çocuğa göz kırptım. Topu uzağa doğru attım burak yakaladı tam gidiyordu ki adama kaptırdı. Bana doğru koşmaya başladılar. Hemen atak yaptılar aras koştu ama yetişemedi yakınında ki oyuncuya attı o da bana az önce atana attı. Çocuk bana şeytani bir bakış attı. Topu fırlattı yavaş şerefsiz yavaş diye bağırmamak için kendimi zor tuttum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAPTAN (BxB)
Teen FictionAras:seni zıplatırım Ağzım açık kaldı ağzı çok bozuk Umut:doğru konuş Aras: benim canımı sıkma çok kötü olur Umut: ne olurmuş ? Aras:umut sabrım taşıyor Umut: neyse ne Aras:kaşınıyorsun Aras:kaşırım Umut: yaparsın ****************************...