42

3.8K 201 48
                                    

öğle arası geldi . Aras hala uyumakla meşgul , onu hafif ittim . Kafasını kaldırdı , kızarmış gözlerini gözlerime dikti .

Gülümsemeye çalıştım ah be adam sen bana neler yapıyorsun . Kalbimin ayarlarıyla oynuyorsun , kendimi kaybetme mi sağlıyorsun . Bu beni çoğu zaman korkutuyor ama elimden bir şey gelmiyor .

"Öyle bakmaya devam edersen acımam öperim " dudaklarım aralandı , sonra kendini gülümsemeye bıraktı . Ona hafif yaklaştım

"Okulda olmasak 1 saniye düşünmez öpmeiine karşılık verirdim . Ama okuldayız bence tokat yemek istemezsin " öyle yoğun bakıyor ki benim öpesim geliyor . Bakışlarım dudaklarını buldu , refleks olarak dudağımı yaladım . Bakışları yoğunlaştı .

"acıktım" Sesimle kendine gelmiş gibi irkildi . bakışları gözlerimi buldu . Sonra Barışlara baktı

"yemek yiyelim " Barış alayla güldü

" bizde birbirinizi yiyecek gibi bakmayı kesseniz de yemek yemeye gitsek diye bekliyoruz "Yanaklarımın kızardığını hissettim . Hemen ayağa kalktım .

"hadi ya çok acıktım " Aras da ayağa kalktı .

"Barış bebeğimi utandırma " dedi elini omzuma attı . Sınıftakilerin değişik bakışlarıyla sınıftan çıktık. Kantine indik , boş bir masaya oturduk . Mert kaçamak bakışlarla beni izliyordu .

Burak bana bakıp gülümsedi " barışmanıza çok sevindim . Takıma geri gelecek misin ? "

Kafamı hayır anlamında salladım . Zaten yerime başkasına buldular , bana daha da ihtiyaçları yok . Koç bir kere kovdu o söylemeden ben konuşmaya gitmem , gidemem .

Aras benim gibi düşünmüyor omalı ki kaşlarını çattı .

" saçmalama sen çok iyi oynuyorsun . Koçun siniri geçsin seni alır . "

"Zaten sen atılmamı istemedin mi ? Kavga da suçlu sen olmana rağmen ben atıldım . Koç yapmaz sen dedin biliyorum . Zorlamaya gerek yok artık  istemiyorum "

Hepsi aynı anda gözlerini kaçırdı . Onların bu haline güldüm , bir anda beni düşmanları yapıp olmaması gereken şeyler yaptılar . Şimdi suçluluk duyuyorlar , beter olsunlar Tövbe Tövbe

İlk kendine gelen Burak oldu , gülümsemeye çalıştı

" ne yersiniz alalım . Umut bugün bendensin " göz devirdim . Kafamı hayır anlamında salladım .

" sen zengin olabilirsin ama benimde param var bu sefer seninki benden olsun "

ayağa kalktım . Aras da kalktı " bu sefer umudum ve ben öderiz " 

Hemen ayağa kalktım , insanları önemsememeye çalıştım . Kantin tarafına geçtik  Aras bana baktı gülümsemeye çalıştı ben de gülümsemeye çalıştım .

" Yavrum sen bekle ben alıp geliyorum " kafamı salladım . Yan tarafta onu beklemeye başladım. Bahardır 'ı gördüm tepki vermedim . İnşallah yanıma gelmez . 

Yanındaki Miraç ' la bana doğru yürümeye başladılar . Tepki vermedim , onlardan çekindiğimi belli edersem daha çok üstüme gelirler . Biz eşcinseller için hayat zor , ikisinin gözlerine de emin bir şekilde baktım . kavga isterlerse kaçmanın anlamı yok .

Şimdi kaçarsam yarın 10 sonraki gün bütün okulla gelirler . Biraz korktuğumu beli edersem , hiç düşünmezler hayatımı bitirirler .

Miraç yanıma geldi alaylı gülüşüyle bakıyordu . ben tepki vermedim .

"Aras nerede seni sikip bıraktı mı ?" aynı ifadeyle bakmaya devam ettim .

İnsanlar kavga çıkıcanı anlamış , dikkatli bir şekilde bize bakıyorlardı. 

"Miraç kavga istiyorsan edelim laf sokmaya çalışma " 

"Bir ibne den dayak yiyecek değilim " kendinden emin gibi duruyor ama değil . gözlerimi gözüne diktim .

"Deneyelim istersen teke tek "

"Ne oldu Aras artık seni korumuyor mu ?" 

"Okul çıkışı okulun ilerisinde ki basketbol sahasına gel " 

Bir şey demesine izin vermeden bizi izleyen Aras ' ların yanına geçtim . Aynı masaya tekrar geçtik . Arastan tostumu aldım , bir şey olmamış gibi yemeye başladım . Onlar da olmamış gibi davrandı . 

Dayak yiyeceğimi sanmıyorum , Miraç şuan kendinden emin bir şekilde yanıma geldiyse insanlar onu destekler . bize saygı göstermezler diye 

Haklı da belki Aras'ın o abartılı çevresi , arkadaşları bile karşımız da olur . Aras yanımda gerisinin önemi yok , ama Aras için korkuyorum . O hep güçlü oldu , çevresi arkadaşları hep onun yanında oldu .

Şimdi belki de onlar da yanında olmayacak sadece onun için üzülüyorum .

Tostlar bitince sınıfa çıktık . İnsanlar karşı mı destekliyor mu anlayamıyorum . Anlarsam üzülürüm zaten hiç gerek yok . Son derse kadar ders dinledim , kitap okudum .

Araslar da sakindi ... 

Okul bitince sakin bir şekilde sahaya yürüdüm . Aras beni kendine çekti 

"Seni seviyorum bırakda ben senin yerine kavga edeyim " 

"  seni seviyorum , gerek yok bebeğim ben hallederim . İnsanların canını yakmaktan çekiniyor olmam bugün için geçerli değil . "

Saha da bizi bekleyen insanları gördüm . sakin adımlarla sahaya girdim . Karşı tarafta ki bazı yüzleri tanıyorum . Aras' ın arkadaşım dediği tipler.

Miraç 'ın karşısında durdum . Bir tane adam alaylı bir şekilde güldü

" Aras bu kadar mısınız ? Sadece 5 çocuk bilsem sadece ben gelirdim , bu kadar insanı getirmezdim . " 20 ye yakın insan vardı arkasında kahkaha attım . Bakışlarım Miraç ' ı buldu 

" teke tek demiştim sen gerçekten korkuyorsun . Ama korkmalısın bu seferlik acıma duygumu rafa kaldırdım . Bugün dayak yerim yarsın seni sıkıştırır yine döverim . " 

Adam da güldü " sadece 5 kişisiniz emin ol yarın yürümeye halin olmayacak , en çok da şu Aras'ı dayak yerken göreceğim için mutluyum . O abartılı çevrenden kimse kalmamış "

Arkamda duran Aras yanıma geldi

" kaşınıyorsun intikam alıcamı biliyorsun . Konu uzamadan geri çekil bu konu da acımam olmaz. "

" Ya sen acımasan ne olur . Çevren de 1 tane adam kalmamış "  Aras dik dik bakmaya devam etti .

"Korkan geri çekilsin ben sadece uyarıyorum sonra ağlasanız da durmam " 

Birkaç kişinin tereddütle baktığını gördüm ama geri çekilmediler . Aras kafasını salladı . Telefonunu çıkarttı  pür dikkat ona bakıyorduk . 

telefonunu cebine koydu , çok geçmeden yan sokaktan 20 - 30 kişi çıktı . Yok artık dedim kaslı kaslı insanlar . Aras beklemeden o çok konuşan adama daldı ben de çok düşünmeden Miraç ' a daldım . Sonrası cehennem gibiydi ....

Umut üzümlü kekim ..

Yorum ve beğeni yaparsanız çok mutlu olurum . Sizi seviyorum yorumlar da buluşalım.

Bu arada final çok yakın 😉😉







KAPTAN (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin