Dikkatle onu dinliyordum kalbim yerinden çıkacak gibiydi. Derin bir nefes aldı ve konuşmasına devam etti.
"Acaba tanıdığın birinin sürekli taktığı bir kolye var mı ?" Kendi kolyesini gösterdi ve " Buna benzer" dedi. Kolyemi saklamak için ne kadar çaba sarf ettiğimi tahmin edemezsiniz. Allahtan üstümdeki bol sweatim her şeyi saklıyordu.
"H-hayır bilmiyorum " Yutkundum. "A-ama Selen neden böyle bir şey yapmış ki?"
"Bilmiyorum Allah kahretsin bilmiyorum. Kafam o kadar karışık ki , çözemiyorum olanları."
O anda boğazım düğümlendi sanki. Konuşamadım . Gerçekten fazlasıyla üzgün görünüyordu ve, ve ben ona yalan söylemiştim. Suçluluk duygusu adeta bir ateş gibi vücudumu sarıyor ve büyük bir yangına yol açıyordu. Gözlerindeki üzüntüyü , siniri görebilmek zor değildi.
"Bunu neden bana anlattın ki?"
"Bende bilmiyorum Duygu nedense kendimi sana yakın hissediyorum sanırım iyi arkadaş olacağız. Tabii sende istersen" deyip gülümsedi. Evet kolyenin sahibi olan gerçek aşkını arayan bir çocuk , Berk . Ve kolyenin sahibi olup bunu Berk'e söylemeyen bir kız, ben. Sanırım iyi arkadaş olacağız evet...
Kolyenin sahibinin ben olduğumu ona söylemeyi çok isterdim sırf üzülmesin diye fakat asla kendimi buna hazır hissedemiyorum ve de onu üzmekten çok korkuyorum. Ya onu sevmezsem ya kalbini kıracak bir şey söylersem. Korkuyordum işte.
"Tabii . Neden olmasın?" dedim.
"Saat geç oldu ve hava baya soğudu , üşüdüğümden demiyorum ama bacakların üşüyebilir, bence kalkalım artık." Üşüdüğünden demiyormuş tabii canım. Bir yerlerim dondu demiyor da.
"Ben iyiydim aslında ama üşüdün madem hadi kalkalım." dedim alayla karışık. Biraz eğlenelim değil mi ?
"Ben? haha Daha neler , Ben üşümem. Sende üşümediysen , oturalım o zaman ?" dedi meydan okurcasına.
"Peki, olur" Benimle baş edemezdi. Görürsün sen şimdi. Bacaklarımın üşüdüğü bir gerçekti çünkü bilirsiniz voleybol şortları, kısa ve inceler.
(Bu arada hikayede kısa kıyafet giydiğinde giymesine izin vermeyen bir sevgili arıyorsanız çıkabilirsiniz :) Tabii ki kıskanma olacaktır hikaye de orda sorun yok fakat okuduğum bir çok Wattpad'de kızlar kısa bir şey giyince sevgilileri büyük tepkiler verip izin vermiyor. Buna da karşıyım. Kızlar istediği gibi giyinmeli. Ve buna kimse karışmamalı. Ülkemizde kısa giyinmeye neredeyse bir çok kişi karşı fakat insanlara bu denli karışma hakkını nereden buluyorlar bilmiyorum. Nasıl giyindiğimize ailemiz dışında kimse karışmamalı. Tabii ailemizin karışmasını da etik bulmuyorum fakat ailelerimizi de seçemiyoruz :)
Bir de kızlar lütfen sevgililerinizin sizin kıyafetinize karışmasına izin vermeyin. Bu tatlı bir şey değil bildiğiniz sizi kısıtlıyorlar ve buna hakları yok , sizi istedikleri gibi giydiremezler . Bunu açıklamamın sebebi de şu :
Bazı kızların sevgililerinin onlara kısa şeyler giydirmemesini tatlı bulduklarını gördüm . Yok öyle bir şey kızlar hepimiz özgürüz ve dilediğimiz gibi giyinebiliriz...
AÇIKLAMA BİTTİ UMARIM LİNÇ YEMEM...
Neredeyse yarım saattir şarkı dinleyip oturuyorduk. Kafası bulanık görünüyordu. Üşüdüğünü anlayabiliyordum çünkü bende üşümüştüm. En sonunda kafasını bana çevirdi ve:
"Peki , üşüdüm hadi kalkalım artık yoksa ikimizin cesetlerini birer buz kalıbı içinde bulacaklar"
Kahkaha atmaya başladım . "Bon oşomom" diyerek taklidini yaptım.
"Hadi dalga geçmede kalk sende üşüdün biliyorum."
"Yoo hayır , Hiçte üşümedim"
"Peki Duygu peki , Hadi kalk" Yerden kalktım ve bizim mahalleye doğru yürümeye başladık.
"Teşekkürler beni dinlediğin için kendimi rahatlamış hissediyorum. " dedi. Eve bayağı bir yaklaşmıştık. Anneme mesajla biraz geç kalacağımı söylemiştim zaten.
"Rica ederim her zaman" Eve gelmiştik.
"Görüşürüz o zaman" "Görüşürüz Berk" dedim ve eve girdim. Çok stresli bir gündü. Duşumu aldım ve cildime biraz bakım yaptım. Hemen kendimi yatağa attım ve aklıma gelen şeyle hemen doğruldum. Demir!
Telefonumu elime aldım ve hemen onu aradım.
"Alo ne haber Demir'im"
"İyiyim bebeğim senden ne haber?
"İyiyiiimmm" dedim şımarıkça. "Ama çok özledim seni..."
"Bende seni çok özledim canım az kaldı geleceğim , Var mı bir sorun?"
"Var gibi Demir. Samet'le Esra çok garip davranıyor."
"Nasıl garip davranıyorlar? Anlamadım."
"Dün Samet İnstagram'a bir fotoğraf attı görmüşsündür. Samet'e o kızın kim olduğunu sorunca beni tersledi ve saçma sapan davranmaya başladı. Arkadaşım deyip geçiştirdi."
"Vay şerefsiz"
"Demiiir!"
"Tamam canım devam et."
"Öyle işte üzgün görünüyordu, Dün de Esra bize ağlayarak geldi ve ne olduğunu sorduğumda da ailesi ile ilgili sorunu olduğunu söyledi. Fakat bana pek inandırıcı gelmedi. İkisinin de morali bozuktu bugün."
"Allah allah garip... Gelince bir bakayım şunlara ne oluyor."
" Evet evet buraya bir sen lazım" deyip güldüm.
"Bir kaç güne geleceğim cadıcığım " dedi ve o da güldü. Benle uğraşmaya bayılıyor.
"Ya Demir! Cadı falan değilim ben."
"Öylesin , Benim cadım"
"Sende , sende manyaksın"
"Çok ayıp kızım manyak falan.."
"Ama sende cadı diyorsun Demir!"
"Cadısın çünkü"
"Sus manyak!"
"Cadı"
"Manyak! , Benim çok uykum var uyuyacağım."
"Peki bebeğim iyi geceler"
"İyi geceler... Manyak" dedim ve telefonu suratına kapattım. Çok özlemiştim onu. Telefonumdan bildirim sesi geldi. Demirdendi...
-Seninle görüşeceğiz cadı .
Güldüm ve uykuya dalmaya çalıştım...
Sınır koymuştum fakat kısa, çerezlik bir bölümdü ve çok hoşuma gitti o yüzden bekleyemeyeceğim...
Hepinizi çok seviyorum destekleriniz beni çok mutlu ediyor fakat artık voteleri artırırsak çok daha mutlu olacağım o yüzden bu bölüme sınır koymak durumundayım...
Yine 10 vote istiyorum bence fazla değil yapabiliriz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"YA DA GÖK SENİN YÜZÜNDE"
Chick-LitBAŞLIK GEÇİCİDİR SADECE BİR FİKRİM OLMADIĞI VE YÜZYÜZEYKEN KONUŞURUZ ' A BAYILDIĞIM İÇİN BÖYLE BİR ŞEY YAPTIM