"Hyung sen ne saçmalıyorsun"
"Bana daha ne kadar yalan söyleyecektin taehyun daha doğrusu bilmediğimi sanıp beni daha ne kadar kandırmaya çalışacaktın"
"Hyung ben seni kandırmadım"
"Taehyun soobinle yakınsın ve ben bunun farkına varamayacak kadar aptal değilim onunla her gün yazışıyorsun konuşuyorsun"
"Bu çok normal değil mi hyung arkadaş olabiliriz birbirimizi çok eskiden beri de tanıyoruz zaten"
"Onunla konuşabilirsin ama çok yakın olmasan iyi olur"
"Hyung herşeyi biliyorum"
"Neyi biliyorsun"
"Soobin hyungu seviyorsun"
"N- ne ha- hayır on- onu sev- sevmiyorum"
"Kendini kandırma hyung o hala farkında değil bunu ona söylemeyeceğim ama duygularını bastırmaya çalışma onu sevdiğini ona söyle"
"Yapamam taehyun"
"Hyung ağlıyormusun"
"Taehyun şimdi kapatmam gerek"
"Hyung ağlıyorsun evdesin değil mi yanina geliyorum"
'Çabuk gelsen iyi edersin'
Telefonu kapattıktan sorna kendi kendine fısıldadı yeonjun gözlerindeki yaşları tutma ihtiyacı duymuyordu içinde yıllardır tuttuğu bu gözyaşlarını serbest bıraktı hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı
................
Yeonjun aşağı indiğinde açık olan televizyona baktı bir süre gerekli birşey yoktu mutfağa girdi kendisine atıştıracak birşeyler aldı ve tekrar içeri geldi şimdi televizyon da başka bir program vardı Sunucu kadın konuştu ;"Ve bugün yine bildiğiniz gibi sizin gönderdiğiniz güzel sözler arasında en güzelini seçmeye çalıştık bugünün sözünü okuyorum şimdi"
Sunucu kadın kağıdını kaldırdı ve ona baktı derin bir nefes alıp okumaya başladı ;
"BENİ CANIMA KIYMAYI İSTEYECEK KADAR KÖTÜ HİSSETTİREN BİRİNİ AFFETTİM AMA SİZ İNSANLARA ÖYLE HİSSETTİRMEYİN SEVGİNİZİ GÖSTERİN VE BUNDAN ÇEKİNMEYİN SEVGİNİN GİZLENİNCE VARLIĞININ BİR ÖNEMİ YOK"
Kadının söylediği cümle kafasında yankılandı koşarak bir kağıt kalem aldı cümleyi oraya not aldı onun için en önemli kısmın altını çizdi 'SEVGİ GİZLENİNCE VARLIĞININ BİR ÖNEMİ YOKTUR'
Tam yazdığı sırada kapı çalmıştı gelen taehyun'du muhtemelen televizyondaki cümleleri duyduktan sorna gözyaşları bir kez daha boşalmıştı gözlerini sildi ve kapıya doğru yürüdü
Sorna ki bölüm için yine bokluklar düşünüyorum
Bu bölümde en az 200 kelime sildim uzun bir yazı yazmıştım ama çok saçma olacağını düşündüm ve sildim ve hala şarkı bulamadım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REALLY, Yeonbin
FanfictionSoobin Yeonjun'la olan arkadaşlığının bitmesine katlanamıyordu.