Aslında dizi tanıtımlarına izleme sırama göre devam edecektim. Ama bi arkadaşım çok ısrarcı oldu eski dizilerden çok yeni biten dizilerden bahsetmemi istedii. Onu kırmamak adına bu şekilde izleme sırama göre değill de karışık, aklıma geleni anlatmaya karar verdiimm.
Oyuncular :
Lee Min Ki - Lee Hong Ki
Kang Hyuk - Park Min Woo
Kang Yoon Hee - Lee Honey
Han Ki Joon - Kwak Dong Yeon
Yoo Han Chul - Lee Si Eon
Lee Soo Yeon - Min A
Yuna - Han Bo ReumÖnceliklee genel olarak baktığımdaa bütün bölümlerini düşünüyorum da izlediklerim içiinde en çok güldüğüm dizi Modern Farmer. Her bölümde ayrı bi komedi vardıı. Finalini sevmedim ama zaten duygusal romantik bişey beklemedim bu benm için komedi dizisiydi hakkını verdiii. Gerçekten komiktii. İzlemeyenlere hemen izlemelerini vee bolca gülmelerini tavsiye ediyoruum.
Lee Min Ki, Kang Hyuk, Ki Joon ve Han Chul Excellent Souls adlı grubun üyelerii. Zamanında çok popülerler. albüm çıkmasına yakın Kang Hyuk yapımcıya yumruk atar, albümleri iptal olur ve müzik hayatları bir süreliğine sona ereer. Herkes farklı yerlere savruluur. Lee Min Ki müzik yaparak hayatını kazanmaya çalışıır. Kang Hyuk tıp okumuş babasının hastanesinde çalışmaya devam eder. Ki Joon memur olabilmek için sınavlara hazırlanır. Han Chul ise bir şirkette asistandır.
Büyükannesinin ölümünden sonra cenaze sırasında kendisine miras kaldığını öğrenen Lee Min Ki bu habere çok sevinir ve bir an önce bu uçsuz bucaksız tarlayı satmak ister. Çünkü tefecilerden borç para almış ödemezse hayatı tehlikeye girecektiir. Fakat tarla
büyük olmasına rağmen para edecek bir konumda değilldir. Düşünür taşınııır internetten araştırmalar yapar ve tarlaya lahana ekmeye karar verir. Böylece çok para kazanacak vee borçlarından kurtulup albüm yapabilecektiir. Bunu kafaya koyar vee grup arkadaşlarını da yanında götürmek isteer. Tam da bu sırada Kang Hyuk babası yüzünden bunalmış, Ki Joon ders çalışmaktan kafayı yemiiş, Han Chul ise kanser olduğunu çok az bir ömrü kaldığını öğrenir. Herkes böyle umutsuz bir haldeyken Lee Min Ki nin teklifini duyar ve herşeyden kaçıp ona yardım edip albüm çıkarmak içiin Hadurok Ri köyüne yerleşirleeer.Kang Yoon Hee köyün muhtarı aynı zamanda Min Ki nin çocukluk aşkıdıır. Bir oğlu var. Amcası yengesi üvey kardeşi ve oğluyla birlikte yaşıyorlaar. Onlara tüm dizi boyunca yardımcı olacak. Çocuklar baştaa köylülerce güzel karşılanmazlar ama, sonrasında gerçek bir aile gibi olurlar. Sonuç olarak lahanalar büyüyene kadar çok şey çekerleer sonunda lahanalr hasat ediliir ve maaleseef başarısız olur para kazanamazlar. Bir şekilde albümleri yapılır ama 2. albümü çıkaramazlar :) Herkes yine biyerlere savruluur. Min Ki Yoon Hee ile evlenir bu aradaa. Burası olmamış iştee, yakışmadılar. Yoon Hee Min Ki nin bırak eşi olmayıı ablası bile deill teyzesi gibi duruyo :)
Han Chul ilee Lee Soo Yeon çok tatlıydıı. Sonunda mutlu olmalarına sevindiimm. Han Chul un başına gelenleer neydi öyle yaa. Hakettiii yani kızıı. Sonunda lahana yiyerek kanserden kurtulması filaan iyiydiii.
Ki Joon un kaçak kız Bul Ja ile yaşadıklarıı çok güzelldii. Sonunda evlenmişlerdii ve bu sefer kaçak olan Ki Joon du. Baya güldüm bu ayrıntıyaa
Kang Hyuk isee İçten içe Yoon Hee için yandı tutuştu amaa olmadı iştee, iyi ki de olmamıışş. :)
Lee Min Ki nin aşık olduğu kız bana kötüü gelmedi aslındaa, kötü roldeydi dizinin sonunda ama yine de itici değilldii.
Dizide bi Man Goo vardı kii tarım tanrısı olur kendisii, çok güldürdü benii.
Man Goo nun annesi olaydıı. bişey duymasınn anında bütün köye anlatıyodu kadın çok tatlıydıı yaa.
Dedeyee helee yorum bile yapamıyoruumm. Gülmekten ve mide bulantısından bi hal oldum. Dedemiz çikolata hastasııı, Çikolatanın içindekileri bademleri yalayıp bi güzel temizleyip ağzından çıkarıp kavanoza koyup herkese badem yermisin diye sorup yedirmesiii. Allahım gözümün önüne geliyoo yaa :)) Hele o sahnede Exo nun şarkısını söyleyişii :)))
Sayamadığım bir sürü karakter a dan z ye hepsi inanılmaz yakışmıştı rolünee. Hepsi çok iyiydii çok komiktii.
Dizi çok eğlenceliydii herkese tavsiye ediyoruum.Anlatım bayaa karışık olduu. Çok olaylara girmek istemedim izlemeyeni çoktur diyee ama girmeden de olmuyo. Spoiler vermeden anlatmak bana göre değill. O yüzden bu yazıdan sonra bildiğim gibi devam ediceemm :)) Herkesin izlediği dizileri anlatmak daha kolay.
İzleyiiinn izletiiinn :)