16

256 19 29
                                    

Zayn o günü atlatmıştı, Ashton'ın sesini kızlar duyduğunda garajda bir köpeği olduğunu söylemişti.
Loren bunu fırsat bilip köpekleri çok sevdiğini ve Zayn'in bu zor döneminde seve seve köpeğe bakarak ona yardım edeceğini söylemişti.
Loren Zayn'in Amber'dan hoşlandığını anlamıştı ama vazgeçmekte gözü yoktu. Ayağı yanmıştı ama bunu umursamamıştı bile. İnatçı olduğu belliydi.

Bu adamı istiyorum bunun için Amber bana engel olamaz.
Zaten o Zayn'i istemiyor. Öyle değil mi?

Zayn bunun bir arkadaşının köpeği olduğunu ve aslında köpeklere alerjisi olduğunu bunun için eve çıkarmak istemediğini söylemişti. Zaten yarın gideceğini de ekleyip bundan kurtulmuştu. Loren bunu kabul etmişti ve Amber bu sırada yere düşen bardağın camlarından kurtulmuştu.

Zayn ise biraz daha hasta rolü yapmaya karar verdi. Amber'ın gösterdiği merhamet ve ilgi çok hoşuna gitmişti, hem böyle sonraki gün bir daha gelirdi veya arar nasıl olduğunu sorardı.
Onlar gittikten sonra Zayn hasta taklidi yapmayı bırakmış ve ceketini alıp evden ayrılmıştı. Louis ile konuşması gereken şeyler vardı.
Bu Ashton piçinden nasıl kurtulacaktı? Artık sinirleri bozuluyordu ve birinin bunu öğrenmiş olması onu bitirirdi.

Tüm gece Louis ile takıldı, gece sonunda sabaha karşı kafası her ne kadar Amber'ın yanına gidecek kadar güzel olsa da gidemeyeceğinin farkındaydı.
Ama bir gün gidecekti, bu çok açıktı.

Adımları Julie'nin evine giderken acelesizdi. Gitmek istiyor muydu onu bile bilmiyordu. Belki kendisine kızmasını istemiyordu artık. Onunla arasının kötü olmasına dayanamıyordu. Evine gittikten sonra uzun süre zili çaldı. Julie Zayn'in geldiğini anlayınca kapıyı açmıyor ve çocukların açmasına da izin vermiyordu. En sonunda Julie dünyadaki tüm paraları önüne serse de bu gece ona kapıyı açmayacağını söylediğinde Zayn her şeye siktiri çekip evine dönmüştü.

Louis ile birlikte yeni satıcının otlarını denemişler ve malın iyi olduğuna karar vermişlerdi. Saatler geçti Louis ile anlamlı bir seksin gerçekte var olup olmadığını konuşurlarken telefonunda kayıtlı olmayan birinden korkunç bir mesaj geldi.

Garajda mısın? Sana geldim.

Zayn oturduğu koltuktan kalktı, şu an hiç kendinde hissetmiyordu fakat bu mesaj ona kafasından buzlu su dökülmüş gibi hissettirmişti.
"Louis, evine git." Gözleri hala ekrandaydı. Bir yandan mesaj yazdı.
Kimsin?

"Louis, sikeyim duymuyor musun beni?"

"Burada kalacağım dedim amına koyayım, asıl sen duymuyor musun?"

"Bugün olmaz." Zayn onu kolundan tuttu ve ayağa kalkmasını sağladı. "Gidiyorsun." Louis ne olduğunu sorup küfürler ederken bir yandan da bunu çok takmamış ve koşar adımlarla evin ön tarafına gitmiş ve garajın önünde elindeki telefona bakan kadını görmüştü.
Bu Loren'dı.

"Zayn!" diye seslendi ve ona el salladı. Zayn birkaç saniye içinde yanına gelmişti. "Ne yapıyorsun burada?"

"Seni bir kontrol edeyim dedim."
Zayn onu içeriye yönlendirmek istedi ve elini onun beline koyup içeriye yönlendirdi. "Kahve falan içmek ister misin?"

"Bana uyar."

"Köpek gitmedi mi daha?" eliyle garajı işaret ettiğinde Zayn gergindi ama iyi bir oyuncuydu. "Hayır. Arkadaşım da ona yemek vermeye gelmişti. Biliyorsun alerjim var."

"İstersen bana birkaç günlüğüne verebilirsin." Loren onun elinin belinde olmasından memnundu. Ona biraz daha yaklaştı.

Louis kapının önünde ceketini giyiyordu fakat kaşlarını çatmıştı. "Sonra görüşürüz." Zayn ona gözleriyle durumu belli etmeye çalıştı. Louis kafasını salladı ama kaşları hala çatık ve bakışları şüpheciydi.
Garajda arkadaşının köpeği olmadığını biliyordu ve bu olay şüpheliydi.

hunting season | zmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin