"Siktir." dedi Zayn kahkaha atmamak için yumruk yaptığı elinin bir kısmını ısırırken.
Sebebi ise kızın evde delirmiş gibi ayna aramasıydı.
"Nereye koydun büyükanne? Hem neden benden aldın ki Tanrı aşkına?"
"Uyurken rahat ol diye aldım Amber, kızma."
"Kayboldu işte!" diye bağırdı büyükannesine, Zayn bu anı izlemekten çok keyif alıyordu.
"Çok salaksınız amına koyayım." dedi kendi kendine ve daha sonra ekledi. "Bir şey evde değilse çalınmış demektir, insanlar ne zaman anlayacak bunu?"
Gözlerini devirdi ve aynanın arka cebinde olduğundan emin olduktan sonra oradan uzaklaştı ve Ralph'ın evine doğru yola koyulmadan önce Lucas'ı evden aldı.
Arabaya atladıklarında Lucas her zamanki gibiydi.Eve gidene kadar hiç konuşmadılar ve eve geldiklerinde Lucas, Yaser'den aldığı paranın bir kısmını arabanın koltuğuna koydu ve daha sonra hiçbir şey söylemeden indi.
Zayn parayı aldı ve Lucas eve girdikten sonra Ralph'ın evine gitti.
Lucas pek mutlu olmayan bir çocuktu, etrafında büyükannesi ve büyükbabası dışında ona göre kimse onu önemsemiyordu.
Bu açık ve netti.Zayn içeri girdiğinde Ralph'ı koltukta sızmış olarak gördü.
Ne olduğu belliydi, dün gece fazla içmişlerdi ve sabahına Liam herkesi evine bırakmıştı.
Genelde böyle olurdu."Uyan." dedi Zayn ayağıyla onu dürtüp.
"Uyan amına koyayım, leş gibi kokuyorsun zaten."Ralph gözlerini kırpıştırdı ama her zaman olduğu gibi yine uyanmakta zorluk çekiyordu. Zayn koltuğa oturmadan önce arka cebindeki aynayı çıkardı ve onu incelemeye başladı. Aynanın büyüklüğü avuç içi kadardı ve etrafında işlemeli süsler vardı.
"Bundan ne anlıyorlar amına koyayım?" dedi Ralph'a aynayı gösterip.
"Siktir versene sen şunu bana." dedi Ralph gözünü ovuşturup aynaya uzanırken. "Bu çok para edebilir Zayn, nereden buldun bunu?"
"O kızın." dedi omuz silkip. "Buna sarılıp uyuyordu."
"Eğer yanılmıyorsam bu 925 ayar gümüş ama bunu siktir et, eski bir şeye benziyor antika bile olabilir, aile yadigarı saçmalığı falan."
"Sallama amına koyayım."
"Cidden." dedi Ralph sarhoş olmadığını göstermek için ciddilikle bakarken ama dağınık saçları ve hafif kayan gözleri her şeyin cevabını veriyordu.
"Boo buna çok para verir eminim." dedi ve cebindeki telefonu çıkardı ama o sırada Zayn aynayı elinden almıştı."Bunu satmıyoruz."
"Ne yapacağız ki bunu satmayıp?"
"Bilmiyorum ama satmıyoruz."
"Kıza geri vereceğim deme sakın bana."
"Yok artık." dedi Zayn koltuktan kalkıp. "Ben öyle bir şey yapmam tabii ki."
-
Saat gece iki olmuştu ama Zayn elinde aynayla evlerinin bahçesinde oturuyordu.
Düşünüyor, düşünüyor ve daha sonra biraz daha düşünüyordu.Yan tarafta birinin bahçeye çıktığını görünce aynayı hemen cebine soktu ve izledi.
Kız bahçeye çıkmış etrafa bakarken Zayn ise dikkatle ona bakıyordu.
"Buldun mu?" diye bağırdı üst kattan Marion genç kız yere eğildiğinde. "Hayır, sadece bir sigara paketiymiş." dediğinde Zayn ceplerine baktı ve daha sonra o sigaranın kendisine ait olduğunu fark etti. Kız paketi bahçedeki çöpe attı ve daha sonra tüm bahçeyi aradı, en sonunda dolu gözlerle tekrardan eve girdi.Ayna hala yoktu.
Saniyeler saatlere dönüştü ve Zayn en sonunda onların bahçesine geçti.
İlk önce unutmadan sigara paketini cebine koydu ve daha sonra genç kızın odasına çıktı.
Odaya tekrardan göz gezdirdi ve sonra hiç zaman kaybetmeden aynasını komodine koyup onu birkaç saniye inceledi evden ayrıldı.Arabasına atladığında kafasını dağıtacak bir şeye ihtiyacı vardı.
Julie'nin evine doğru sürdü ve beklemeden içeriye girdi.
Julie o sırada çocuklardan birine süt hazırlamış ve odasına göndermişti."Zayn?" dedi onu görür görmez. "Ne işin var burada?"
Zayn ona yaklaştı ve dudaklarını onunkiyle buluşturdu ama Julie onu itmişti.
"Önce parayı göreyim büyük adam."Zayn gözlerini tek bir an bile gözlerinden çekmeden sütyenine 500 dolar sıkıştırdı ve daha sonra onun yüzünü incelerken konuştu.
"Bu gece senden tüm hayatımı bana unutturup yenisini yazmanı istiyorum Julie, çok sert olalım istiyorum."
-HELLO MY LOVESSS
ZAYN ASLINDA VİCDANLI BİRİ YA VALLA BAKIN
ARADA BÖYLE ÇALDIĞI ŞEYLERİN MANEVİ DEĞERİ OLDUĞUNU HİSSEDİNCE TEKRARDAN BIRAKIYOR YANİ SADECE KIZA ÖZEL DEĞİL (((;;;;#ZAMBER OLMAZ BENCE ÇÜNKÜ DAHA TANIŞMIYOLAR kdkdldmd
#ZULIE GERÇEK Bİ İLİŞKİ DEĞİL ZATEN...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hunting season | zm
Fanfiction"Av mevsimindeyiz güzelim, kaçabildiğin kadar hızlı kaç."