45.bölüm (son buluşma)

826 39 48
                                    

Özet

Davidden

iyi hisediyordum kendimi onu uyurken izliuordum . Ben bu gece nasıl uyuyayim ki kaşlari çatıldı sonra düzeldi ben sırtını sıvazlarken onun kokusuyla huzur buluyordum derken telefonum çalıyordu açtım konusan kısi ben dedi ismini söyledi ben şaşkına döndum ben bisey mi istiyorsun diyordum ....

.....

Devamı

Telefondaki kişi pamirdi . Pamir sahilde bekliyorum gel dedi birde emir veriyordu ben şuanki anımı bozaman çok istersen sabahi beklersin dedim pamir nefes verdi ve david geliyor musun ben mi geleyim dedi ben konumi at geliyorum umarim boş şeyler için zamanımı boşa harcaman dedim yüzüne kapadım güneşin alnını öptüm üzerime bişeyler giydim ve yola çıktım.
...

Arabadan aşağiya indiğimde pamirin bir sağa bir sola doğru volta attığını gördüm sonra beni farkettiğinde elindeki yarayı farkettim. Pamir geldiğin için çok teşekkür ederim dedi. Ben senin bana teşekur etmenden ne anlamalıyım dedim pamir bişey anlamana gerek yok güneşi bırak demeye hakım yok ben çok hata yaptım ve bugün gördüm güneşin gözelerinde benden vazgeçişini gördüm sana adın attığını gördüm şimdik içinden bırak güneşi git ülkene dön demek istoyorum ağzının ortasına geçirmek istiyorum sırf benim sevdiğimi seven diye ben bir karar aldım artık ben güneşden uzak duracam ama olur da onu üzen benim yaptıklarımı yapan o çok istediğim yumruğu yeycen dedi ben çok karışık konuşdun ama demek istediğin uzak duracan ben üzersemde beni dövecen mal mısın güneşi üzecek kadar aptal değil .. şey sana aptal demek istemedim dedim pamir gülumsedi sinirden kahkaha atti ve pamir aptalım söyle bende kendime neler söylediğimi duysan aptal basit kalır dedi ben güneş seni affetseydi engel koymazdım güneşin kararına göre devam ediyorum ve emin ol onu çok mutlu edecem dedim pamir el uzatti biliyorum görüşuruz senden bir şey istiyorum onunla son kez bir akşam yemegi yememize karışmazsın değil mi dedi ben hayır güneşe sen sor gelirse ben güneşin hiç bir kararına karısmıyorum. Dedim . Pamir kafa salladı bende arabama doğruldum ya güneş affederse bir şeyler iyi gidiyordu ama ben kimseyi zorla yanimda tutamazdim hem ben daha net anlardım herşeyi ....
Derken güneş arıyordu alo güneş dedim güneş nereye gittin bu saatte bişey mi oldu soyle geleyim kesin bişey oldu diye saydırirken geliyorum güzelim lütfen uykunu açma geliyorum küçük bir işim vardı dedim güneş of hade dikatli gell dedi ...

...
Güneşten

Kafamı çarpmam ile uyandim david lavaboda diye düşundum ama bir türlu gelmedi diye bütun evi dolandım yoktu arabası yerinde görmeyince aradım açtı konuştuktan sonra ben bekliyordum bişey oldu kesin of derken kapıyı açtı iyi görünüyordu sen napıyorsun gecenin bu saatinde haber vermeden mi gidilir of aklıma gelmeyen kalmadı dedim david birileri benim için telaşlandı mı acaba dedi ben gönlümü böyle alamazsın neden gityin noldu dedim david pamir aradı buluşmak istedi ve bende gidip konuştuk dedi ben anında yüzune felan baktım morarma felan yok ben ne istedi ve neden gittin dedim david konuşduk günes kavga felan yok hatalarından çok pisman iste ama artık olmayacağınızi kabullenmis ve uzak duracakmış senden beni seni üzmemem için uyardı ve birde seninle bir buluşma istedi dedi ben of bu pamirlik hareket mi algılayamadım .. bana gidecek misin diye sormaycak mısin dedim david bence gidmelisin sadece konuşacaksiniz iyi ayrılmak istiyor ayrılmak derken benim anladığim uzaklaşacak ülkeden dedi ben şuan pamiri düşünmek istemiyorum gidip yatıyorum dedi davide peşimden geliyordu ben odama gittim david anladım bana kızdın dedi ben bana haber verip gitseydin yada gitmeseydin david neden arkamdan iş çevirin dedim david özür dilerim uyandırmak istemedim ben herseyi açik soyleyen biriyim senden gizleycek degildim dedi haklı buldum tamam bir daha olmasın ve uyandirmalısın beni dedim david kafasını salladı ben iyi geceler dedim ve kapımı kapadım sert mi davrandım ...

Bu Aşk Fazla Bize Hocam Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin