Herkes kendisinden korkuyor.
Herkes ondan nefret ediyor
O da herkesten nefret ediyor.
Sevgiyi hissetmiyor.
Aslında o hiçbir şey hissetmiyor.
Belki sadece acı
Hem acıyı hissediyor hem de başkalarına bu hissi tattırıyor.
Zarar vermeyi seviyor.
Zarar verdirtmeyi de
Zarar verirken izlemeyi de
İnsan öldürmeyi seviyor.
İnsanların birbirini öldürmesini izlemeyi de
Çığlıklar onu mutlu ediyor.
Eğlenceli.
Herkes ona psikopat, kafayı yemiş, manyak diyor.
O herkesten farklı
Çünkü o
KamçıEl
Asıl adıyla
Drake Merwin
Evet, sağ kolu yok.
Onun yerine bir kamçısı var.
Uzayabiliyor, hafif kırmızı renkli bir yılana benziyor.
Ve geri döndü
İntikam içim
Efendisine hizmet etmek için
Gaia'ya
Kötülüklerin efendisi
Bu sefer başarısız olmayacak.
Bu sefer o çocuklar ve tüm dünya başarısız olacak.
Hepsi efendisinin önünde diz çökecek.
Dünyaya hükmedecekler.Aradan birkaç yıl geçmişti,Sam Temple yeni hayatına çoktan alışmıştı.Astrid ve Diana'yla yaşantısına devam ediyordu.Şu an Los Angeles'ta şehir merkezinde Astrid'i film stüdyosundan almak için yoldaydı.Geç kaldım diye düşündü sinirle zaten hiç bir zaman sorumluluk alan bir olmamıştı.Arabasından indi ve stüdyoya doğru yürümeye başladı.
Aklından Astrid'e uyduracağı mazereti düşünürken karşıdan gelen bir adam ona sertçe çarptı.
"Yavaş be"Öfkeyle arkasını döndüğünde gördüğü yüzü hayatında bir daha hiç görmeyeceğini düşünüyordu.Drake?
Çocuk zalim bakışlarını ona dikmişti.
"Sen?Nasıl?"
Tam arkasını dönüp ona yönelecekti ki korkunç yüz ,kalabalığın arasında gözden kayboldu."Sam,o olduğuna emin misin?"Sam' Astrid'i stüdyodan almıştı,bir kafeye oturmuşlardı.Sam Astrid'e olanı özet geçmişti.
"Eminim,onun yüzünü kolay kolay unutmam" O an aklından Drake'in onu öldüresiye kırbaçladığı gün geçti.Aynı acıyı hisseder gibi oldu.Astrid o an onun aklından ne geçtiğini anladı.Elini tuttu"Geçti Sam,bitti"Çocuğa üzüntüyle baktı,sonra bilgiç bir tavırla devam etti "Bence sen hala olanları atlatmaladın,Drake öldü Sam, kubbe kayboldu,her şey bitti."
"Oradaydı,Astrid." dedi Sam öfkeyle.Drake'le karşılaşması sinirlerini germişti.Sonra gözlerini Astrid'e diktiğinde kızın yüzündeki bıkkın ifadeyi farketti.Belki de Astrid haklıydı,belki de anlık bir halisülasyon gibi bir şeydi gördüğü.Ama bu düşünce onu sakinleştirmeye yetmedi.Gerçekti diye düşündü.Gerçekten de orda gördüğü en az RSGB'de yaşananlar kadar gerçekti.Ama o bunu bilmiyordu.Umarım beğenmişsinizdir👍😊. Olisvelly ile birlikte yazıyoruz. Karanlık Yol diye bir hikayesi var. Umarım beğenirsiniz:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RSGB (the FAYZ) Düzenleniyor
FanfictionYoklar seri son kitabı ışığın fanları tarafından yazılan devam kitabıdır. Fanus kalktıktan yıllar sonra dünyaya düşen meteorla Gaia tekrardan uyanır,eski bedeniyle tekrardan hayata döner.Artık eskisinden daha güçlüdür,dünyayı hakimiyetine alacaktır...