Bigbang i tanımadan önce dinlediğim bir gruptu. Boys Over Flowers dizisinde bir OST seslendirmişlerdi. Bayılmıştım seslerinee. Böylece dinlemeye başlamıştım. Gerçekten bütün şarkılarını çok seviyorum, çok başarılılar. Tabii ki benim için bi BİGBANG deiller amaa 2. favori grubum.
Üye tanıtımlarıyla devam ediceem. Bigbang gibi 5 kişiden oluşan bir grup.
Onew grubun lideri ve vokalii, sesi çok güzeell. 1989 doğumlu grubun en büyüğü. En sevdiği yemeek tavuk. Onew i tanıyıp da bunu bilmeyen yoktuur diye yazıyoruum. :)
Şarkı sözü yazıyor, güzel dans ediyor, müzikallerde oynuyor ve sunuculuk yapıyor. Daha ne olsun :)Jonghyun benim gruptaki favorim. Sesi ciddi anlamda çok çook güzell. sadece şarkı söylesin yaa başka bişey yapmasın :) Söz yazmışlığı da var kendi söyledikleri bikaç şarkı sözü ona ait. 1990 doğumlu ve grubun ana vokalii. Boyu kısa ve bunu kompleks haline getirmiş :) Taş gibi de bir vücudu var. Müzikal deneyimleri özel perfonsmanları filan var. Şu sıra solo bir albüm çıkardı.
Key grubun vokallerinden. 1991 doğumlu. Bir türlü ısınamıyorum bu çocuğa, sevemiyorum yaa. Çok soğuuk geliyo bana. Modayla yakından alakalı ama ben yakıştırmıyorum giydiklerini, tabii moda deyince bi G Dragon var :) Nasıl başkasını gözüm görsün. Rap yapabiliyor bu aradaa ve müzikallerde de yer alıyor.
Minho 1991 doğumlu grubun ana rapper ve yardımcı vokali. Grubun en uzun boylusuu. Modellik yapıyor, dizilerde oynuyor, sunuculuk yapıyor. Grubun en aktif üyesii. Yakışıklı, çok sempatik bi çocuk. Ayrıca çok başarılı bir sporcu. Küçükken futbolcu olmak istermiiş. Haa bidee dip not Minho nun babası teknik direktör . 2008 yılında Çaykur Rizespor da yardımcı antrenör olarak çalışmış :)
Taemin 1993 doğumlu grubun maknaesi. Gruptaki en dikkat çeken üye Taemin olsa gerek. Grubun dansçısı çok güzel dans ediyor. Kimileri ses konusunda onu beğenmese de solo şarkılar söyledi ve başarılı olduu. Öyle tatlı kii kıza benzetiliyor. :)
SHİNee 2008 yılında SM tarafından kurulmuş bir gruptur. İnanılmaz bir hayran kitleleri var. Her yaştan insana hitap ediyorlar. Bütün albümleri çok başarılı oldu. Benim sevmediğim 1 tane şarkıları bile yok. Tarzlarını çok seviyorum. Hayranlarına verilen isim Shawol. Bütün dünyada sayısız konserler verdileer. Başarılılar ya kısacası bir sürü ödülleri var iştee :)
Gelelimm favori 10 şarkımaa :) Şarkılarının hepsini çok çook sevdiğim içiin aklıma ilk gelenleri yazıyorum.
1- Life
2- Romantic
3- Stand By Me
4- A-Yo
5- Ring Ding Dong
6- Replay
7- Hello
8- Lucifer
9- Ready or Not
10- The SHINee Worldİyi dinlemeleeer. :)