38.bölüm (Veda)

972 33 11
                                    


Çarşamba

Pamirden

Sabah baş ağrısıyla uyandım. Telefonum titreyip duruyordu . Bakdım 8 cevapsizz vardı hayırdır . 3 babam 2 aras 3 de annem aramış. Annemi aradım pamir nerdesin hicbirimizin telefonunu açmadın meraklandırdın bizi dedim ben merak etme anne iyiyim dedim bok gibiyim anne annem acil eve geliyorsun işimiz var dedi ben itiraz edemeden yüzüme kapadı . Hemen yola çıkdım çünkü okulda vardi programa bakdım son 2 ders saatinde dersim vardi gitmesem de olurdu . Eve varınca annem yanaklarımı öptü babam kapıdan belirdi abim geldi sonunda hadi al bunları dedil elime bir yığın malzemeleri tıktı ben nereye dedim aras güneş gidiyor diye piknik duzenlemişler davetliyik dedi ben e ben gelmek zorunda değilim dedim babam uğraştırma gelecen dedi ve arabaya bindik sinirle gideceğimiz yere kadar sinle ayağımı sallıyordum .

Günesden

Sabah uyandım özlemler ege mert felan babamla konuşmuşlar aksam gitmeden piknik yapacaktık . Babam geçerken beni de aldı annem cenk beyi ve ailesinide davet ettin mi dedi babama evet gelecekler dedi ben istemsizce sadece cenk abiyle eşi mi gelecek dedim babam aras ve pamirde gelecek dedi ben göz devirdim . Bizim gruptan mesajlaşıyorduk. ...... piknik yerine geldik . Arabadan indim ege motoruna yaslanmış bekliyordu egeeee dedim o da kafasını kaldırdı kollarımızı açtık ve sarıldık mert elinde radyoyla geliyordu zombi adamlardan çalıyordu bende hızlı bir şekilde eşlik ediyordum ege vidyo çekerken arladan alkış sesi gelmesi çok sürmedi pamir hariç herkes alkışlamıştı . Aras omzuma elini attı eşlik etmeye başlamıştı . Cigerimi delen aşkımı vs derken masayi birlestirdik ortu koyduk ve özlem geciktim mii deyerek geldi sarıldık . Özlem çantasından topp çıkardı yakan top oynamaya başladık ben sağa sola zıplayarak kurtuluyordum derken telefonum çalıyordu aras güneş zeus arıyor kim bu dedi ege özlem mert bana anormal baktı numaranı nerden öğrendi dediler hep bir ağızdan pamirde belli etmemeye çalışıyordu ama sinir olmuştu ben ben verdim sohbet edelim diye nerden bileyim nerden buldu dedim omuz silkindim iturdum masaya telefonumu aldığim gibi zeusun yüzüne kapattım ben kaydetmemiştim numarasin diye düşünürken aras noldu hepinizin suratı beş karış yoksa bu arayan eski sevgilin mi dedi ben tam birşey diyecektim kağan babama seslenip bana doğru geliyordu kağan güneş neden telefonumu açmadın merak ettim seni dedi ege tam lafa karışacaktı . Ben kağan sen gelsene benle dedim ege mert özleme gelmemeleri için söz verdirdim . Kağan benimle başbaşa kalman ne güzel dedi ben kısa kes yakamı bırakman için ne yapmalıyım dedim kağan pamirle seni biliyorum güneş dedi ben tepkimi bozmadim yok öyle bişey dedim kağan belegelerim var attım e mailine pamir hocalıktan atılacak dedi ben hayır bunu yapamazsın dedim panikliyordum gözlerim doldu . Emaile baktım kanıtlarını gördüğum an kağana sağlam bir tolat attım şerefsiz dedim kağan elimi tuttu bir daha buna cüret etme ve şimdik pamiri kurtarmak istiyorsan benim elimi tuttup mutlu pozu verecen ve bir arada italyaya beraber gideceğimizi söyleyceksin dedi ben ege beni affetmez egeyi kaybederim yapma bunu başka birşey iste dedim kağan benimle pazarlık yapma şansın yok güzelim pamir mi ege mi bir karar ver dedi ben bilmiyordum pamir ögretmenliğini kaybederse hepden kaybederdi ege bir daha yüzume bakmazdı ama elbet egeye açıklaycaktım kağan sabaha kadar bekleyemem dedi ben laten olsun tamam ama benimle gerçekten ktalyaya gelmeyceksin dedim kağan italyaya beraber gideceyik ben italyadan ingiltereye geçecem egeden intikam almak için senin için degil seni unutalı asır oldu dedi ben sinirden deliye dönüyordum elimi tuttu mutlu rolüyle masaya yürüdüm içim yanıyordu ege bizi görünce öyle dondu şimdik bağırıp çağirmasını beklerken ege gerçekten mi ben yokum artık size mutluluklar dedi o kadar sakindi ki aslında öfkelendi ama çözümsüz bir konuydu bağirıp çağiramazdı . Motoruna binip gitmişti ona son sarılışım olduğunu bilesem daha sıkı sarılırdım . Pamir ayaklanıp kaçacaktı ki aras pamir aklından bile gecirme dedi pamir ergenlerin arasında bütün günümu yiyorsunuz dedi ve ormana doğru gitti 5 dakika sonra msj geldi pamirden okumaya hazır olmasamda okuyordum .

Bu Aşk Fazla Bize Hocam Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin