Zayn hurdaya benzer arabasına atladı ve bir sigarayı dudaklarının arasına koydu.
Ezbere bildiği yollardan giderken telaşsızdı.Her gün aynı şeyleri yaşıyordu çünkü.
Arabasını park etti ve içerideki gürültünün dışarıdan duyulduğu evin ziline bastı.
"Kimsin?" diye bağırdı küçük bir kız çocuğu."Zayn, aç."
Küçük kız kapıyı açtı ve kimin geldiğine bile bakmadan içeriye doğru koştu.
"Kim gelmiş?" dedi Julie kız çocuğuna, o sırada Zayn salona girdiğinde Julie onu süzdü. Saçlarında bigudi, ağzında sakız ve yüzünde maske varken bunu yapmak için en uygun kişi sayılırdı."Paran yoksa bende yokum Zayn."
"Hadi ama." dedi Zayn koltuğun başına oturup. "Sadece bugünlük."
"Hayır." dedi Julie kararla. "Bu gece Lucas'ı da al ve git."
"Hiç mi şans yok?" dedi Zayn çünkü boş yere zorlamak istemiyordu.
"Hayır. Lucas'ı al ve paran olduğunda gel." Julie televizyon odasına girdi ve orada hipnoz olmuş gibi duran 3 çocuktan birinin kapüşonunu tutup ayağa kaldırdı. "Baban seni götürmeye geldi." Sarı saçlı çocuk Zayn'e baktı ve koltuğun üzerindeki oyuncak silahıyla sakızını alıp Zayn'in yanına gitti.
Çocuklar bile ezberlemişti artık."Hadi gidelim." dedi Zayn'e bakarken. Zayn onun saçlarını karıştırdı ve Julie'nin çilek kokan dudaklarına bir öpücük bıraktı.
"Gece geleceğim." dedi Zayn ama Julie göz devirip tekrar etti.
"Paran yoksa Lucas'ı da getirme." Zayn Lucas ile birlikte evden çıktı.
Lucas külüstür arabaya hızla koştu ve öndeki yolcu koltuğuna beklemeden atladı."Şuna bak!" diye bağırdı bir yandan camı sonuna kadar açıp.
Üstü açık eski bir spor arabaydı.
Zayn onun bu haline güldü ardından anne ve babasının evine sürdü, onlardan biraz para almalı ve Lucas'ı birkaç günlüğüne onlara bırakmalıydı.Dakikalar geçti ve Lucas dışarıda gördüğü herkese bağırdı, en sonunda geldiklerinde küçük çocuk arabadan inmek istemiyordu bunun için Zayn'e yalvaran gözlerle baktı.
Arabalar ve silahlar Lucas'ın en büyük tutkusuydu."Hayır çocuk." dedi Zayn başını iki yana sallayıp. "Git ve Yaser'den ne kadar para koparabilirsen kopar." Lucas bu işten eğleneceğini biliyormuş gibi başını salladı.
"Kızlardan da alabilirsen al, tamam mı?""O iş bende." dedi Lucas arsızlıkla ve dişleri olmazken gülümsedi.
Zayn süt dişleri düşmüş, yeni dişlerini bekleyen çocukların ne kadar çirkin olduğunu tekrar etti kendine.
Lucas hem itici hem de çok şımarık bir çocuktu, üstüne bir de dişsizliği girince işler daha kötü olmuştu.Zile bastıklarında uzun bir süre yine bu kapının açılmayacağını biliyordu. Sokakta bir rezillik çıkarana kadar kapı açılmayacaktı.
"Safaa, sen açarsın güzelim. Hadi."
Evden hala ses gelmediğinde Zayn gözlerini devirdi ve sallanan sandalyenin üzerinde zıplayan Lucas'a bir tepki vermeden dişleri arasına bir ot sıkıştırdı ve arabanın bagajındaki benzini aldı."Açın kapıyı!" diye bağırdı. "Yoksa hepimizi yakmak zorunda kalacağım."
Bu onların hep inandığı yalandı.
"Lucas'ı da getirdim!" diye ekledi.Benzini evin bahçesine dökmeye başladığında evden hala ses yoktu.
"Ben ciddiyim!" diye bağırdığında Lucas'ın çim biçme makinesini çalıştırmayı denediğini gördü.
Gözü o tarafa kaydığında bile benzini dökmeye devam etti.Daha sonra gözüne o çarptı.
Gözlerinin en içine bakan o kız Zayn'in benzin şişesini elinden düşürmesine sebep oldu.
O nasıl bir güzellikti?Kız perdeyi hızla kapattı ve pencereye sırtını yasladı.
O nasıl bir yerde yaşayacaktı böyle?-
İKİSİNİNDE 'NASIL' SORUSU VAR OKUDUĞUNUZ GİBİİİ
BU BÖLÜM ZAYN'İN GÜNLÜK HAYATINI ÖĞRENDİNİZ
HA BİR DE Bİ KISIM VAR DİĞER BÖLÜMDE GEÇİYOR BURDA O SON KISIMDA OLDU AMA SÖYLEMEDİM, ZAYN'İN ÇOK DİKKATLİ Bİ İNSAN OLDUĞUNU ANLAYACAKSINIZ
ONA MI DİKKAT ETMİŞ AMQ DİYECEKSİNİZBİZİM KIZ BU SONDAKİ ANLADINIZ ZATEN EN MAL KARAKTERİ YARATMADA ÜSTÜME YOKTUR ÖDMDLDMLD
UMURSAMAZ, HAYLAZ, SERSERİ VE AYNI ZAMANDA BİR BABA,
SÜREKLİ SÜRTÜKLE YATAN, LUCAS'IN BİLMEM KAÇ ADAMDAN -ben kaç adamdan çocuu var biliyom tabi dkdmls- ÇOCUĞU OLAN BİR ANNESİ VAR AMA KİMSE BUNDAN ŞİKAYETÇİ DEĞİLÖYLE YANİ NELER OLACAK DİĞER BÖLÜM BİRAZ DAHA ANLAYACAKSINIZ
OYLARI YORUMLARI BEKLİYORUM CANKUŞLARRR
SEE YOUUU
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hunting season | zm
Fanfiction"Av mevsimindeyiz güzelim, kaçabildiğin kadar hızlı kaç."