Yüzleşmen gerektiği anda
Sakın korkunun etkisinde kalma
Çünkü en büyük düşmanın korku olduğunda
O seni takip edecek unutma"Ne olduğunu artık açıklayacak mısınız?"
Sam uyandığında duyduğu ilk ses bu oldu,sesi hemen tanıdı,ses Astrid'e aitti ve öfkeli zamanlarda kullandığı tını odada çınlıyordu.
"Bak" diye cevap verdi Edilio "Önce Sam'in..."
"Uyanıyor" diye araya girdi Astrid."Sam"
Bu arada Sam uyanmış doğrulmaya çalışıyordu ama başında hissettiği bir acıyla donakaldı "yavaş ol" dedi Astrid."Lana'yı aradım,birazdan burada olur."
Lana'nın adı geçince Quinn dikkat kesildi,"Lana mı,buraya mı gelecek şimdi?"dedi
Astrid umursamaz bir tavırla "Evet" diye cevap verdi "artık bu olanları bir açıklığa kavuşturmamız gerek,hep birlikte"
Tam o anda Diana içeri girdi.
"Burda neler oluyor?"Tam o anda içerideki Edilio ve yatakta yatan Sam'a gözü takıldı."Ne bu yeniden beraberiz temalı buluşma falan mı?"
" Diana hiç sırası değil birazdan zaten istemeyeceğimiz kadar konuşacağız." dedi Astrid. O sırada kapı çaldı. "Quinn kapıyı açmaya gider misin?" dedi Astrid sakin olmaya çalışarak. Sesinden bir istekten çok emir olduğu anlaşılıyordu. Quinn kapıyı açmaya gitti. "Merhaba Quinn." Quinn yüzü kızarmış bir şekilde karşısında duran Lana'ya baktı. "Sana da m-m-merhaba L-Lana." Quinn içinden kendine kekelediği için kızdı. Sakin ol, sakin ol. "Yukarıda seni bekliyorlar." dedi Quinn Lana'ya. Lana yukarı çıktığında gözüne ilk takılan şey beyaz bir yatak ve onun üzerinde acıdan yüzü buruşmuş bir şekilde ona bakan Sam oldu. "Ne olduğunun ben de farkındayım." dedi Lana üzgün bir ses tonuyla. Diana "Biri bana ne olduğunu açıklarsa ben de ne olduğunun farkına varabilirim." dediyse bile kimse onun ne söylediğine aldırış etmedi. Lana yavaş adımlarla Sam'in yanına yürüdü. "Başına ne oldu? Çok şişmiş."
"Ben de bilmiyorum Lana, hala açıklamadılar." kızgın bir ifadeyle önce Edilio'ya sonra da Quinn'e baktı. Lana elini Sam'in başına koydu. Gözlerini kapattı. "Odaklan." dedi kendi kendine. Gözlerini açtığında Sam ona gülümsüyordu. "Kendini yaralamaktan hiç vazgeçmeyeceksin değil mi Sam?" dedi Lana gülümseyerek. "Sen beni iyileştirmekten vazgeçene dek evet." diye karşılık verdi Sam. Sonra Astrid'e baktı. Kızın rahatlığı yüzünden okunuyordu. "Sanırım şimdi azar yiyeceğim diyerek Astrid'e doğru yürüdü. Astrid "Bence bunu oturarak konuşsak daha iyi olur." dedi. Astrid, Sam, Diana, Lana, Quinn, Edilio masaya oturdular. "Bu kadar mıyız? diye sordu Lana. "Evet, şimdilik." diye cevapladı Astrid.
"Önce nereden başlayalım istersiniz? A şıkkı:Gaiaphage. B şıkkı: Sam. C şıkkı: ne olduğunu baştan anlatmanız. Ben şahsen C şıkkından yanayım." Kimsede ses çıkmayınca Astrid devam etti. "Edilio ne olduğunu anlatır mısın?" Yine sesinden söylediğinin bir soru değil bir emir olduğu anlaşılıyordu. Bütün yüzler Edilio'ya çevrildi. Edilio bütün olan biteni anlattı. "Sonra Sam Gaia'nın geri döndüğünü ve Taylor ile Caine'in de yaşayabilme ihtimalini düşününce bayıldı. Bayılırken kafasını da çok sert yere çarptı." dedi Edilio düşünceli bir şekilde. Astrid "Eee şimdi ne yapıyoruz?" dediğinde herkes ona şaşkın bir ifadeyle baktı. "Bunu benim sormam gerekmez miydi?" diye sordu Sam. Sesindeki endişe kendini belli ediyordu. "Tabiki de bir planım var." dedi Astrid yüzünde kocaman bir gülümsemeyle. " Öncelikle düşmanlarımızdan başlayalım. Kimsenin hoşuna gitmeyecek, biliyorum ama başka bir seçeneğimizin olduğunu sanmıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RSGB (the FAYZ) Düzenleniyor
FanfictionYoklar seri son kitabı ışığın fanları tarafından yazılan devam kitabıdır. Fanus kalktıktan yıllar sonra dünyaya düşen meteorla Gaia tekrardan uyanır,eski bedeniyle tekrardan hayata döner.Artık eskisinden daha güçlüdür,dünyayı hakimiyetine alacaktır...