Pinocchio

516 10 8
                                    

Oyuncular:
Choi Dal Po ve Ki Ha Myung - Lee Jong Seok
Choi In Ha - Park Shin Hye
Seo Bum Jo - Kim Young Kwang
Yoon Yoo Rae - Lee Yoo Bi

An itibariylee bitirdiğim dizii . Yazının gecikme sebebi diziyi bitirmekti. Sıcağı sıcağına yazmak istediim. :)
Öncelikle diziye ismini veren Pinocchio dan bahsetmek istiyorum. Bu bir hastalık , yalan söyleyememe hastalığı. Pinocchio hastalığı olan kişiler yalan söylediklerinde hıçkırmaya başlıyorlar :)

Babası itfaiye şefii olan Ki Ha Myung ailesiyle birlikte mutlu bi yaşam sürer. 4 kişilik mutlu bir ailedir. bir yangın ihbarı üzerine babası olay yerine gider, yanlış bir bilgilendirme sonucu içerde insanların olduğunu zannederek yanan binaya girer. Büyük bir patlama olur ve kendi çalıştığı ekiple birlikte İtfaiye şefi Ki Ho Sang binadan sağ kurtulamazlar. Bu olay çok büyük bir yankı bulur. Bütün itfaiyecilerin cesetlerine ulaşılır fakat Ki Ha Myung un babasının cesedine ulaşamazlar. Herkes şefi suçlar, onun kaçtığını, Bu yangına onun sebep olduğunu vs. söylerler. Ki Ho Sang ödülü olan, çok başarılı bir itfaiyecidir , ekibini çok sever onlarla yakından ilgilenir. Ki Ho Sang dan haber yoktur ve herkes ailesine baskı yapmaya başlar özellikle bir muhabir var kii Muhabir Sang şefin ailesinin üzerine çok gider. Bütün haberlerin akışını değiştiren hep babasını suçlayan bu kadındır. onların intahar etmesine sebep olur.. Annesi, Ki Ha Myung ile birlikte kendilerini denize atarlar. Abisi Ki Jae Myung ise artıık tek başına yaşamak zorundadıır

Ki Ha Myung şans eserii ölmez ve oğlunu yıllar yıllaaaar öncee denizdee kaybetmiş olan bir dede tarafından bulunur. Böylece Ki Ha Myung u bulan dedemiz kendi ölen oğlu zanneder ve onu sevgiyle büyütür. Ki Ha Myung ailesi hakkında sorulan bütün sorularıı cevapsız bırakır. Annesi ölmüş, babası kayıp, abisinin ise onu terkettiğini düşünür.

Choi In Ha ise babası ve annesi boşandıktan sonra babasıyla birlikte dedesinin yanına yerleşmek zorunda kalan Pinocchio hastası kızımıız. Bu dede Ki Ha Myung u kurtaran dede. :) Bu şekilde yolları kesişiyor. Kader diyelim biz buna :) Amca yeğen oluveriyolar bir anda :)

Başta Dal Po ve In Ha hiç anlaşamazlar. Daha doğrusu Dal Po hep In Ha için bişeyler yapmaya çabalar fakat In Ha bir türlü yaklaşamaz. Aradan zaman geçeer. Araları düzelir ve iyi arkadaş olurlar. Birgün tesadüfen In Ha nın annesinin Ha Myung un ailesini dağıtan Muhabir olduğunu öğrenir ve herşey o anda biter. Bundan sonra Dal Po , In Ha ya kötü davranır. sonrasındaa karşımıza lise döneminde çıkıyorlar. Bu dönemde Dal Po her ne kadar kötü davranmaya devam etse de In Ha ya aşık. Tekraaar uzun zamanlar geçiyoor :))
Bu sefer kızımız annesi gibi muhabir olmak isterken Dal Po taksicilik yaparak eve katkı sağlamaya çalışır. In Ha pinocchio hastası olduğu ve yalan söyleyemeyeceği içiin kimse onu işe almak istemez.
Sonra düşüncelii Dal Po , In Ha yı cesaretlendirmek için ne kadar muhabirlerden nefret etse de Muhabir olmak istediğini söyleer. Yukarda belirtmeyi unuttum Dal Po çok zeki bi çocuk fakat ikisinin de Ünv. gitmesi maddi durumlarında dolayı mümkün olmadığı için Dal Po ünv gitmek istemediğini söylüyor böylece In Ha okul hayatına devam ediyor. Neysee bu gereksiz bilgiden sonra :)) Birlikte iş görüşmelerine giderleer. Sonundaa ikisi de farklı yerlerde rakip muhabir olarak çalışmaya başlarlar. Bu aralarda itfaiyeci Ki Ho Sang ın cesedine ulaşılır. Herkes şok içindediir. Dal Po yıkılır. Bide üstüne abisini bulur ve onun da katil olduğunu, patlamaya sebep olan ve yalan söyleyen insanları öldürdüğünü öğrenir , bi kere daha yıkılır. Bundan sonra herşey gerçekleri ortaya çıkarıp ismi lazım olmayan Muhabir dn intikam almak içindiir. Bundan sonrası hep olaylaaar olaylaaaar :)

Park Shin Hye zateen Tree of Heaven dizisini izlediğimden beri hayranıydım. Diğer dizilerine göre bu dizi de dahaa iyiydii sankii. Rol üzerine cuk diye oturmuştu. tek sevmediğim öpüşürken acı çeker gibi davranmasıydıı :)

Lee Jong Suk daha önce 2 dizisini 1 filmini izlemiştim ama hiç birinde bu kadar çekici gelmemiştii. Tarzından mı karakterinden mi bilmiyorum. Baya bi yakışıklı göründü gözümee. Oyunculuğuna zaten laf yok , hele ağlamalarıı bitiriyo insanıı.

Seo Bum Jo dan bahsedeyim biraz. çook zengin bir genç. Bir alışveriş merkezinin varisi. In Ha ya aşıktı ama uzaktan sevmeye karar verdii. İyi kalpli bi çocuktu, annesini suçlarından dolayı hapse gönderdi , acımadı. Annesi de başlarda melek gibiydii şaşırmıştıımm, bu kadar iyi olmasının altından bişey çıkacağı belliydii.

Yoon Yo Rae beni çok güldürdüü ya. Dal Po yu kendine aşık zannettiği zamanlara çok güldüm. İçip içip kendisini üstlerinin çalışma odasında bulmasıı. O tatlılık yapıp bilgi almaya çalışması. Çok sevdim bu kızı.

Şu Muhabir In Ha nın annesii, ilk bölümlerdee varya öldürmek istedim. Bu kadar soğukkanlı olmasına çok sinirlendim, hemde bi anne olarak. Ama düşünüyorum da aynı fırsat bana verilseydi ne yapardımm. Cevabını bulamıyorum.

Son olarak dedemiz ve In Ha nın babasıı. Herkese böyle bi dede lazımm ne diyimm :) Bi ara babası çocuklara karşı çıkıp engel olacak diye çok düşündüm ama beklediğim gibi olmadıı :) İkisi de çok tatlıydıı.

bu diziyi çok çok sevdim. Öyle entrika filan yok. Sizi germiyo. İlk bölümlerden son bölüme kadar In Ha ve Dal Po birbirlerini sevdiler sonunda da gelinlik damatlıkla gördük :) Son zamanların en iyi yapımlarıından. Gerçi şuan beni benden alan bi dizi var. Etkisinden kurtulamıyorum. Biter bitmeez onu yazıcam :)

İyi seyirleer.

Güney Kore..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin