Favori erkek grubum Bigbang olur daa 2NE1 çok sevdiğimm bi grup olmaaz mıı. İki grupta tarzlarını konuşturuyorlar. Zaten Bigbang in kız versiyonlarıı. YG ye bağlııı grubumuuz 4 kişiden oluşuyor. 2009 da çıkış yaptılar.
CL grubun liderii 1991 doğumlu. Oda G Dragon gibii bir lider. zaten ondan güç aldığını kendisi söylemiiş. Bu konuda başarılı. vokal aynı zamanda rapper. CL deyince aklıma ilk temizlik takıntısıı ve Teddy Park a olan aşkı geliyoo. Acayip çılgın bii kız bu yaa :) Ara sıra sosyal hesaplarına bakıyorum çok ilginç resimlerii var :) Babası fizik profesörü, işinden dolayı ülke ülke dolaşmışlar bir sürü dil biliyor. Modayla çok yakından alakalı, biraz diva havası var :) ben kendisini seviyorum ama tarzını sevmiyorum. Halbuki yaşına uygun giyinse ne kadr tatlı oluurdu.
Park Bom ana vokal 1984 doğumlu. Psikoloji okurken müzikle ilgilenmeye başlıyor fakat ailesinden gerekli izni alamıyor ama halasının desteğiyle psikolojiyi bırakıp müzik okuluna kaydoluyor. Böylece müzik hayatı başlamıış. Solo başarılı olamadıktan sonra 3 kişilik bir grupta çıkış yapacakken, 2ne1 üyelerinden biri oluveriyor :) Ben bu kızıı Bigbang n bi şarkılarına eşlik ettiğinde tanıdımm. Çok çok beğenmiştiim sesinii. Oyuncak bebeklere benziyo :)
Sandara Park 1984 doğumluu vokal. Bu kızı hep sempatik buldum. Seveni ne kadar çoksa sevmeyeni yapmacık olduğunu düşüneni de o kadar çok. Mblaq grubundan Thunder ile kardeşler. YG de müzik hayatı başlamadan öncee ailesiyle Filipinler de yaşıyordu. Şapka takıntısı var, nerde şapka görse dayanamaz satın alırmış. Sosyal bi hesaptan takip ediyorum bazen Sandara Park ı da hiç boş durmuyo grup çalışmalarından çok tek başına bir sürü programı var. CL de aynı şekillde. Minzy ve Park Bom dan haberim yok :)
Minzy maknae . Dans makinesi . en büyük hedefi dünyaca ünlü bi dansçı olmak. Her şarkıda, Bi çocuk şarkısında bile seksi bi dans yapabilirmiş :) Anime izlemeyi çok severmiş. Kaslı erkeklerden hoşlanıyor. Se7en fanıı. Ben seviyorum ya bu kızıı, yapmacık durmuyo bencee. Galiba grupta en sevmediğim kişii Park Bom.
Geleliim favorilerime.
1- I Love You
2- Falling in Love
3- I m The Best
4- Come Back Home
5- Lonely5 de kestim çünkü bütün şarkılarını bilmiyorum :) sadece en sevdiklerimi yazdımm.
Tanıdığım gruplar çok aslında her gruptan bir kaç şarkı mutlaka biliyoruum üyelerini çoğunlukla tanıyorum ama , bundan sonrakilerde favorilerimi böyle kısa tutucam :)
Gelecek yazıımm severek izlediğim fantastik dizilerden birii ; My Girlfriend is a Gumiho :)