Okuldan çıktık mert yanıma geldikçe ben kaçtım. Bi ara gözlerinin dolduğunu gördüm ama hiçbir şey yapmadım . Barış yanıma geldi .
"Neden böyle yapıyorsun ki sadece bizden uzaklaşmak istemedi " sadece yüzüne baktım yürümeye devam ettim.
Sonunda yıkık bir binaya geldik eski bir eve benziyordu . Uzaktan baktım da çok pis duruyor. Araslar içeri girdi mert'te girdi . Durdum sonra ben de girmeye karar verdim.
İçerisi de dışarısı gibiydi bir tane oda vardı kapısı yeniydi içeri girdik . Burası tertemiz ve yepyeni içinde televizyon bir sürü oyun ve yataklar var. Çok güzel duruyor. Hepsi koltuğa oturdu tekli koltuğa attım kendimi hepsi bana bakıyordu umursamadım bende etrafa bakmaya başladım. Barış ayağa kalktı dolabı açtı içinden pansuman eşyaları çıkardı.
" Aras istersen duş al "
Aras omuz silkti bu da benden öğrendi alıştı. Barış bana uzattı bende omuz silktim. Telefonum çalmaya başladı baktım annem arıyordu güldüm açtım
-" okulda kavga çıkmış. Kavga etmişsin ne kavgası bu "
"Anne nerdesin ?"
- "işteyim
"Iyi ordan gelir annelik görevinin ucundan biraz tutunca konuşuruz. Kaç gün oldu beni oyalayıp eve gelmiyorsun . Ben takıma girdim kaleci oldum başka şehire gittim . Hic birinden haberin yok ordan konuşuyorsun. Kendine koca filan bulduysan söyle "
- " oğlum yapma böyle seni çok seviyorum biliyorsun. Sadece bu aralar çok yoğunum "
" eve gelemicek kadar yoğunsun oğlunu arayamicak kadar 1 2 haftaya evden çıkıcam dün akşam babamla konuştum onun burda ki evinde kalıcam nafakayı artık bana yollicak bende bir iş bulurum artık "
Ağlama sesi geldi
-" oğlum yapma işlerimi halledicem ne olur "
Durdum güldüm birseyler var
" doğruları söyle anne biri var
değil mi?"Itiraz ediyordu ki arkadan ses geldi
-" hayatın bugün erken gelmişsin yemek yapmadıysan dışarı da yiyelim" ve öpme sesi telefonu direk kapattım babamı aradım.
" baba anahtar nerde demistin "
- oğlum bir şey mi oldu ? Babannende"
" olmadı artık evinde yaşasam
olur mu ? "- " O NE DEMEK OĞLUM ORASI SENİN EVİN annenle kavga mı ettiniz ? Sana yarından itibaren paranı yollarım evi temizletirsin değiştirilcekleri değiştirir ayarlarsın"
" tamam baba"
- " seni seviyorum " güldüm
" bende baba bende seni seviyorum"
Kapattım sırtımı koltuğa yasladım.
Cebimden sigara ve çakmak çıkarttım sigaramı yaktım . Bulmuş Işte birini bende hayatıma bakarım şuan 17 yaşındayım 18 yaşıma gelmeme az kaldı. En iyisi iş bulmak bir kafeye işe girerim . Sigaramın bittiğini görünce yeni yaktım . Mert bana baktı" hâlledemezsen ne olucak " alayla güldüm
" babamın yanına uçarım" hepsinin oturuşu dikleşti.Mert ağzını açtı ama bir şey demedi . Aras'a baktım . Barış yanıma geldi
" pansuman yapmam lazım " omuz silktim
" gerek yok gitmem gerek daha eşyalarımı ayarlicam kalmak için yer de bulmam lazım. Bu akşam eve gelir "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAPTAN (BxB)
Teen FictionAras:seni zıplatırım Ağzım açık kaldı ağzı çok bozuk Umut:doğru konuş Aras: benim canımı sıkma çok kötü olur Umut: ne olurmuş ? Aras:umut sabrım taşıyor Umut: neyse ne Aras:kaşınıyorsun Aras:kaşırım Umut: yaparsın ****************************...