Yaa bu çocuk varyaa. Aşk bu çocuk. :)
Allahım nasıl da özene bezene yaratmışsıın. Bütün herşey onda toplanmış sankii. Aklınıza gelebilecek güzell herşey onda mevcut. Nasıl yakışıklı, nasıl güzell bi vücudu var, nasıl tatlı bi yüzü var, sesi çok güzell, oyunculuğu mükemmel ötesii, çok güzell dans ediyor. Daha neler neleeer.
Rain'i anlatmak için kendimi yeterli görmüyorum aslında Şarkıcı kimliğine dair pek bi bilgim yok amaa hayat hikayesini biliyorumm. Bunu herkes bilmeli ve onu çok sevmeli diye düşünüyorum.1982 doğumlu yukardada bahsettiğim gibii şarkıcı, oyuncu, dansçı, model. 2002 senesinde çıkış yaptıı. Bundan öncesii biraz fazlaa zorluydu Rain içiin. Bi blog da okumuştum Rain belgeselinden bahsedilmişti, daha sonra belgeseli izlediğimde çok etkilenmiştiim. Rain in babası bi yer işletiyo vee batıyo borçlanıyo Brezilyaya kaçıyoo, annesi kız kardeşi ve Rain birlikte yaşamak için çok çabalıyolar. Sokaklarda kalıyolar, parasıız :( Canımm benim yaa çok çabalamış ailesine bakmak içiin. Dahaa sonra bu sektöre atılıyoo. Bi grupla çıkış yapıyo başarısız oluyoolar.. bir sürü elemelerden geçiyo başarısızlık üstüne başarısızlık derkeeeenn annesi hastalanıyo ama tedavi ettirecek para bulamıyolar. Tedavisi çok sonra gerçekleşiyo amaa geç kalındığı için bi işe yaramıyo. bu şekildee annesini şeker hastalığı yüzünden kaybediyo. Sonrasında işte şans yüzüne gülüyo 2002 de albüm yapıyo ve çook başarılı oluyoo. Albümlerinin yanında oyunculuk da yaparak adını bütün dünyaya duyurdu. Kendisii Asyanın süperstarlarından. Müzikteki başarısından çok oyunculuğuyla beni kendisine hayran bıraktıı. Gerçekten her oynadığı diziide, filmde rolünün hakkını verdii. Bi insana böylee yaptığı herşey yakışır mıı ? Oluyormuuş iştee :)
Hayran kulübü ismii Cloud. Kendisi yağmur hayranları bulut , güzell bi isim olmuş :)
Uzun zamandır dizilerde rol almıyordu. Zaten askere filan gidip gelmiştii. Son dizisine öylee bi heyecanla başladım kiii anlatamamm. My Lovely Girl ilerleyen günlerde tanıtımını yapıcaamm. Raini izledim sadecee. Tek başınaa diziyii almış yürümüş. Son bir bilgi vereyiimm. Şuan Kim Tae Hee ile sevgilii. Uzun zamandır sevgililer. Yakında evlenirler :( Çok üzgünüümm :( ..