DBSK-TVXQ

470 9 9
                                    

' Doğunun Yükselen Tanrıları' isimlerinin anlamı. 2003 senesinde SM Entertainment bünyesinde çıkış yaptılar grup 5 kişiydi. 2009 senesinde grubun 3 üyesi Jaejoong, Yoochun ve Junsu gruptan ayrıldılar ; SM ye dava açtılar. Bundan sonra çalışmaları bir süreliğine durdu. Changmin ile Yunho yollarına devam edeceklerini söylediler ve SM de kalıp 2 kişilik bir grup kurdular. Jaejoong, Junsu ve Yoochun ise JYJ isimli bi grup kurup bütün zorluklara , SM gibi bir işletmeyi karşılarına almalarına rağmen hem grup olarak hemdee bireysel çalışmalarında çok başarılı oldular. O kadar zorluklar yaşadıklar ki. Çocuklar nerde promosyon yapmak istesee SM hep engel oldu. Saygı duyuyorum onlara, çok çabaladılar ve sonunda çabalarının karşılığını aldılar. Çok seviyorum onları yaa :)
Ben grubu bütün olarak anlatmak istiyorum. Şuan Changmin ve Yunho u asla dinlemiyorum. Kendine göre sebepleri vardı belki arkadaşlarını yalnız bırakmaları için ama ben kabul edemiyorum bunuu, bu yüzden dinlemiyorum. Zaten onları tanımaya başladığım dönem ayrılmışlardıı. Bu yüzden pek tanımıyorum da bu 2 üyeyii. JYJ inanılmaz güzell 3 ses oldu ve çok güzell şarkılar yaptılaar. Neysee grup olarak anlatacaktım ayrıma başladım hemeen :)
Hayran kulüplerinin ismi Cassiopeia'dır. Bu kulüp çok özeldir bu arada , zamanında Guinnes Dünya Rekorlar kitabına girmiş . dünyanın en büyük resmi hayran kulübüdür. Üyelerimizii tanıyalımm şimdii :)

Yunho sahne ismiyle U-Know 1986 doğumluu grubun lideri. Dediğim gibii Yunho yu çok tanımıyorum onunla ilgilii aklımda gelen ilk şey; günün birinde bir anti fanın yemeğine yapıştırıcı koyması sonucu zehirlenmesii.

Jaejoong sahne ismiyle Hero , ana vokaal, 1986 doğumlu hayallerimdeki erkek :) JYJ nin bir parçası ve beniimm Protect the Boss dizisinde seslendirdiği OST ile kendisine vurulduğum, dinledikçe aşık olduğum adaam. Hayat onun için çok zor geçmiş bebekken evlatlık verilmiiş, 8 ablası vaar. Çok erken yaşta hayata atılmış ve çok uzun zamandır yalnız yaşıyor. Unutmadan söyliyimm de bi hayranı ile evlenmek istiyor :) En iyi görünümlü erkek idol, Japonyanın en çok aranan artistii hattaa ve hattaa Asya nın en yakışıklı erkeği seçilmiiş. Soğuk bi tip görünüyo ilk bakışta amaa yok öyle bişeey, dünya tatlısıı. Türkiyeye geldiğinde beni can evimden vurduu. Türklerle ilgili düşünceleriii filaan. Kalbimdeki yerini iyicee sağlamlaştırdıı :) Sesini anlatmaya uygun bi kelime yok, dinleyin diyebilirim sadecee. Neler yapmıyo ki modellik, reklam filmleri, diziler, filmler. 10 parmağında 10 marifet.

Yoochun sahne ismiyle Micky 1986 doğumlu JYJ üyelerinden. Bu çocuk ne çook geliştirdi kendini ya. Oynadığı diziler hep çok izlendii. Bu yönde daha çok geliştirdi kendini. Oyunculuğu alkışlanacak cinsten. Aldığı ödüller saymakla bitmeez özelliklee 2014 onun senesiydii. Yakışıklıı, sempatik bi çocuk. Kısa saçlı haliini çok beğeniyoruum. Çok yetenekli. Piyano çalaar , ( bütün üyeler piyano çalabiliyor bu aradaa. ) şarkı yazar, şarkı söyler, oyunculuk yapaar. Gerçekten JYJ üyelerinin hepsi çok yeteneklii yaa. İnanılmaaz bi grup. Hiç mi hataa , hiç mi eksik olmaz arkadaaş :)

Junsuu , Xiah.. Ne diyimm ki onaa. Bilmiyorum vallaa :) Kaldım şuaann :))
1986 doğumlu ama kaydı 1987 . JYJ nn kalbii. Bi ikiz kardeşi var önce onu söyliyimm , çünkü her katıldığıı programda , her konuşmasında geçer ikiz kardeşinin ismii. Birbirlerine çok düşkünlerr. Junsu gibi bi sese zor rastlanıır. Müzikal konusunda kendisini geliştirdii. Bu yöndee ilerledii ve şuan en aranan isim. Müzikal deyince Junsu dan başkası düşünülemeez. 2014 yılınınn 1 numarası da oldu müzikal bilet satışlarındaa. grubun zeki çocuğuudur kendisi. Bence çok da ağırbaşlıı. Grupta çıkaan bi terslik yada anlaşmazlık olursa hemen Junsu dengeyi sağlaar. Junsu nun annesi zamanında Miss Korea seçilmiiş , bunu bende yeni öğrendim vallaa :)

Changmin sahne adı Max. 1988 doğumlu tatlı maknae. Çok tatlı bi yüzü var ve güçlü bi sesi olduğunu biliyorum.

Artıık favori şarkılarıma geleyiimm, çok uzattımm yazıyıı. Bu arada sıralama yok ve JYJ den de şarkı yazıcaam. :) Ve Ost yazmam lazımm :)

1- Mirotic
2- Why Did in a Falling With You
3- Bolero
4- Wrong Number
5- Purple Line
6- Rising Sun
7- In Heaven
8- I'll Protect You - Jaejoong
9- Empty
10- Get Out

O kadar çok sevdiğim şarkıları var ki helee OST lara girersem çıkamam diye sadece en sevdiğimi yazdım. şarkılardan da seçim yapamadımm. Benim de çok sevdiğim ve en sevilen şarkılarını yazdımm. 1 numara efsane dinlemeyen yoktur zateen ama 2 numarayı dinlemeyen çok şey kaybetti demektir :)
Keyifli dinlemeleeer.

Güney Kore..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin