35

3.9K 199 46
                                    

Yerde oturmuş tekrar tekrar videoyu izliyordum. Hastalığı tam atlatmamış bedenim.  Fiziksel ve ruhsal acıyla kıvranıyordu. Üstüm başım  yine kandı . Telefonum çaldı açmadım.  Arayan numara kimin bilmiyorum bile kapattı. 

Bu sefer mesaj attı

05**  *** 0088

Selam güzelim! Benim poyraz  duydum ki artık Aras'ın değilmişsin . Çok sevindim bundan sonra götüne sahip çık demek için yazdım.  Ben iyi bir düşmanım kendine çok iyi bak bebeğim

Ağzımdan bir hıçkırık kaçtı.  Boka battım tamamen boka battım . Elimle gözyaşlarımı sildim.  Elime kan geldi . Hemen ayağa kalktım soyunup  duşa girdim .

Bağırarak ağlamaya başladım.  Poyraz sapık ya bana kötü şeyler yaparsa. Ya dokunmaya çalışırsa ne yapıcam biterim . Ağlamaya devam ettim.  Iyice rahatlayınca duştan çıktım.

Kıyafetlerimi giyinip yatağa yattım. Her tarafım sızlıyor. Beni dinlemedi bile artık dinlemesinde onun yalanlarına ihtiyacım yok.

Ne mertin sahte dostluğuna ne de Aras'ın sahte aşkına gerek yok. Oysa ben merti hep affetmiştim.  Kardeşiz demistim.  Ona bir şey yapmama rağmen beni umursamadı. 

Onların yanında oldu . Bundan sonra onların yanında da olsun . Yanıma gelmesinler beni yaraladıkları gibi bıraksınlar.

Telefonum çaldı.  Baktım annemdi hemen açtım

Anne

- eşcinsel misin?

Anne ben ...

- neden anlatmadın?  Ben neden bunu mertten öğrendim. Onlara dayanamadığımı biliyorsun . Neden böyle birşey yaptın

Anne elimde değil sevdim

- maddi anlamda yardımcı olurum . Manevi yardım  için bana zaman ver . Bazı şeyleri sindirmem gerekiyor.

Yüzüme kapanan telefona baktım. Ayşe teyzeyi aradım biraz çaldı.  Sonra açtı kendimi tutmaya çalıştım.

Efendim kuzum

- ayşe teyze ben seni  hep sevdim . Ikıncı annem olarak gördüm. Biliyorsun değil mi ?

Biliyorum kuzum biliyorum.  Senin mertten bir farkın yok benim için sen neden ağlıyorsun.

- ayşe teyze sadece seni sevdiğimi bil mertle artık arkadaş değiliz.  Lütfen ona baskı yapma . Bizim kardeş gibi olduğumuzu ona göstermeye çalışma.  Biz kardeş değilmişiz Ayşe teyze , biz kardeş değilmişiz.  Seni çok seviyorum kendine çok iyi bak olur mu ?

Siz kavga mı ettiniz?  Yine barışırsınız merak etme bende seni seviyorum kuzum . Şimdi kapatmam lazım yine ara beni tamam mı ?

- tamam

Telefonu kapattım.  Kenara koydum ah be mert galerime girdim.  Fotoğraflarımıza baktım gülümsedim.
Kendimi yavaş yavaş uykuya bıraktım.

Kafamı tekrar suya soktu. 
" bizim mahallede senin gibilere yer yok gidiceksin "

Kafamı sudan çıkarttı.

" gidicek yerim yok "

Tekrar suya soktu. Artık nefes almakta zorlanıyordum . Kapı açıldı adam beni sudan çıkarttı.  Aras bana gülüyordu.  Yanında çok yakın arkadaşı mert vardı.

" umutcukk "
Alayla güldüm ama birşey demedim.  Hiç  mi içi  sızlamıyor.  Hani beni  seviyordu.  Hani  ben  onların arkadaşıydım.  Hiç  mi canları yanmıyor. 

" özledin mi beni bebeğim "

Öyle alaycı konuşuyordu ki bunun için bile ağlayabilirim . Inadına gülümsedim.

" neden öptün onu "

" o beni öptü . Son kez yanağımı öp  dedi ben öpücekken kafasını çevirdi"
Kahkaha attı

" bari güzel yalan bul aptal "

" Aras yapma seni sevdiğimi biliyorsun . Bana dönüşü olmayan şeyler söyleme , yapma "

" lan bunlar ne ki sana daha ne yaralar açıcam.  Canını nasıl yakıcam . Poyraz seni arıyormuş. "

Gözlerine baktım.  Hemen gözlerim doldu . Kendimi tutmaya çalıştım.  Içimden fısıldadım . Ağlama umut dayan hepsi biticek

" ben seni seviyordum be umut sana aşığım ama sen ne yaptın onu öptün. Benim kıyamadığım dudaklar onun oldu " bana bağırıyordu  bende bağırmaya başladım.

" Ben öpmedim o öptü . Ben de  seni seviyorum yapma lütfen "

Arkasını döndü " arkadaşı evine bırakın.  Bu günlük yeter  bundan sonra seni ben dövdürmicem çünkü gerek yok.  Seni dövmek için sıraya giren çok "

Adamlar beni yaka paça depo gibi yerden çıkarttılar.  Sonra da arabaya attılar. Karşı çıkmadım kaderime razı oldum .

Kapım çalıyordu.  Uyku sersemi kalktım.  Kapıyı düşünmeden açtım.  Karşımda sarhoş bir Aras görünce kapatmaya çalıştım.  Izin vermedi

" bebeğim çok özledim seni , kokunu neden yaptın neden ben sana aşık olmuştum. "

" Aras git uyumak istiyorum "

Beni dinlemedi kolumdan çekerek odama soktu.

" seni çok seviyorum söyle lan neden sevmedin beni söyle! Sana çok sevgi verdim diye yaptın  değil mi? '"

Kafamı  hemen hayır anlamında salladım " yapmadım seni seviyorum"

Beni itti " yaptın sen beni bitirdin.  Canımı yaktın senin canını yakarken bile ölmek istiyorum.  Canım çok yanıyor sana kıyamıyorum.  Ama kıydım çok yaktım "

Ağlamaya başladı.  Bende ağlamaya başladım " seni çok seviyorum umut çok seviyorum.  Canım çok yanıyor ben sana kıyamazken o kız öptü seni "

" Aras yemin ederim haberim yoktu . Ben yapmadım seni seviyorum inan bana " beni  itti. 

" Sus seni uyarmak için geldim . Bundan sonra senin hayatın bitti.  Ben bir şey yapmicam ama insanlar onlar saf nefretle kucaklicak seni  " Bana baktı uzun uzun ve devam etti

" Canın acıyor değil mi?  Benimde acıyor kalbim çok acıyor. Kalbim yapma diye bağırsa da yaptım seni bitirdim . "  sanki kendi kendine anlatıyor gibiydi.

Odadan yalpalayarak çıktı. Kapının sert kapanma sesini duydum.  Kendimi yatağa atıp ağlamaya başladım.

Beni seviyorsa neden  canımı yakıyor ? Neden bana inanmıyor?
Ben onu çok sevdim . Bana inanması gerekiyor beni sevmesi gerekiyor .

Çünkü ben  onu çok seviyorum.  Onsuz yapmam , yapamam ama yapmak zorundayım. 

O artık nefret ediyor benden insanlar da nefret ediyor.  Yarın okul var , zulüm asıl okulda başlicak .

Onlar canımı çok yakıcak . Yorganıma sıkı sıkı sarıldım.  Ağlayarak uykuya daldım.

Hemen yazdımUmarım beğenirsiniz . Yorum yapıp oylamayı unutmayın sizi seviyorum...

KAPTAN (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin