3

3.2K 163 102
                                    

"Sen mükemmel bir aşçısın büyükanne." dedi Lucas ve parmağını yaladı. Trisha samimiyetsiz bir gülümseme gönderdi.
"Öyle yapılmaz." dedi Zayn Lucas'ın kafasına dalga geçer gibi bir şekilde vurduktan sonra. "Böyle yapacaksın çocuk." parmaklarını daha abartılı bir şekilde yaladı.

"Tamam baba." dedi Lucas kahkahaları arasından, sonra aklına bir fikir gelmiş gibi babasına baktı. "Senin annemi yediğin gibi kibar bir şekilde yiyeceğim yemeğimi."

Lucas'ın bu sözünden sonra Yaser öksürürken Doniya yemeğini bırakıp odasına çıkmıştı.
Zayn hariç kimse Lucas'ın bu söylediğine gülmemişti, Zayn'de bir süre sonra bunun yanlış olduğunu fark edip yemekten kalktı ve Lucas'ı daha sonra alacağını söyleyip arabasına atladı ve arkadaşı -ya da suç ortağı- Ralph'ın evine doğru yola koyuldu.

Genelde tamir dükkanında -dükkan kullanmadığı bir evin garajı oluyordu ve bu sebepten dolayı defalarca kez hapse girmişti- tek tabanca takılırdı ama kötü işler planladığında yanında hep Ralph olurdu.

Arabayı durdurdu ve kapıyı açmadan camın üstünden atladı çünkü kapıyı açsa geri kapatamama ihtimali vardı.
Araba o kadar eskiydi işte ama kadınlar bayılıyordu buna.
Ralph'ın giriş kattaki evine girmek için genellikle açık balkon kapısını kullanırdı. İçeri girdiğinde Ralph'ı porno filmi izlerken buldu ve ani bir hareketle yanına oturup mısırından ağzına birkaç tane attı.

Mısırların ıslak olduğunu anladığında ağzındakikeri kaseye tükürdü ve iğrenerek baktı Ralph'a. "Yoksa?"

"Hayır oğlum." dedi. "Yapsam anlardın, hala kuruyum." Zayn inanmaz gibi kaşlarını kaldırdı. Ralph'ın en nefret ettiği şey kendisine inanılmamasıydı ve Zayn bunu çok iyi biliyordu.
"Yapsam söylerim, senden mi çekineceğim amına koyayım?"

"Her ne sikimse." dedi Zayn ve bakışlarını birkaç saniye ekrana çevirdi ve gördüğü şeyler hoşuna gitti.
Gördüklerine hipnoz olmuş, söyleyeceklerini unutmuştu bile.

"Ne sikime geldin?" dedi Ralph dakikalar sonra kafasını Zayn'e çevirip ama gözleri hala koca ekranda dönen o şeylerdeydi.

"Çok güzel bir yem buldum." dedi Zayn yeniden gelme amacını hatırlayarak.

"Kimmiş?" dedi Ralph, bu işte ikisi de iyiydi. Birisi etkisiz hale getirir diğeri değerli eşyaları çantaya doldururdu.

"Yaser ve Trisha Malik'in komşusu." dediğinde Ralph ağzındaki mısırları çiğnemeyi bıraktı ve kaşlarını kaldırdı.
"Kız zengin görünüyordu."

"O yerden çok zengin çıkmaz Zayn."

"Ama fakirde çıkmaz, oradaki herkesin belli bir geliri var amcık."

"O da doğru." dedi Ralph ve daha sonra filmini durdurup Zayn'e döndü.

"Nasıl karar verdin?"

"Lucas ile eve gittim, kapıyı açmadılar falan. Daha sonra işte tehdit sırasında gördüm. Sadece yüzünü ve kolunu gördüm. Marion'ın torunu olmalı."

"Nereden anladın zengin olduğunu amına koyayım?"

"Kolunda altın bir künye vardı." dedi Zayn. "En az saçları kadar parlıyordu amına koyayım."

"Beni çal diye bağırıyor muydu peki?"

"Hem de nasıl." dedi Zayn piç bir gülümsemeyle. "O kadar sesli bağırdı ki kulağım çınladı."

"Hay amına koyayım." dedi Ralph ve kaseyi orta sehpanın üzerine koydu.

"Ne zaman çalıyoruz peki?" dediğinde Zayn alt dudağını ısırırken konuştu.

"Cuma gecesi, ben bu iki gün o evden neler alabiliriz onu araştıracağım." dediğinde Ralph başını salladı.

"Birilerinin amına koymaya devam ediyoruz ha?"

"Sonuna kadar." dedi Zayn gözlerini ellerine kilitleyip. "Sonuna kadar devam ediyoruz."

-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



-

ONLAR SENİN AMINA KOYMASIN ZAYN DİKKAT ET

ZAYN ANLADIĞINIZ GİBİ NO STRESS

RALPH'DA ONUN KOPYASI KDMDLDO

BUGÜN SECRETS GELECEK HADİ YİNE İYİSİNİZ DKDMLD

OYLARI YORUMLARI BEKLİYORUM CANKUŞLARRR

BU ARADA RALPH TABİİ Kİ LOUIS DEĞİL FOTOYU BEĞENDİĞİM İÇİN KOYDUM SADECE HADİ BY

hunting season | zmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin