44.bölüm

634 30 7
                                    

Pamirden

  ben herşeyi öğrendim güneş ve her seyi halledebilirik   dedim güneş olduğu yerde durdu  . Sonra bana döndü sen neyi öğrendin  dedi ben  neden gittiğini neden kağanla öyle olduğunuzu biliyorum dedim . Güneş  artık bir önemi yok yolumuza devam  edelim  dedi ben ona doğru yaklaştım güneş beni sevdiğini biliyorum ben sensiz bir adım daha atmak istemem dedim. Güneş Pamir ben artık yoluma David ile devam edeceðim sen de kendi hayatına devam et ben artık çırpınmak yerine benim için hiç bir beklentisi olmadan yanımda olan kişiye şans vereceğim sevdiğim benim canımı çok acıttı ama beni seven bana kiyamıyor evet ben oyun oynadım italya'ya giderken ama senin içindi hem artık bir önemi kalmadı dedi.... ben sen bunu yapamazsın güneş kestirip atıyorsun ben seni seviyorum kimseyi sevmediğim kadar hem de hatalar yaptım salakça inandım biliyorum beni unutmadın David ile olamazsın yapma bunu bize dedim güneş ah Pamir ben o suyun altında ölüp dirildim işte o an yeni bir sayfa açtım ve şuan açtığım sayfa da yerin yok dedi... yeni hayatında sana yer yok nasıl olsun ki o gittikten sonra kaç kişiyle aldattın nasıl bu kadar salak olabilir bir insan eğer ben inanmasaydım bu işin peşini bırakmasaydım.. dım ve dımlar keşkelerim olmasaydı keşke..... ben bunları düşünürken güneş geri masaya gitmişti.

'' Erkekler doğru kadına yanlış yapar, Kadınlar yanlış erkeğe aşık olurlar'' diye bir cümle vardır ben doğru kadına yanlış yaptım güneş ise şuan yanlış erkeğe aşık olmaya çalışıyordu ne kadar kedimi kandırmak istesem de yanlış olan kişi bendim ama beni sevmeliydi. vazgeçmeyceğim.

Güneş

Ben geri masaya döndüğümde  david arasla iş konularını konuşuyordu ben rakımdam yudum aldım . Pamir bir kaç dakika arayla geldi yerine oturdu ben göz göze gelmemeye çalışırken david elimi tuttu  iyi misin  dedi ben  iyiyim sadece fazla yedim galiba hesabı ödeyip sahilde mi yürüsek  dedim david anında garsona kibarca hesabi istedi tüm masanin hesabını ödedi aras biraz dırdır etsede ödedi   . David ayaklandı tokalaştı arasnan pamire de uzatiyordu omuz çarpıp gitti . Aras işten email atmıştım ona sinir oldu heralde kusuruna bakma fevridir pamir dedi  ben  neyse biz gidelim görüşürüz aras beyy dedim david  sen iyi misin  dedi arabaya doğru giderken birbirimize bakıyorduk davidin yuzunu incelemeye başladım detaylı incelesemde bazen gözümden gaçiyordu tam burnunun gözüne yakın bir yerde bir iz vardi ben elimi oraya götürdum sakal birakmayi seviyordu davide bir adim bana yaklaştı diğer elimi de kalbine götürdu david  birşey söylemek mi istiyorsun çünkü sen gozlere pek bakamayan birsin  dedi elim kalbindeydi ritmi hızliydi ben senin kalbin çok mu hızlı atiyor  dedim david  seninle olduğum her an  dedi ben elimle yanağını okşarken  david sen pamirin arkamdan geldiğini gördüğunde sinir oldun mu dedim aslinda bana kızdinmi soru sormak ister misin demeye çalisiyordum ki david sana kızmadım benim sana hisediklerimi sen ona hisediyorsun bu normal ama sen kesin konuşduğun için ben umut ediyorum biliyorum sen beni en baştan uyardin berki sen düşunüyorsun ki zaman kaybiyim david icin gendi icin içini yer yemesin senin gecen her dakika saniye saat benim için degerli varsin boyle yakın olalim ve seviye atlamaylim dedi seviye derken sevgili eş vs seylerdi david bana dokunmadan diger kizlara dokunmadan seninle zaman geçirsekde olur diyor saatler yılarini riske atıyor ben pamiri affetim dessem david üzlur ama bana saygi duyardi ben hayatimda nasıl birini istiyordum hep tartişmali sorunlu bir hayat mi pamir mi yoksa her dakika seni mutlu etmek önemseyen anlaysli centilmen birini mi evet fazla romantik ama en azından buna değerdi ben  senin ne güzel bir kalbin var ah david  dedim bir adim attim burunlarimiz değiyordu davidin eli belime gitti dudaklarina yaklaşiyordum david hiç bir hareket etmedi ilk inanmadı  bunu yapacağıma diye geri çekildi ben  özür  derken eliyle yanağimdan tuttu ve öptü öpüşüyorduk yoğun duygulari hisedebiloyordum . Yeni bir dönem başladi david  anlik biseydi deycen bilirim  dedi  ben zamaninda çok fena dağittim ve davidi öptuydum sonra ertesi gün hatirladigimda anlikdi dediydim ben  hayır canımın içi seninle seviye atlıyoruk  dedim david  bari belli etseydinde ben teklif etseydim güneş demez mi ben  sen farkında mısin ben sana imkansız birini seviyorsun demistim simdik seviye atlıyoruk deyim sen ah david ah  dedim arabaya bindim david 1 dakika dedi ve yolda geçen çiçekçiden bütün çiçekleri satin aldi mavi olanlari bana geriye kalanlari da dağitirdiydi ahahhs manyak bu çocuk ......
....

Davidenn

En güzel anının hazirliksiz olmasi normal miydi aslında umudumu bitirmisdim pamir güneşin peşinden gittiği zaman ne olduysa bana  daha sevecen bir sekilde adım atti öpmek istiyordum hemda çok tekrarı olur muydu hâlâ daha inanmıyordum kırmıızı ısıkta gunes sanki aklımı okurcasına elimi tuttu ah ben bu eli bırakır mıydım .

....

Pamirden

Ellerimin arasında kaydığını mı görüyorum şuan . Güneş nasıl o herifi öper ve beni görmediğine eminin görmüs olsaydi ben varim ve kıskandirmak için yaptigini düsünecektim ... ama değildi güneş öyle güzel bakiyordu ki  ben olmalıydım derken duvari yumrukladim elim kan icinde kaldi inleye inleye eve dogru gidiyordum.

Güneşten

Davidle kumsalda yürüyorduk ellerimiz  birdi david  bana karsi bir şey mi hisediyorsun yoksa mantıksal bir kararla yaklaştın bana  dedi ben düsünmeden cevap verdim ki aklına başka birsey gelmesin  1cisi ben  eğer sana karşi ķıvılcım olmasaydı adım atamazdım şimdik kiprit senin elinde meşaleye dönüsturmek de senin elinde ikı gözum bilemem anladabilidim mi ve tabiki senden hoşlaniyorum  dedim david seni önemsiyorum ve seviye atladığımiza göre pamirle herhangi bir durum olursa ne olursa olsun anlatacan  dedi ben  ben sana her zaman anlattim bundan sonrada öyle olacak ki artık pamir sıradan biri benim için kestirip atmayı ögreniyorum yavas yavas  dedim david gülümseyerek  bir yıldız kaydi  dedi  ben yürürken david birden beni kendine çekti ve öptu derinleştiriyordu öpüsunu cok şevkatli öpuyordu her anı tadını çıkara çıkara nefes nefese kalmıştık. David ben seni seviyorum dedi ben  ben  derken  david  şuan bişey deme bana fazlasıyla yoğun duygular beslediğinde söyle  dedi ben sen bana verilen en güzel hediyesin david dedim. Eve gittiğimizde filim koydük izlerken davidin boynuna  gömdüm yüzumu çunku korku seviyordu bende  sevmiyordum diye izlemiyordum uyuya kalıyordum derken beni kucakladi kendi odasina götürdu bende  david derken david  seninle aynı sabaha uyanmak istiyorum  dedi ve yan yana uyuduk en azından ben öyle yaptım....
....

Davidden
Nasıl iyi hisediyordum kendimi onu uyurken izliuordum . Ben bu gece nasıl uyuyayim ki kaşlari çatıldı sonra düzeldi ben sırtını sıvazlarken onun kokusuyla huzur buluyordum derken telefonum çalıyordu açtım konusan kısi ben dedi ismini söyledi ben şaşkına döndum ben  bisey mi istiyorsun  diyordum ....

Biliyorum geç  geldi ama yeno bolum icin yorumlarinizi bekliyorummm  voteleri de unutmayin lutfenn

Bu Aşk Fazla Bize Hocam Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin