Lanet alarm! Uyandığımda saatin 7.30 olduğunu görmemle hemen yataktan sıçradım. Esra yanımda uyuduğu için sıçramamla beraber o da uyanmıştı.
"Ne oldu Duygu sabah sabah" dedi uyku mahmuru sesliye. Şimdi çıldıracağıma ama.
"Esra çabuk kalk " diyerek iki elimle hızla dürttüm onu. "Okula geç kalacağız"
Hemen toparlandı ve " Tamam be ne dürtüyorsun kızım bırak" diye çığırdı , evet bağırmadı çığırdı. Aceleyle kalkıp hazırlanmaya başladık. Altıma klasik düz bir kot üstüme ise turuncu bir kazak giydim. Esra ise siyah bir pantolon üstüne de açık pembe tatlı bir kazak giymişti. Saç ve makyajımıza zaman kalmamıştı. Hemen ayakkabılarımızı giyip evden çıktık. Okula doğru hızla yürümeye başladık.
Okula vardığımızda Samet ve Emir çardakta oturuyorlardı. Onların yanına ilerledik. Fakat çardağa girdiğimiz gibi zil çaldı. Samet ve Emir'de ayaklandı... Samet:
"Günaydın kızlar"
Şımarıkça gülümseyerek "Günaydın!" dedim.
Fakat Esra hiç oralı olmadı bile. Aniden Samet'in dünkü kızla olan fotoğrafı aklıma geldi ve heyecanla Samet'e döndüm.
"Dur bir dakika! Dünkü fotoğrafta neydi öyle... Kim bu şanslı kızımız" diye bağırdım. Sonra fazla bağırdığımı fark edip ağzımı elimle kapattım. Samet garip görünüyordu , üzülmüş müydü? Fakat neden üzülsün ki? Ah kesin utanmıştı. Samet'e bak sen.
"Susarak kurtulacağını sanıyorsan yanılıyorsun derste yanına oturacağım!" dedim heyecanla.
Gülümsedi fakat sahte bir gülümsemeydi bu. "Peki" dedi. Ne oluyordu Allah aşkına! Kafayı yiyeceğim.
Sınıfa geldiğimizde sınıfta gözlerimi gezdirdim belki , belki birileri vardır diye işte! Fakat yoktu...
Samet'in yanına çantamı yerleştirdim. "Eee anlat bakalım Samet kim bu kız?" dedim
" Arkadaşım işte " deyip geçiştirmeye çalıştı. Ama sadece çalıştı... İzin verir miyim ? Asla!
Samet'i salmayacağımı belirtmek istercesine omuz silktim. Fakat beni takmamakta ısrar ediyordu. Dersi dinlemeye başladı hem de not alarak. Samet yapmaz ...
Sınıfın içine bakınca Demir'i özlediğimi fark ettim. Bugün aramalıydım onu. Çok özledim.
İçeriye Berk ve Duman konuşarak girdi. Berk'in yüzünü izlediğim için kafasını kaldırmasıyla göz göze gelmemiz bir oldu. Yarım kalan bir konuşmamız vardı ve kesinlikle bu konuşmanın sonunu getirmek istemiyordum. Çünkü kesin kolyenin sahibinin ben olduğunu öğrenmişti. Ve vereceği tepkiden korkuyordum...
Hoca onlara anlamaz gözlerle bakmaya başladı. Sonra gözüm Berk'in ayağına kaydı. Ufak bir sargı beziyle bilek kısmı sarılmıştı. Ne olmuştu ona?
Duman "Hocam kusura bakmayın Berk'in ayağı basketbol oynarken burkuldu revirde onunla uğraşıyorduk."
"Tamam geçin içeri"
Berk'in suratına baktım canı yanıyormuş gibi durmuyordu. Ders sona erdiğinde Samet'i darlamayı bıraktım çünkü canı sıkkın gibi gözüküyordu.
"Bir sıkıntı mı var Samet? , Yoksa yengemiz trip falan mı atıyor?"
"Ne yengesi Duygu git başımdan" dedi bunalmış bir sesle.
"Ay hadi ama bana anlatmayacaksın da kime anlatacaksın?"
"Duygu git dedim!" dedi bağırarak.
Bağırmasıyla irkildim ciddi görünüyordu. Berk yanımıza gelmeye başladı. "Bir sıkıntı mı var?"
Hayır yani Berk ne karışıyor? Ona ne?
"Yok bir sıkıntı" dedim onaylarcasına kafasını salladı.
Samet'i daha fazla rahatsız etmemek amacıyla sınıftan çıktım.
Dersler sonunda bittiğinde eve vardım. Bugün acayip garip ve sıkıcıydı. Esra ve Samet'e bir haller oluyordu. Bende Emir'le sohbet ettim.
Kendimi yorgun hissettiğim için yatağa yattım ve kitap okumaya başladım. Antrenman saatim yaklaşıyordu. Üstüme bol bir sweat giyip altımda da voleybol şortumu geçirdim. Telefonumu ve kulaklığımı da alıp çıkacakken annem geldi. "Hoş geldin canım"
"Hoş buldum bebeğim benim nasıldı günün"
"Gayet güzeldi anneciğim antrenmana geç kalacağım eve gelince konuşalım mı ? Belki film izleriz hep beraber? "
"İşlerimi bitirirsem olur annecim." dedi ve yanağıma bir öpücük kondurdu.
"Tamam ben çıkıyorum görüşürüz!" dedim ve dışarıya çıktım. Boş boş yürümemek için Son Feci Bisiklet - Ütopya açtım bu gruba aşığım resmen. Yürümeye başladım. Ve eşlik etmeye başladım...
Aslında benim bi fikrim varBenim bi fikrim var
Arkamdan bir ses geldi:
İçip unutalımUnutup sevişelim
Bir an için onunla göz göze geldim, gecenin bu saatinde ne kadar da yakışıklıydı çene kasları ve dolgun dudakları özellikle kara gözleri beni ona çekiyordu sanki. Gülümsedim ve devam ettik...
Sevişip uyuyalım uyanıp sevişelim biraz daha içelim ve tekrar edelim
Yanıma geldi ve " Sanırım müzik zevkine aşık oluyorum." dedi.
Bir anda onun ayağının burkulduğu aklıma geldi ve " Sen nereye? " dedim.
"E antrenmana gidiyorum"
"Bu ayakla mı?" dedim ayağını işaret ederek.
"Bir şey olmaz be!" dedi.
"Peki sen bilirisin." dedim ve şarkıyı dinleyerek ilerlemeye başladık.
"O çocuk neden sana öyle bağırdı?" dedi ,büyük ihtimalle o çocuk derken Samet'ten bahsediyordu.
"Beni yanlış anlama ama bunun seni ilgilendirdiğini düşünmüyorum."
"Haklısın ,pardon."
En sonunda sahaların olduğu yere geldik ve ben hemen kızlarla ısınmaya başladım. Antrenman bittiğinde baya yorulmuştum . Kızlara veda edip çantamı sırtıma astım ve yürümeye başladım. Birisi kolumu tutup beni arkama çevirdi. Berkti.
"Dün konuşamadık bugün biraz konuşabilir miyiz?" korkuyordum ama onu geri çevirmek de istemedim.
"Tabii, olur" Beraber ilerlemeye başladık. Sahilde uygun bir yer bulup oturduk.
Derin bir nefes alıp koşuşmaya başladım. "Evet , dinliyorum seni"
"Kolyenin hikayesini anlatmıştım zaten sana işte Selen, Selen benim çok yakınımdı ve bu hikayeyi bir tek o biliyordu. Bir gün sınıfa benim kolyemin aynısını boynunda tutarak girdi. Ve kolye yanıp sönüyordu. Onun o olabileceğini düşündüm."
"Kimin?"
"Gerçek aşkımın işte! Ama bir sorun vardı benim ki yanıp sönmüyordu. Bir sorun olabileceğini düşündüm , Onun gerçek aşkım olduğuna inanmak istiyordum. Bulmak istiyordum gerçek aşkımı, deli gibi istiyordum bunu. Onunla iyi bir ilişkimiz vardı fakat , fakat okula geldiğimiz ilk gün kolyem yanıp sönmeye başladı acaba..."
Öncelikle şunu söylemek istiyorum okuyan kişi sayısı fazla fakat oylayanlar az o yüzden sınır koymak istiyorum yeni bölüm için sadece 10 vote
Sizi çok seviyorum destekleriniz çokça hoşuma gidiyor iyi ki varsınız...
Biraz boş bir bölüm oldu fakat bekleyin daha neler olacak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"YA DA GÖK SENİN YÜZÜNDE"
Genç Kız EdebiyatıBAŞLIK GEÇİCİDİR SADECE BİR FİKRİM OLMADIĞI VE YÜZYÜZEYKEN KONUŞURUZ ' A BAYILDIĞIM İÇİN BÖYLE BİR ŞEY YAPTIM