Bu grupla Türkiye ye konser için geldiklerinde tanışmıştım. Aslındaa dinlediğim şarkıları vardı, Suzy tanıdığım bi isimdii. Gruptan haberdardım fakat Türkiyeye gelene kadar dikkatimi çekmemiştii. Miss A anlamı Miss Asia. 4 kişiden oluşan bi grup 2 üyesi Çinli. Bu yüzden liderleri yok. Fanlarına Say A deniyor. Çıkışlarını 2010 senesinde JYP ile yaptılar. Grubun lideri olmadığı için yaş sıralamasına göre deillde ben kafama göre sıralama yapıp anlatıcam.
Suzy ile başlamak istiyorum. Bu kıza bayılıyorum öyle sempatik kii. Vokal olan Suzy 1994 doğumlu grubun maknaesi. Korelii. Dream High dizisinde izledim ilk olarak onu, sonra Gu Family Book da izledim oyunculuğu aman aman güzel olmasa da yüz güzelliği inanılmaaz. Dizilerde, filmlerde oynuyor, şarkı söylüyor, Modellik, reklam filmlerii, neleeer neleeer. hattaa ulusun ilk aşkıı seçildii. :) Çok duru bi güzelliği var benim en beğendiğimm kızlardan birii. Çok duygusal yanında ağla dayanamaz oda ağlar :) Ayaklarını hiç sevmezmiş kocaman olduğunu düşünürmüüş. :) bi bilgi daha var Suzy e sorulmuş bu zamana kadar unutamadığın öpücük oldu muu, kiminleydi dizilerinde diyee. Kim Soo Hyun ile olan öpüşmesini unutamıyomuuş :)) Unutmak ne mümkün ki zateenn :)
Fei 1987 doğumlu ana vokalist. Kendisi Çinli. Temizlik hastasıymış, üzgün filan olduğunda hemen kendini temizliğe verirmiş. :) Suzy den sonra bence güzellik anlamında 2. sırada. En son bi diziye konuk oyuncu olarak katılacığını okumuştum.
Jia 1989 doğumlu Fei gibi oda Çinli. Dansçı, rapçi ve vokalist. Grubun bel kemiği gibi duruyor. :) Çok da sempatik . Se7en hayranı, onun şarkılarını dinlemeyi çok seviyor. Canım Koreye gelince bir an önce Kore dilini öğrenebilmek için oturup Fei ile birlikte dizi izliyolarmış :) Çin de bi film de rol alacak diye biliyoruum. Bide bunu yeni öğrendiim 2011 MAMA performansı çok başarılı geçmiiş ve Jackie Chan onunla gurur duyduğunu söylemiş.
Min 1991 doğumlu Koreli oda bir vokalist ve dansçıı. Bence çok iyi dans ediyor. Hattaa zamanında Miss A dn çook çok önce Girls Generation dan Hyoyeon la birlikte dans ikilisi olup grup kurmuşlar.
Her zaman 10 şarkı yazardım gruplardan, doğruyu söylemek gerekirse bu grubun 10 tane şarkısını bilmiyorum :)) Rastgele yazmak da istemedim. O yüzden bildiğim dinlediğim sevdiğim 5 tane şarkılarını yazıcam :) Klipleriyle birlikte izlemenizi tavsiye ederimm.
1- I Dont need a Man
2- bad Girl Good Girl
3- Good Bye Baby
4- Hush
5- BreatheHepside çok güzell şarkılar, bilmeyen varsa bi göz atın deriim. :) İyi dinlemeleer.