Karşılaşma

171 10 5
                                    

Polis mi? Itfaiye mi?diye düşündü Sam.havada yeşil yıldırımlar,yangın insanları panikletmiş olabilirdi
"Yürüyün" dedi Gaia Drake ve Penny'e dönerek "burdan gidiyoruz"
"Ama efendimiz"dedi Penny "Bu insanlara gücünüzü göstermek için bir fırsat"
"Her şeyin bir zamanı var,ve o zaman şimdi değil" dedi Gaia
"Ama efendimiz"diye itiraz etti Drake.Yerde hareket edemeyen Sam'e bakarken içindeki ona saldırma isteğini bastırmak istiyordu.
"Hayır"diye tısladı Gaia kulakları tırmalayan sesiyle.Sonra da elini Drake'e doğru kaldırarak "Sen bana karşı mı geliyorsun"dedi hınçla
"Ha-hayır"dedi Drake.Hayatında korkudan ilk kez kekelemişti belki de.Yıldırımlar gerçekten canını çok yakıyordu.Zayıflık diye düşündü Drake.Ona göre hissetmek zayıflıktı.O acı çeken değil acı veren tarafta olmalıydı o, O anda Gaia'nın içinden bir metal parçası geçip gitti. "Polisler geldi!" dedi Quinn sevinçle.

Sam kafasını çevirip arkasına baktığında polislerin şaşkınlık içinde onları izlediğini gördü. O sırada bir ses işitildi. Önüne döndüğünde Gaia'nın karnından kanlar fışkırdığını fark etti.

Gaia acıyla haykırdı. Karnını tutarak yere düştü. "Olduğunuz yerde kalın." diye bağırdı bir polis. Hepsi gördükleri karşısında şaşkındı ve olanlara anlam veremiyorlardı. Sam onlara bağıran polise bakarken adamın ellerinin titrediğini fark etti.yine başlıyoruz dedi Sam.Yine insanlardan korkmaya kaçmaya başlayacaklardı,hep yaşadıklarını başkalarından gizlemeye bunun yükümlülüğüyle yaşayacaklardı,yine.. Hatta.."
O anda düşünceleri Gaia'nın sesiyle bölündü.
"Burdan gidiyoruz" dedi yerinden doğrularak.Bir anda karnındaki yara kapanmıştı.İyileştirme gücünü kullanıyor diye düşündü Sam.Gaia aynı anda Sam'e doğru dönerek "senle sonra hesaplaşcağız Sam,"dedi.Sonra da öfkeyle devam etti"ama bu kez yalnız olmayacağım,kardeşinle beraber döneceğim Sam,Caine" Sam aklından geçen ihtimalin gerçek olmasıyla afallamıştı "Onla yeniden karşı karşıya kalacaksınız,bende birbirinizi yok etmenizi izleyeceğim"
"Caine bana zarar vermez"dedi Sam hafif bir tereddütle.Yoksa verir miydi? Oğlanla son karşılaşmalarında gerçekten bir takım olmuşlardı ve şimdi Caine geri dönmüştü ve Sam ne yapacağını kestiremiyordu.
"Daha kendin bile emin değilsin" dedi Gaia onu aşağılayıcı bakışlarla süzerek "Çok eğlenceli olacak"diyerek kulakları tırmalayan bir kahkaha attı.
Tam o anda elinde silah tutan polis onlara doğru yaklaşarak "orda neler oluyor"diye bağırdı."Yangını siz mi çıkardınız"diye sorarken silah tuttuğu eli hala titriyordu.
"Ne olduğunu söyleyeyim" dedi Gaia şeytani buz mavisi gözlerini polise dikerek "Gaiaphage is back!" diye bağırdı hemen ardından ellerini onlara tokat atar gibi sallamasıyla bütün arabalar,polisler kısa bir süre hava süzülerek yere çakıldı.Sam şaşkınlıkla ona bakarken Gaia'nın boşluğundan yararlanarak ayağa kalktı.Oysa Gaia,Drake ve Penny çoktan kaybolmuşlardı.Işınlandılar,diye düşündü Sam O zaman Taylor..diye aklından geçirdi ama devamını getiremedi,bir gün için gerçekten bu kadarını kaldırabilecek durumda değil aslında aynı olayları tekrar yaşasa her şeyi kaldırabileceğinden, akıl sağlığını koruyabileceğinden her zamankinden fazla şüphe ediyordu.

RSGB (the FAYZ) DüzenleniyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin