50.bölüm(masum kişi)

357 29 8
                                    

Pamirden

Sabah saat 6da uyandım. Deniz kenarında koşmayı özlemiştim koşuya başladım.  Yarım saat koştuktan sonra arasın evine döndüm. Onda kalacaktım bir süre . Duş aldıktan sonra omlet yaptım ve yedim . Okula gidiyordum ani stop çaktım tam okulun orda arabadan çıkan adam  dikkat etsen bilader girseydin garnımıza  dedi ben  sen sağına soluna iyi bakarsan böyle olmaycaktı  dedi adam  arka kapıyı açtı anlaşılan birinin şöförüydü derken maviynan güneşi gördüm  güneş bir eli ani stopa bastıkları için vaiyi tutarken iki gözünü sıkıca yummuş ben anında aşağiya indim..ben  güneş aç gözlerini  dedim güneş araladı gözlerini maviye baktı mavi hiçbirseye tepki vermemişti zaten güneş  tamam sorun yok iyiyik biz gidelim  dedi şofor bindi ve gitti. Ama annadığım kadarıyla güneş davidi kaybettikden sonra arabaya karşı hasassiyeti vardı.
....

Güneşten

Sabah 7de uysndım kahvaltıyı hazırlanmış bulduğumuz için 6da kalkmak zorunda değildim. Maviyi hazırladım . Sonra kahvaltı yaptık. Sonra şoför  ile yola çıktık. Okula yanaştığımızda ani stop çaktığı anda elimle tuttum maviyi biran panik ve korktum. Davidden sonra biras arabada ani stoplardan ürkerdim hele ki ben sürmediğimde kasılıyordum. Kapıyı açan ali iyi misin diye sordu ben transtaydım derken pamirin sesi aç gözlerini dedi ben açtım şok etkisiyle pek bişey demeden uzaklaştık. Maviye baktım hiç korkmadı  çok şükür. Neyse  maviyi aldım kucağıma ali açtı kapıyı indik aşağıya. Pamir de kapıdan biraz ilerde biriyle konuşuyordu. Ben maviyi yere indirdim  küçük eli avcumun içinde önümüzdeki kocaman okulu gördü. Mavi  annee  bakk  dedi ben mavimm evet senin okulun  dedim mavi tedirgin gibiydi. Elimi sıkıca tuttu bugün alıstırma aşama günleri diye öglen gelip alacaktım. Mavinin sınıfını buldum ögretmeni hali hazırda bekliyordu . Ayşe hanım maviye seslendi  mavi merhaba dedi mavi bacağıma sarıldı. Ben  mavi ayşe öğretmen benim arkadaşım bak  dedim ayşeyi öptüm sarıldım . Böylelikle mavi özlem benim arkadaşım olduğu için kalıyordu . Berki iyi bir ikna yolu olur. Mavi daha huzurlu oldu ben  mavi hem burda çok güzel arkadaşların var bak içerde umut ve duru da var aynı sınıftasınız  dedim mavi  sen gel  dedi ben  öğlen seni burda bekleycem ve uslu durursan sana çok sevdiğin dondurmayı da alacam  dedim mavi el çırptı dondurma dedi işte benim kızım. Ayşe el uzattı maviye maviyi bana biraz baktı sonra elini tuttu yavaş yavaş içeriye girdi. Ben de biraz uzaklaştım . Maviyin gözleri burdaydı. Ayşe  şuan duruyun ve umutun yanında uzaklaşın ki her gün burda beklemek zorunda kalmayın   dedi ben  bir şey olursa haber verin olur mu  dedim ayşe onayladı ben kapıya doğru giderken arkamdan biri gözlerimi kapattı ben  hey noluyor ya  dedim ellerine dokundum erkek eli kim ki ...  aşk olsun güneş  dedi ben  egeeee  dedim arkamaı döndüm ege ile sarıldık arkasında özlem  hey gidi günler hey  dedi . Ben  ege sen nerelerdesin  dedim ege  en zor gününde yanında olamadığım için özür dilerim çok geç öğrendim ve şehir dışındaydım  dedi ben  düşünmen yeterlii  dedim  özlem  ee napıyoruk  dedi  ben  işe gitmem gerekir kafeyi boşladım ama kafeye gelebilirsiniz benimle  dedim derken  aa pamir hoca değil mi pamir hocam  dedim hocam mi dedi hala daha mı ege . Pamir  hocama gerek yok ege nasılsınız   dedi ayak üstü konuşulurken. Birden bir patlama sesi geldi kendimi bir anda yerde bulduum pamir beni kolları arasına aldığı için canım yanmadı ege de özlemi korurken ben  mavi maviye bakmam lazım  derken ayşe öğretmen çocuklar korkmasın diye  şarkı açmiştı. Itfayiye geliyordu. Pamir güneş şoforun nerde  dedi ben  arabada olması lazımdı niçin  dedim pamir kafasını kaşıyarak  patlayan şey arabandı ... güneş sakin ol  derken ben hayır hayır alinin 2 kızı vardı hayir  ben  hayır nolur içinde biri yokdu de  derken pamir beni tutmaya çalıştı ben arabaya doğru koşuyordum.. derken ben biranda gözlerim karardı pamir  güneş  dedi    pamir tuttu beni ege  sakin ol lutfenn  derken özlem ağlıyorken  güneş hanım iyi misiniz ?  Dedi ben döndüm  ali sen iyisin  deyerek sarıldım ali  noldu ki ..... hassiktir araba  dedi ben  arabadasın diye öldün sandım yine çok kızdığim sigara almaya gittin değil  dedim ali kafa salladı  iyki iyki gittin of  dedim polisler itfayiye kontrol altına aldılar pamir  araba neden patladı ya içinde olsaydınız  dedi ya mavi de içinde olsaydı . Düşüncesi beni deli ediyordu.  Derken telefonum çalıyordu gizli numara  selam güneş dedi bir yerden tanıyorum bu sesi siz kimsiniz? Dedim ses  benim kim olduğumu .. hmmm.. arabanızın küllerini aldın değil mi  dedi ben  kimsin? Dedim sesini o an anladım kim  ben  kelann sen boyunu açan işlere bulaştın savcılığa gidecem suç duyurusuna gidiyorum  dedim sesi kesildi  tüm sevdiklerini alırım en sevdiğini aldım  davidi . Sıra maviye gelsin istemiyorsan sesini kıs bir sonraki talimatımı bekle  dedi. Davidi aldım mı dedi . Ben  sana bunun bedelini ödetecem  dedim telefon yüzüme kapandı derken  güneş noldu  deyen özlem ege  güneş kimdi oo  dedi pamir  birşey söyle  dedii .....
.....

Pamirden

Güneş arabaya doğru giderken tuttamadım. Derken aliyi buldu. Şükürler olsun derken . Güneşe telefon geldi . Bembeyaz oldu . Ve en son 5 yıl önceki gibi eli saçlarına geçirdi. Birşeye sinir olmuştu derken telefonu aşagıya indiği an özlem ege ben birşey söylemesi için yalvarıyorduk. Güneş tek kelime etmeden öylece boş bakarken birden bayıldı kafasını yere vurmadan yakaladık egeyle . Hastahaneye ben götürurken özlem okulda kalacaktı. Ben güneşi hastahaneye götururken birden güneş açtı gözlerini günes  pamir nereye gidiyoruk  dedi ben  hastahaneye  dedim güneş ağlama krizine girdi  pamir çabuk okula dönelim lütfen maviyi korumam lazım  dedi ben  güneş sakin ol okulda kimse zarar veremez kızına önce senin iyi olduğundan emin olmamız lazım  derken güneş  Ya Geri döndür arabayı götür beni okula ya da indir ben kendim giderim pamir benim okula dönmem lazım  diye bağırarak konuştu ben  tamam dönüyorum ama bana anlat kimdi o telefondaki ne duydun ve bu kadar kötü oldun  dedim güneş  beni arayan kellandı . Bu kadar tehlikeli olacağını aklımın ucuna getirmediydim .... araabayı o patlatmış savcıya gideceğimi söyleyince ....  derken ağlamaya başladı ben  güneş derin nefes al şimdik ver  dedim güneş  kellan dediki en sevdiğini aldım elinden şimdik 2.cisini almayım talimatımı bekle dedi  dedi  davidin ölümü kaza değil mi yani of güneş o yüzden panik halindeydi . Ama andım olsun güneşı bu kadar üzen her kimse bunu ödetecektim okula  vardığımızda güneş arabadan indiği gibi mavinin sınıfına koşuyordu.
....

Güneşten

Maviye nasıl söylerdim baban öldürüldü. Benim korumam lazımdı nolursa olsun kızıma zarar verdirmeycektim . Kellan bunu neden yaptığı belli paralar ona kalsın diyeydi. Koruma tutacaktım . Belli bir süre bunu  yapacaktım davidin ölümünün onun sebeb olduğunu nasıl kanıtlayacaktım.  Mavinin sınıfına giremedim ama camdan onu izliyyordum özlem  pamirin anlattığı şey doğru mu  dedi . Ben kafa salladım . Birden telefonum çaldı gizliydi . Alo  dedim kellan  etrafına iyi bak güneş kimden başlasam özlemden mi ?  Dedi derken ben özlemin sırtındaki kırmizi ışını gördük pamirde farkettiydi ben  söyle ne istiyorsun  dedim kellan  hmm yoksa şu masum insandan mı başlasam özleme sonra gelirim  derken ışın pamirin tam kalbindeydi ben  yapma nolur  dedim kellan  senin için önemsiz bir insandan başlaycsm ki ciddi olduğuğumu  para için neler yapabileceğimi gör  dedi o an her sey biranda oldu pamirin gözlerine baktım kellan  izle 3 .... 2..  derken ben önüne atladım  pamirin  gü-neş hayır naptın sen güneş koşun anbulans çağirsın birriii !!  Dedi ondan sonra pamir  günrş benimle kall  dedi

Pamirden

Güneşin anlattıklarımdan sonra bir sürü koruma bulmuştüm hepsi geliyordu okula umarım ben hallederim kafasına girmez derken yarım saat sonra güneşi yine biri aradı  rengi benzi attı . Sonra bir renkli ışık özlemdeydi sonra kayboldu derken güneş bana dikti bakışını  ilk başta anlamadım noldu güneşi bana doğru koşarken cetonum düştü tam kalbimin orda kırmızı lazer derken kurşun sesi geldi. Gözlerimiz buluştuğu an nefesim gidiyormuş gibi hisettim haykırıyordum korumlar geç gelmistı geç mı kaldım bu kez olmaz güneşimi batırma .....

Yeni bolüm sizlerle ilerleryen yorumlara gore yılbaşinda saat 20.00de yeni bölüm gelebilir hersey yorumlara bağlı . Ve votelere

Bu Aşk Fazla Bize Hocam Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin