Zayn Marion'ın arka bahçesine oturmuş genç kızın odasında yaptıklarını son bir buçuk saattir izliyordu.
Kız iç çamaşırlarıyla bir süre dans etmiş ve dağılmış saçlarını daha da dağıtmıştı fakat bunu yaparken cehennemden daha ateşli görünüyordu.
Her hareketinde sanki olabilirmiş gibi daha da iyi görünüyordu ve Zayn güzelliğinin ne kadar farkındaydı bunu merak ediyordu.
Onu incelerken Zayn'in aklından kaç tane düşünce geçmişti, bunları sadece Tanrı bilirdi.En sonunda Marion'ın ona getirdiği çöreklerden biraz yemiş ve daha sonra Marion'ın omzunda bir süre ağlamıştı. O odadan çıktığında ise bir süre daha ağladı ve en sonunda aynasına uzanıp kendine baktı ve gözlerini sıkıca kapatıp aynasına sarılarak daha çok ağlamaya başladı.
"Senin sorunun ne amına koyayım?" dedi Zayn çünkü birkaç saat içinde kız çok fazla duygu değişimi geçirmişti, bu kadar ağlaması normal değildi, üstelik biraz önce dans ederken bunu yapması gerçekten normal değildi.Marion mutfağın ışığını açtığında Zayn biraz daha eğildi ve bu sefer Marion'ı izledi.
Marion telefona uzandı ve bir numara çevirdikten sonra ahizeyi kulağına götürdü, bir şeyler anlatmaya başladı.
Endişeli görünüyordu ve bu iş Zayn'in dikkatini çekmişti.Telefonu çaldığında bir küfür mırıldandıktan sonra telefonunu çıkardı ve Ralph'ın aradığını görünce yanıtladı.
"Ne var amına koyayım?""Gelsene, Liam'a geçiyoruz gece orada olacağız."
"İşim var."
"Hadi, uzatma işte yarım saate gel."
"İşim var Ralph."
"Tamam. Eğer Lucas sorunsa onu da getir sorun olmaz, Bear ile oynarlar."
Lucas bırakın Bear ile oynamayı çocuğu küçük sikine bile takmıyordu."Bensiz devam edin bu gece." dedi ve telefonu kapattı. Marion paytak adımlarla mutfaktan çıktı ve kızın odasına gitti.
Ne konuştuğunu Ralph yüzünden duyamamıştı, hoş zaten pek net gelmiyordu sesleri.Işıkların çoğu kapanmıştı ve şu an tek ışık kızın odasındaki ışıktı.
Marion odaya tekrar girdi ve genç kızın saçlarını okşadı. Göğsüne bastırdığı aynayı aldı ve onu komodine koyup yine aynı adımlarla odadan çıktı.
Işığı kapattığını görünce kızın uyuduğunu anladı ve gözlerini kendi evlerine çevirdi.
Lucas'ın sesi kulağına dolarken yüzünde belli belirsiz bir gülümseme oluştu.
Kendisini ne kadar sevmeselerde Lucas'ı bir o kadar seviyorlardı.Zayn yaklaşık yarım saat kadar bekledi ve sonra içeri girmek için hareketlendi.
Bir yolunu bulup evden içeri girdiğinde dayanamayıp ilk önce kızın odasına çıktı. Bu işte iyi olduğundan sessiz olmak onun için zor olmamıştı.Zayn odaya çıkmıştı çünkü kızın yakından da aynı şekilde güzel olup olmadığını merak ediyordu.
Odaya girer girmez nefes alışverişi değişmişti ama bunu görmezden geldi. Bu sadece başkasının evine girince oluşan adrenalindi.
Gözleri önünde yatan bir meleğin güzelliğinden dolayı değildi."Sikeyim, çok güzelsin." dedi ve daha sonra amacını hatırlayıp odaya göz gezdirdi.
Her şey birbiriyle uyumlu görünüyordu, gözü makyaj aynasına gitti ve önünde bir kutu gördü.
Ona yaklaştığında bunun bir takı kutusu olduğunu fark etti ve mutlulukla gülümsedi çünkü Zayn buradan bir servet çıkacağını biliyordu.Arkasına dönüp kıza baktı ve ona biraz daha yaklaştı.
Gözleriyle bu anın fotoğrafını çekmek ve ona saatlerce bakmak istemişti ama uyanmasından korktuğu için daha fazla oyalanmadan kapıya doğru yöneldi.
Bu evden -özellikle bu odadan- güzel eşyalar çıkacak gibiydi.Odadan çıkmadan gözüne kızın az önce sarıldığı aynayı kestirdi ve beklemeden onu aldı.
Bir aynanın çalındığını kim fark edecekti sanki?
-KIZ SEKSİSİN BAYA HE AMK
ÖYLE YANİ OYLARI YORUMLARI BEKLİYORUM CANKUŞLARRR
HİKAYEYİ ATTIĞIM İLK GÜNDEN BERİ HER GÜN BİR BÖLÜM ATIYORUM AMA OYLAR VE YORUMLAR YÜKSELMEZSE Bİ SÜRE ATAMAM ŞİMDİDEN SÖYLEYİM ::((
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hunting season | zm
Fanfiction"Av mevsimindeyiz güzelim, kaçabildiğin kadar hızlı kaç."