63.bölüm(dolap)

263 20 7
                                    

Pamirden

Sabah alarım sesiyle uyandım. Lavaboya girdim güneşin diş fırçasını gördüm aklıma sevgililer günü geldi .

Flasback sevgilililer günü

Yatak sallanıyordu deprem mi oluyor derken güneş yanımda zıplıyordu beni lavaboya kadar sürükledi beraber dişlerimizi fırçalarken ben tam burnunu öptüm yüzüme hapşurdu. Evet doğru duydunuz bütün  macun ve tükrük  yüzümdeydi güneş art arta yine hapşurdu ve allahtan bu kez yüzüme değil. Sebebini anlaması uzun sürmedi ağzını iyice çalkalarken bende yüzümü yıkadım. Güneş özür dilerim of çok iğrenç bir durum ... diş macununu nane ve çilekli aldın ve ben farketmedim. Maviyi doğurduktan sonra benim çilek alerjim çıktı fazla tükettim hamilelikte  dedi normalde olmayan bir alerjen durumu bende bilmediğim için derken yüzünü avcunun içine aldı  ben çok iğrencim  dedi ben  güneş tükrüğünden iğrenecek değilim sonuçta öpüştüğümüzde de tükrüklerimiz birbirine karışıyor değil mi ? Hadi  hem benim hatam normalde aldığım şeyi almak yerine değistirmem hata  dedim ve güneş rahatlaamıştı.

....

Güneş bize yemek hazırlarken ben mavi ile oynuyordum. Güneş bana gel işareti yaptı. Yanına gittim . Güneş avcunun içine aldı yüzümü ve  seni hergün her saniye her dakika her nefes alışımda daha çok sevmeye başladım sevmek de değil aşk bu hep fazlasi. Nasıl deyim dünden az değil hergün daha çok  dedi ben beklemiyordum sonra dolaptan bir kutu çıkardı ve bana verdi. Ben  bu ne  dedim güneş   sevgililer günü şeysi işte  dedi ben o an salaklığıma doymayım ben nasıl unuttum güneş  sevgilililer günü diye almadım aşkım rahatla denk geldi öyle verdim hem ben önemsemem hediye felan varlığın hediye bana .  Dedi . Teprik olarak ben sevgililer günü olmasada hediyeler suprizler yapıyordum bu yüzden güneş pek sorun etmedi.
...
Benim de birşey yapmam lazımdı. Maviyi nenesine bırakacaktım. Güneşi yemeğe götürürdüm. Güneş  bir kaç muhasebe evraklarıyla uğraşıyordu bende maviyi güneşin annesine bıraktım babası da ordaydı. Aramız iyiydi . Sonra avmye gittim. Elbise arıyordum . Sonunda buldum ..

Ah bunun içinde ortalık yanabilir. Sonra zarof bir pırlanta kolye aldım. İçıne de bir not yazdım. Böyle yazdım 'Ömrüm ömrüne,nefesim nefesine ,ellerim hep ellerine ,saçların saçlarıma beyaz olana kadar karışması dileğimle sonsuzum seni seviyorum ' .

Güneş bana ne mi aldıydı. Kutunun içinde siyah bir defter birde adımızın yazdığı bir saat. Şoyle yazmış oda , Seninle bir dakika değil seninle 1 saat değil seninle 1 yıl değil seninle sonsuz saat dilimine kadar seni seveceğim ömrüm.   Dedi.  Defterdede bir kaç yazı ile başlamış devamını bana bıraktı.

....

Eve gittim aldığım elbiseyi astım askıya.  Ve güneşi ofiste buldum evraklar içinde kayboldu restmen. Ben  aşkım  dedim güneş  pamir ... başa çıkamıyorum bir yerden bir açık var  dedi ben  tamam aşkım bakarız sonra hadi gel  dedim elinden tuttum ve odaya getirdim. Güneş  bu elbise de nerden çıktı  dedi ben  akşam güzel bir yere gideceğiz maviyi anneannesi ve dedesine verdim . Başbaşa kalalım istedim  dedim güneş  pamir gerçek misin sen  dedi ben  dokun istersen  dedim güneş şaplak attı popoma hayda benim hormonlar vole up ben  güneş evden dışarı çıkmak mı istemiyorsun neden beni deli ediyorsun  dedim güneş elleriyle beni odadan dışarıya attı  ve hazırlanmaya koyuldu.
...

Aşağıda smokin giymiş bekliyordum arabayı çalıştırdım. Güneş balkondan çıktı geliyordu ah ne güzel oldu. Bir kadın bu kadar güzel olamazdı. Güneş  smokin en sevdiğim  dedi ben  çok güzelsinn dedim . Tekneyi hazırlatmıştım.  Güneş tekneti görünce bana sarıldı. Yemke yerken sohbet ediyoruz, Şarap içiyoruz kahkahalar yankılanıyordu güneş  yaşama sebebim 1. Mavi ikincisi sensin seni hep sevecem  dedi ben elimi uzattım dans ediyoruz. Arkasına geçtim boynuna kolyeyi taktım ve kolye paketini ona verdim notumu okuduktan sonra dudaklarımı öpüyordu anın tadını çıkarıyorduk. Aşk hiç bu kadar yerinde bir duygu gelmiyordu. Güneş beni teknenin içine getiriyordu üzerimdekileri üzerimden çıkarıyordu bende onun elbisesini üzerinden bir çırpıda çıkardım. Ben  bu gece hiç bitmesin  dedim elini yüzüme koydu  bitmeycek zaten  dedi çarpık bir gülümseme yaptı.
....

Devamı

Güneşten

Sabah uyandım. Kellanla kahvaltı yapıyorduk maviyi de okula hazırladım ve yolladım. Kellan yavaş yavaş yürüyordu. Kellan  artık iyiyim güneş evlilik hazırlıkları için pamirin yani  evinize dönebilin  dedi içim el vermiyordu . Anlamsız bir insanım ben  alıştım ben sana  dedim kellan  güneş zorlaştırma tamam mı ? Bana kalsa .... dedi ben  söyleme  derken kellan beni kendine çekti öpecekti. Derken aklıma pamirle yaşadığımız anlar geloyor ve onu aldatıyormuş hissi beni geri çekilmemi sağladı geri çekildim sonra arkamı döndüm kellana sarıldım  başka bir dünyada başka şartlarda olsa herşey farklı olurdu  dedim kellan  düğünden sonra italyaya gideceğim  dedi ben lafa salladım ve evden çıktım hava almam lazımdı. Yürümeye başladım. Pamiri hatırlayınca herşey yoluna girecekti hiseediyordum aramızdaki bağı en kötü yeniden aşık olabilirdim o kadar güzel bakıyor ki bana .
...

Birden taksiyi durdurdum pamire gitsem hep o mu gelecekti kapıyı çaldım. Açan yoktu . Ben anahtarımla açtım kapıyı. Seslendim ses yok evde olması lazım arabası burda derken.  Pamirin odasını açmaya çalıştım ittiriyorum aralandı ama açılmıyordu bende yan balkondan pamirin odasının önüne geçtim pamir yerde baygın kafasında kan vardı. Ben camı açmaya çalışıyordum pamir diye sesleniyordum .. olmuyor düşün güneş düşün sandalyeyi cama attım. Ve girdim   pamirin başını dizime koydum korka korka kafasını tutmaya çalışıyordum ben  pamir aç gözlerini lütfenn  dedim birdem başım ağrıdı aklıma pamirin evinde veya kendi evimde pamirin kafasıma geçirdığim an geldi . Ben  lütfen  dedim sesim titredi ellerim terliyor nefesim daralıyordu panik oluyordum derken pamir  güneş ah başım dolabı yana çektim nasıl olduysa üzerime düştü kafama çarptı... ağlama güneş .... şş ş iyiyim sadece biranlık baygınlık bişey yok  dedi ben  kalk hastahaneye gidiyoruz  dedim itiraz etse de  gittik . Doltor tomografi çekti birşey yoktu. Pamir ben sana söyledim birşey yok falan diye söylendi ben konuşmuyordum . Eve geri geldiğimizde ben  arkamı döndüm pamire doğru yürüdüm pamir kapıyı kapattı dudaklarına yapıştım içimdeki hise göre davranıyordum. Pamir ilk beklemediği bir hareketti sonra belime sardı ellerini ve bana karşılık veriyordu çok özlemiş gibiydi sıkı sarıldı bana inanın bana 10 dakika böyleydik ve hiç şıkayetçi değildim içim gidiyordu . Yerde yattığı hal aklımdan çıkmıyor. Pamir beni geri öpmeye başladı ne ara kucağındaydım bilmiyordum ama engel olmuyordum ben üzerindeki kıyafetleri çıkarırken o da öyle yapıyordu beni masaya yatırdı . Hormonlarım yüksek seviyedeydi elliyle beni utandıracak yerlere dokunuyordu vücuduma o kadar hakim ki nereme temas ediyorsa zevk alıyordum inlemelerimi zor tutuyordum pamir  ah güneş  dedi ben dudaklarına bastırdım dudaklarımı ..
Anın tadını çıkardıktan sonra bana sıcak bir duş aldırdı . Yemek hazırlamaya gitmişti . Bende onun bokserini ve uzerime onun kazağını geçirdim. Ev ısıtma sistemi tamamdı diye üşümüyordum. Aşağıya indim pamirin arkasından sarıldım. Pamir  benim üzerime hergün dolap düşmeli  dedi  ben omzunu ısırdım pamir  ah acıdı  dedi ben  saçmalamayı kes .... dedim . Pamir arkasını döndü beni görünce dudağı kıvrıldı  ben yemekten kesildim seni yeycem direk tatlı  dedi ben  pamir hayır gelme üzerime  derken dudkalarımız buluştu uslu durmuyorduk derke ben  yemek yemek yanacak benim beslemem gereken çocuk var içimde  dedim ve pamir ocağın başına söylene söylene geçti bende maviyin servis şoforune pamirin evini tarif ettim . Mavi buraya gelsin.

....

Yeni bölüm sizinle iyi okumalar yorumlarınızı bekliyorum.

Bu Aşk Fazla Bize Hocam Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin