7

945 66 59
                                    

Ortamda varlığını göstermen gerekir. Şempazeden ziyade bir çita gibi olmalısındır. İkisi de iyidir ama şempanze bütün gün yiyeceğinin peşinden koşar. Çita ağır yürüyüşle, ilgisiz bir tavırla yaklaşır ve avını böylelikle avlar.
Ve ben çita gibi oynarım.

Zayn defteri kapattı ve kalemi kulağının arkasına sıkıştırdı, arkasına yaslandıktan sonra Ralph'a döndü, yine oturduğu yerde uyukluyordu.
Zayn uykusuz biriydi ve yanında 7/24 uyuyan biri onun için hiç kolay olmuyordu.

"Ralph." dedi Zayn ve saati kontrol etti. "Ralph." uyanması için tekrarladı.

"Ben kızın odasının camını takmaya gidiyorum." kafasına bu camın reklamını yapan şapkayı geçirdi ve daha sonra evden çıktı.
Aldıkları camı adamla anlaşıp almış ayrıca ayarladıkları adamı da kendisinin takması için ikna etmişti. Zayn için bu zor olmamıştı.

Camın olduğu arabaya bindi ve onların evine doğru sürdü.
Ailesinden birisi onu görürse ne bok diyeceğini bilmiyordu, belki de düzenli bir işe giriştiğini söyler onları başından siktir ederdi.

Eve geldiğinde camı sırtına aldı ve kapıya yaklaştı. Elleri dolu olduğu için zile basamayacağını anladı ve kapıya tekmelerini geçirdi.

Kapı açıldığında kızın, Amber'ın, korku dolu gözlerini ortaya sermişti.

"Ellerim doluydu." dedi Zayn bir tepki vermeksizin ama Amber onun yüzünü görünce gözleri daha da büyüdü.

Evde büyükannesi yoktu ve bu adam geçen haftalarda Trisha'ların evini yakmakla tehdit eden adamın ta kendisiydi.

"Nereye takılacak?" Zayn kızın hala kendisini eve davet etmeyip orada dikilmesini umursamadan eve girdi ve odaya gitmeden konuştu.
Bunu bilmiyormuş gibi yapmak zorundaydı.

"Bu katta, soldaki ilk oda." Zayn odaya doğru ilerledi ve arkasından onun adım seslerini duydu.

"Nasıl oldu bu?" dedi Zayn ve nasıl takacağını düşünüyormuş gibi alt dudağını dişleri arasına aldı ve birkaç kez ısırdı.

Amber ise sadece onun dudaklarını inceliyordu.

"Bilmiyorum." dedi daha sonra. "Dün gece birden çatladı."

"Bahçeden birisi taş atmış olmasın?" Zayn dalga geçer gibi sordu. Amber birkaç dakika boyunca bunu düşündü. "Takipçin falan varsa bu mümkün olabilir, daha kötülerini gördüğüm oldu."

"Sanmıyorum." buna gülmüştü ama gergin olduğu belliydi, bu ihtimali görmezden gelememişti.

"Öyle diyorsan." Zayn omuz silkti ve kırık camı çıkarılması gerektiği gibi çıkardı ve diğerini taktı. "Başka bir şey var mı?"

"Dışına demir parmaklık ekletme şansımız var mı?" Amber korkmuştu doğrusu.

"Onu bunlar yapmaz." diye cevap verdiğinde hemen kendini düzeltti. "Yani o bizim işimiz değil ama estetik açıdan güzel görüneceğini düşünmüyorum, hapishane gibi olur. Arka bahçe zaten size ait, birinin kırma olasılığı aslında çok düşük görünüyor."

"Doğru." dedi Amber, içinde endişe vardı ama. Birinin onu takip etme imkanı var mıydı bilmiyordu ama bunu düşünecekti.

Zayn ücreti aldı ve evden ayrıldı. Amber onun arkasından kapıyı kapattı ve kapıya yaslanıp nefeslendi.
Zayn arabaya atladı ve bu cam dükkanına gidip eşyaları teslim etti ve parayı da vermeden önce üstünden biraz kendi için aldı.

Önce garaja gitti ve birkaç araba tamiri yaptıktan sonra Ralph'ın yanına, eve döndü. Duş aldıktan sonra da detay vermeden birkaç işi olduğunu söyledi ve şapkayı kafasına taktı birkaç arkadaşıyla buluşup birbirlerine iş pasladıktan sonra en sonunda Marion'ın arka bahçesine ilerledi. Akşam olmuştu ve biraz daha izlemek istiyordu genç kızı. Bu yaptığı ona yanlış gibi gelmitordu fakat içten içe kıza bağlanıyor, hayatını gözleri önünde yaşamasını istiyordu. Gerekirse onu koruyacak ve kimseye yem etmeyecekti, sonuçları ne olursa olsun.

Genç kız en sonunda odasına telefonuyla konuşarak girdiğinde ışığı açtı ve kendini yatağına attı. Hala perdelerini kapatmıyordu, görünmek istediği, ilgiyi sevdiği aşikardı. Ayaklarını duvara dayayıp uzattı ve saçları yataktan sarkarken telefonda konuştuğu kişiye kıkırdadı. Zayn onu incelemeye başladığından beri hiç böyle gülerken görmemiştim dese yeriydi. Telefonda neler konuştuğunu tam duyamadığı için bir küfür savurdu Zayn.

Yarım saat kadar telefonda konuştu ve sonra mutfağa, Marion'ın yanına geçti. Ona sıkıca sarılıp boynuna bir öpücük kondurduğunda Zayn birden bu öpücüğü alan kişi olmayı arzulamıştı. Telefonu cebinde titrediğinde hızlıca cebinden çıkardı ve Liam'ın aradığını görünce açtı. "Ne var?" kısık sesle sormaya dikkat etmişti.

"Bana gelsene. Takılırız."

"İşim var."

"Ne işi amına koyayım? Beni ekip duruyorsun sadece. Gel, bekliyorum bak."

"Tamam." dedi gözleri Amber'dayken. "Ama en erken iki saat içinde gelirim."
Amber genelde saat on ikide uyuyordu ve Zayn ancak o uyuyunca gidebilirdi.

"Bir iş mi çeviriyorsun sen?"

"Gelince konuşuruz." dedikten sonra telefonu kapattı ve odasına geçen kızı izledi.
Şortunu ve atletini çıkardı, Zayn ona dokunmayı öyle çok istiyordu ki şu anda.

İç çamaşırlarını çıkarmadan odasındaki banyoya geçti. Duş alması yaklaşık yirmi dakika sürmüştü. En sonunda çıktığında aynanın karşısında geçti ve havlunun vücudundan sıyrılıp yere düşmesine izin verdi. Zayn tüm vücudunu görmek için hafifçe yükseldi ama genç kız öyle bir yerdeydi ki onu tamamen görmesi imkansızdı. Sırtı Zayn'e dönükken onun kendisini seksi hissettiren külodunu altına geçirdi ve sütyenini de kollarından geçirdikten sonra sırtındaki kopçayı takmaya çalıştı. Bir türlü takamayınca ıslak saçlarını sağ omzunda topladı ve biraz daha çabaladı, en sonunda takabilmişti. Zayn hayatının sonuna kadar onun kopçasını takmayı bile kabul edebilirdi. Bu kız için bir şeyler yapmak ona pek zor gelmez gibiydi.

Kız üzerine pijamalarını geçirdi ve kitaplığından bir kitap alıp çalışma masasına oturdu.
Yaklaşık bir buçuk saat ders çalıştıktan sonra bir elma atıştırdı ve en sonunda dişlerini fırçalayıp yatağına uzandı, abajurundan yansıyan ışığı kapattı ve kendini uykuya bıraktı. Marion'ın odasındaki ışık aynı şekilde birkaç dakika içinde kapandığında Zayn bahçeden çıkıp arabasına yürüdü.

Sürücü koltuğuna geçtikten sonra kot pantolonunun arka cebindeki küçük defteri ve kalemi çıkardı ve kızı gördüğünden beri aklında dolanan, onu gözlemlediği kadarıyla anladığı kişiliği bir cümlede yorumladı ve onu cebine tekrardan attıktan sonra Liam'ın evine sürdü.

Yarın genç kızın uyanma saatine tekrardan geleceğini içten içe biliyordu.

Yarın genç kızın uyanma saatine tekrardan geleceğini içten içe biliyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


-

ZAYN BİRAZ TAKINTILI OLMAYA MI BAŞLADI NE?

YOU'DAKİ JOE'YA DÖNMEZ İNŞALLAH AHAHSHSHHS

EE NELER YAPIYORSUNUZ ÇOKKKK UZUN ZAMANDIR BÖLÜM ATMIYORDUM

DİĞER BÖLÜM BURDA BOMBA BİR OLAY OLACAK ŞİMDİDEN SÖYLEMESİ!!!

BAKALIM NELER OLACAKK

#ZAYN

#AMBER

#LUCAS

#JULIE

#MALIKS

hunting season | zmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin