Secret Garden.

583 12 0
                                    

Oyuncular:
Kim Joo Won - Hyun Bin
Gil Ra İm - Ha Ji Won
Osca - Yoon Sang Hyun
İm Jong Soo - Lee Philip
Yoon Seul - Kim Sa Rang

20 bölümlük efsane dizii. Oyuncuların kalitesii anlatılmaz yaşanır cinsten. Çekim yapılan yerleer inanılmaz güzell. Finali de dahil olmak üzeree diziye bütünüylee bayıldımm.

Başlamadaan öncee ; Secret Garden parodileri çok kez yapıldıı ünlü bir dizii çok da beğenildii. ben Bigbang hastası olduğum için sadece onların yaptığı Secret Garden parodisini izledimm ve gülmekten karnımaa ağrılar girdii. Hala sıkıldıkça izler ve gülerimm. Bigbang i az da olsa tanıyorsanıız mutlakaa bu parodiyii izlemelisiniiiz.

Kim Joo Won zengin bir ailenin oğlu olaan, çok zekii, 5 yabancı dil bilen, yurt dışında eğitim görmüş, kendini övmeye bayılaan, gösterişi seven, kendini beğenmiş, havalı, çekilmez bir adam ve bir Ceo :) Ailesii yüzünden süreklii evlilik randevularına gidiyor fakat kimseyi kendine yakıştırmıyor.

Gil Ra İm annesi o küçükken vefat etmiş. Babası ise itfaiyecii, birisinin hayatını kurtarırken onu da kaybeder ve tek başınaa kalır. Bu yüzden çok çalışması gerekir hayatını dublörlük yaparak kazanır ve film yıldızlarının bile kıskandığı bir vücuda ve güzelliğe sahiptir. gururlu, dürüst, yeteneklii, sıcakkanlı bir kızdıır. Ayrıcaa meşhur bir şarkıcıı aynı zamanda Kim Joo Won un kuzeni olan Oska'ya aşırı derecede hayrandıır.

Oska Kim Joo Won un kuzeni ve çok ünlü bir şarkıcıı. Kim Joo Won un tersinee sıcakkanlı, neşelii biri. Ancak yaşı ilerlediği için artık popülerliğini kaybetmeye başlamış. Kim Joo Won la sürekli çekişme halindeler. Oska bir araba alsa Joo Won gider galeri satın alır. O derece yanii :) Yıllaar önce çok sevdiğiii ve unutamadığıı birisi var. Yoon Seul..

Yoon Seul da zengiin bir ailenin kızıı. Çok güzell ve zarif bir kız. Gerçekten de ne giyse yakıştırdı kendine, her haline bayıldıımm. Oskayla birbirlerini çok sevmişler , ayrılmışlar bir sebepten dolayı. senelerdiir birbirlerini hiç görmemişler, unutamamışlar da.. Yoon Seul Kim Joo Won ile görücü usulü görüşmeye başlar. Amacı Oskaya yakın olmaktır. Hemdee bu durumu onu kıskandırmak için de kullanır. Sonradaaan tekrar bir araya geliyorlar. :)

Oska bi kadın yüzünden zor durumda kalıır. Bu kadın bir film yıldızıdır. Kendisi gidecek durumda olmadığından Kim Joo Won dan kadını alıp getirmesini söyler. Kim Joo Won sete gider ve Gil Ra İm ' i o kadın zannedip Oskaya götürür. Sonra yanlış anlaşılma olduğu ortaya çıkar ve herşey düzene girer. Tanışmaları böyle oluur. Sonrasında bir kaç karşılaşmadan sonraa Kim Joo Won Gil Ra İm i düşünmeden edemediğini farkedeer ve ona ne hissettiğini anlamak için sürekli yanında biter, daha da ileri giderek Gil Ra İm in de bulunduğu okula katılıp dublör olmak için eğitim almak istediğini söyler. Böylece daha fazla vakit geçirirler. Bir günn hep beraber kampa giderleer ve bi şekilde Kim Joo Won ve Gil Ra İm ormanda kaybolurlar. Dönüş yolunu bulamazlar ve bi ev görürler oraya giderler ve kadının verdiği içecekleri alırlar o gece içecekleri içerler ve sabah kalktıklarında ruhlarının yer değiştirdiğini görürler. Böylece komedi başlaar. Ruhlarına alışmaya çalışmaları filaan çok komikti gerçekten. yağmurun yağdığı şimşeklerin çaktığıı birgün ruhları Tekrar normalee döner. Birbirlerine aşık olurlaar filaan. Velhasıll herşey güzellken Gil Ra İm bir kaza geçirir vee bir türlü uyanamaz. Baygın bir şekilde günlercee yatar. Kim Joo Won öyle bir mektup yazar ki Gil Ra İm e ooff hatırlamak istemiyorum o sahneleri :) Mektubu yazar Gil Ra İm i alır ve ruhlarını değiştirmek içiin yağmur yağan bir yeree doğru yola çıkar. Kendisini aşkı için feda etmeye hazırdıır. Bu sahneler çok etkileyiciydii gerçekten. Dizi boyunca görsel şov yaşadık bu sahnede öyleydii. Dizimiiz mutlu sonla bitiyoor. Çoluk çocuğa karışıyolar filaann. Dizi bununla bitmiyoor. Öyle ayrıntılar var kii ancak bu kadar olabilirdiii. Son olarak onlardan bahsetmek istiyorumm.

Kim Joo Won un annesi tam bir çatlaktıı :) Sekreter Kim çok iyiydii.

Oskanın o tarzıı tavırlarıı, çok tatlıydıı. Kim Joo Won la öpüştükleri sahnee efsaneydii :) Yoon Seul la birbirlerine bakışları bile çok güzelldii. Güzell bi aşktı onlarınki de.

Gil Ra İm in o telefon mesaj sesini Kim Woo Jon un söylemesi olaydıı :)) Hatırladıkça her sahnesinee gülüyorum. Bide meşhur bii lafı vardıı. Kim Joo Won a kızdığındaa ' 5. kaburgan 6. olsun istermisin :) ' demesii.
Kim Joo Won un üstünden çıkarmadığıı eşofman. Hanii o İtalyan bir tasarımcının pullarını teker teker işlediği eşofmaan :)) Çok güzell bir ayrıntıydıı. Zavallı her seferinde belirtmek zorunda kaldıı :) Gil Ra İm i düşündüğndee Ali babanın çiftliği şarkısını söylemesiii çok şekerdii. Gil Ra İm için ünlü bir yönetmeni özel jetle getirtmesi çok havalıydıı. O camdan yapılmış evii tasarım harikasıydıı. Evin bulunduğu arazi, önündeki gölet, karlı yollarıı, o şahane kitaplıık. Mekik çekerkeen, kahve içerken ve dans ederken öpüşmelerii. Hepsi ayrı ayrı çok anlamlıydııı. Ruhlarının değişmelerinin sebebinin Gil Ra İm in babasının olduğunu öğrenmelerii. Babasının kurtarırken öldüğü kişinin Kim Joo Won olmasıı. Yaa hangi birini söyleseem kii. Herşeyi mükemmeldii. İnce düşünülmüş güzel anlatılmıştıı. Bunu hala izlemediyseniz kiiii zannetmiyoruum. İzleyiinnn.. :)

Güney Kore..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin