"Hayır,hayır ve hayır!"dedi Sam "Senin bunu yapmana izin vermeyeceğim"
O bağırmayı kestiğinde salonu her şeyi yutan bir sessizlik kapladı.Astrid planını anlatmayı yeni bitirmişti ve Sam'in de bu plandan hiç hoşlanmadığı belliydi.Uzun süren sessizliğin ardından Astrid tekrar konuşmaya başladı.
"Her şeye yetişemezsin Sam,güçlerin geri gelmiş olabilir ama şu an yataktan zor kalkıyordun,biraz da benim sorumluluk almama izin ver"
"Sizce bu mantıklı mı?"dedi Sam öfkeyle Astrid'i işaret ederek.
"Gaia'nın dirilmiş olması Pete'in de dirilmiş olması anlamına gelir,Ben de Pete'le etkileşime geçersem Gaia'nın peşine düşebiliriz."
"Pete'in yeni bir bedene ihtiyacı olacaktır."dedi Sam "Ona bunu nasıl sağlamayı düşünüyorsun,yine kendini mi feda edeceksin?"
"Sanırım ben biraz dışarı çıkmalıyım."dedi Diana ağlamaklı bir sesle.Sam o anda kırdığı potun farkına vardı.
"Yaptığını beğendin mi?"dedi Astrid imalı bir sesle
"Duygusal davranıyorsun Sam"diye araya girdi Edilio "ve düşünmeden konuşuyorsun,önce bir sakin ol"
Sam gözlerini devirdi.Yine sevdiklerini riske atmayı göze almamalıydı,alamazdı,almak istemiyordu.
"Aslında.."diye araya girdi Lana
"Benim size söylemem gereken bir şey var.."
Odadaki herkes Lana'ya döndü
"Ben onun varlığını hissedebiliyorum,uzakta ama hissedebiliyorum giderek güçleniyor."
"Peki varlığının yakınlığını algılayabilir misin?"dedi Sam
"Aklından geçeni anladım Sam"dedi Quinn araya girerek "Ama Lana'yı böyle bir şey için zorlayama.."
"Algılayabilirim"dedi Lana "Yerini saptayacak kadar algılayabilirim"
"O zaman Lana sayesinde Gaia'ya ulaşacağız,öyle mi?"dedi Astrid her şeyi netleştirmek istercesine.
"Ulaşacaksınız'diyordun herhalde"dedi Sam."Biz gidiyoruz,sen de Diana ile beraber burada kalacaksın"
"Sam!"
"Astrid!
"Şu aşık çiftler tartışmasını keser misiniz"diye bağırdı Edilio."Ve Sam dostum artık daha mantıklı davranmanı istiyorum,lütfen!"
"Bence de"diye karşılık verdi Astrid."Eminimin Diana'da burda olsaydı,o da burda kalmak istemediğini söylerdi"
"Aslında Diana'nın burda olmamasının daha iyi olduğunu düşünüyorum"dedi Quinn ve herkes şaşkınlıkla ona döndü
"Ne yani?"dedi Quinn "Böylece ona olayların ne kadarını aktaracağımıza karar verebiliriz diye düşünüyorum haksız mıyım?"
"Ne demek istiyorsun?"dedi Lana
"Ondan bir şey mi saklayacağız?"
"Caine'in yaşama ihtimalini Diana'ya anlatıp anlatmayacağımıza karar veriririz diyordum"dedi Quinn"ona söyleyecek miyiz?"
Bu soru bütün odanın sessizliğe gömülmesine neden oldu. Herkes birbirine bakıp birinden bir ses beklerken,sessizliği bozan Lana oldu
"Siz bu işin doğruluğundan ne kadar eminsiniz?"dedi Lana "Yani Caine'in yaşadığından."
"Bak,Lana"diye araya girdi Edilio
"Gaia sadece yaşayabilen ucubelerin gücünü kullanabiliyordu değil mi?"diye sordu.
"Evet."diye cevap verdi Lana
"Gaia gözümün önünde Sam'i havaya uçurup yere çarptı, tek hareketiyle! Elini açıp kapamasıyla yaptı bunu sen olsan ne düşünürdün?"
"Doğru ya da yanlış"diye araya girdi Sam "bu sadece bir tahmin Diana'yı boş yere ümitlendirmeye gerek yok,hem zaten birinin her şeye rağmen şehirde olanları kontrol etmesi lazım,bütün bunlar olurken Diana'nın hiç bir şey bilmemesi daha iyi"
"Neyi bilmemem daha iyi?"dedi Diana odanın kapısından içeri sızarak
"Bir şey...yok"dedi Sam
"Berbat bir yalancısın Sam"dedi Diana alaycı bir kahkahayla
"Pekala söyleyin bakalım"dedi odaya göz gezdirerek "Nedir bu gecenin numarası?"
Sam gözlerini Lana'ya çevirdi,Lana onay verircesine başını salladı
"Bak"dedi Sam "Diana,biz.."
"Biz sadece emin olamadık"diye araya girdi Astrid.Sam Astrid'e ne yapıyorsun dercesine baktı ama Astrid gözlerini Diana'dan ayırmıyordu "Gaia hala aynı bedeni kullanıyor,kızının bedenini.. ve şimdi Sam,Lana ve diğerleri Gaia'nım peşinden gidecekler.Sen gidersen bunun seni sarsabileceğini düşündük"
"Benim adıma karar vermeden önce keşke önce bana sorsaydınız"dedi Diana yabani bir sesle."Çünkü kesinlikle yanılmışsınız,sizle gelmek istiyorum" Diana,çevresindekilerin de farkettiği öfkeli bir tınıyla söylemişti bunları.Gaia öldükten sonra RSGB'de olanları sindirmesi,olanları kabul edip hayatına devam etmesi epey zaman almıştı ve şimdi tam her şey bitti derken tekrar başlıyordu.Ve o yaratık tekrar geri döndüyse hayatından çaldığı zamanın,kişilerin hesabını sormak istiyordu
Astrid,Diana bunu söyleyince durup Sam'e gülümsedi,Kızın böyle diyeceğini biliyordu ve böylece durumu kendi lehine çevirmişti.Diana'nın öfkeli tavrını farkeden Edilio "Aslında senin adına karar vermedik"diye kendini savundu."Böylesi daha mantıklı,Gaia ile Sam bile zor başa çıkıyor,savaşacak gücü olmayan biri Gaia'nın karşısında savunmasız kalır"
Tam o anda konuşmaları kapı ziliyle bölündü
"Birini daha bekliyor muyuz?"dedi Lana,Astrid'e dönerek.
Astrid anlamsız bir bakışla kafasınıki yana salladı
"Senin dışında Dekka'yı da aramıştım,ama şu an şehir dışındaymış,gelmesinin zaman alacağını söylemişti,belki odur"diyerek aşağı,kapıya yöneldi.
"O da geldiyse daha iyi olur"dedi Edilio,Astrid çıktıktan sonra."En azından buradan kimlerin şehirde kalıp kimlerin gideceğine karar verebiliriz"
"Karar verecek bir şey yok"dedi Diana "Bence her şey açık"
Tam o anda beklendiği gibi Dekka ve Astrid içeri daldı.Dekka'nın Koşmaktan nefes nefese kalmıştı.
Yüzünü endişe bürümüştü.
içeri girince içerdeki herkesi baştan aşağı süzdü.
"Bu kadar mıyız?"dedi
"Başka kimi bekliyordun"dedi Astrid
"Ben bu olanlardan sonra RSGB'den bütün sağ kalanları toplarız diye düşünmüştüm,yetkililerden önce onlarla biz konuşmalıyız"
"Bir dakika"diye araya girdi Sam "Ne? kimlerden önce?"
"Olanları duymadınız mı siz?"dedi Dekka panikle."Polisler her yerde RSGB'den sağ çıkanları arıyor,sanırım güçlerimizin geri geldiğini tek farkeden biz değiliz"
"Benim hatam"dedi Sam "daha dikkatli olmalıydım"
"Sadece senin suçun değil Sam,Drake ortaya çıktığında yapabileceğin başka bir şey yoktu zaten"dedi Astrid.
"Sadece bu da değil"dedi Dekka "Tekrar mutant olanlar üzerinde incelemeler yapmak istiyorlar"
"Bir bu eksikti"dedi Sam sonra da
öfkeyle Astrid'e döndü."Neyi kastettiğimi gördün değil mi?Bizle gitmen seni riske atmaktan başka bir işe yaramayacak"
Astrid bıkkın bir ifadeyle gözlerini devirdi.Aralarındaki konuşmayı bölen yine Lana oldu:
"Daha önce katılmasam da şuan Sam'a haklı,içimizden birkaçı şehirde kalsa daha iyi olacak"
"Hem sizin insanlara zarar verecek gücünüz olmadığı için sizin çok üstünüze düşeceklerini sanmıyorum"
"Yine de.."dedi Dekka "Ben pek evden çıkmamalarını öneririm,polisler sağ çıkan herkesi sorguya çekmek istiyor"dedi Dekka.Sanki konuşmada zorlanır gibiydi "RSGB'de Olanlar hakkında"derin bir nefes aldı ve sakin bir sesle devam etti "ve sanırım bizi tehlike olarak görmeye başladıkları için eski dosyaları açıp bizi gözetim altına almaya çalışacaklar"
"Biliyordum"dedi Sam sadece Astrid'in duyabileceği kısık bir sesle."Orda yaşananların bu kadar kıolay kapanmayacağını biliyordum,mutlaka hesabı sorulacaktı"
"Sam"dedi Astrid,şefkat dolu bir sesle elini Sam'in omzuna koydu.
"Her şey bitmişti,kurtulmuştuk şimdi yine kapanacak."dedi çocuğun omzuna eğilerek "olanlar için yine kendini suçlayamazsın,senin hatan değildi"
"Keşke bunu kabul etmek o kadar kolay olsa"dedi Sam.
Sonra bir saniye gözlerini kapadı,böyle devam edemezdi be kadar istemese de yine başı çekip olacaklar için fikir yürütmek,savaşmak zorundaydı.Hayatta kalmanın başka yolu yoktu.
"Evet"dedi Quinn ne yapacağımıza karar verdiysek ne zaman başlıyoruz?"Sam Hızla ayağa kalktı.Öncekinden daha emin bir sesle cevap verdi.
"Şimdi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RSGB (the FAYZ) Düzenleniyor
FanfictionYoklar seri son kitabı ışığın fanları tarafından yazılan devam kitabıdır. Fanus kalktıktan yıllar sonra dünyaya düşen meteorla Gaia tekrardan uyanır,eski bedeniyle tekrardan hayata döner.Artık eskisinden daha güçlüdür,dünyayı hakimiyetine alacaktır...