Personal Taste

442 9 0
                                    

Oyuncular:
Jeon Jin Ho - Lee Min Ho
Park Gae In - Son Ye Jin
Han Chang Ryul - Kim Ji Suk
Kim In Hee - Wang Ji Hye

Oyuncuların tamamını yazmadım çünkü yazılması gereken en az 15 oyuncu var :)

Bu dizi başroldeki kızdan dolayı sürekli ertelediğim bir diziydii. Tanıtımlarını izlediğimde kızdan pek hoşlanmamıştım daha doğrusu Lee Min Ho ya yakıştırmadığım içiin izlememiştiim. Birgün baktım izleyecek bişey kalmadıı öylecee izlemeye başladımm :) Çok beğendiğimi söyleyemem ama kesinliklee kötü de değilldii.

16 bölümlük bir romantik komedi.
Park Gae In beceriksiz, pis, bakımsıız, bence çirkin bir kızdıır :) Babasının tasarladığıı Sanggojae isimli ünlü bir evde yaşamaktadıır. Sanggojae çok ünlü bir yapıdır ve ziyaretçilere kapalıdır. Annesii ; Gae In 5 yaşındayken ölmüş, annesinin ölümünden sonra babası da onu hep yalnız bırakmış. Gae In babasına kendisini kanıtlayıp ondan sevgi görmek için çok çabalıyoor. Yanii sorunlu bi çocukluk geçirmiş ve aile ilişkileri kötüü. Aynı zamanda annesi gibi Gae In de mobilya tasarımcısı. Arkadaşı tarafından kandırılıyor ve tasarımlarını da satamadığı için borçlanıyor. Bu sıradaa Gae In in ev arkadaşı Kim In Hee isimli kişiliksiz, bu kıza ne desem bilmiyorum. Çok gıcıktıı. hepimizin hayatında mutlaka vardıır bu tip bi insan :)
Kim In Hee denen kişiliksiz Gae In in erkek arkadaşı Han Chang Ryul u ayartıır ve evlenmeye karar verirler. Gae In bunu öğrendiğinde yıkılıır. Chang Ryul a gerçekten çok değer verir onu çok sever. Bu olaydan sonra borçlar filan derkeen hayataa küser. Ama kendini toparlamak zorundadıır. Düşünür taşınır evini kiraya vermeye karar verir. Daha doğrusu yakın arkadaşı Seon Mi , bu kızdan hiç bahsetmiycem şimdiden söyliyim . Hiç ısınamadımm, Kim In Hee yi bile daha çok sevdim bundan :) Neyse konuyu dağıtmadan devam edeyiim. Evinin bi odasınıı gay zannettiğii Jeon Jin Ho ya kiralar.

Jeon Jin Ho başarılı, hırslı, kendini işine vermiş, babasının ölümünden sonraa hep çok çalışmak zorunda kalmış bir mimardır. Han Chang Ryul un babası yüzünden işyerlerini ve evlerini kaybetmişler. Jin Ho buna dayanamaz ve onların olan herşeyi geri almaya çalışır. İşleri kötüye gittiği içiin Dam Sanat Projesini almak zorundadır. Bu sayede çok para kazanıp işlerini yoluna koyabilecektir. Bu tasarım için çok önemli bir örnek olacak olan Sanggojae yi görmek için bu eve kiracı olarak taşınır. Aslında gay değildir ama bu evde kalabilmek için gay rolü yapar ve Park Gae In le arkadaş olurlar.

Böylece birlikte yaşamaya başlarlar. Park Gae In çok sıkıntı çektiği için ona yardımcı olmaya çalışır, teselli eder. Nasıl daha güzel daha değerli olabileceğini anlatır. Eğlenceli vakitler geçirdikçe birbirlerinden hoşlanmaya başlarlar. Ama Jin Ho gay olduğunu söylediği için Gae In onu uzaktan uzaktan sever. Bu aradaa Han Chang Ryul , Gae In in ne kadar değerli olduğunu anlayıp onu geri kazanmaya çalışır ama başaramaz. Jin Ho sürekli Gae In e taktikler verir durur. Bu arada kişiliksiz Kim In Hee de durmaz Jin Ho yu ayartmaya çalışır ama oda başaramaz.

Konuya devam etmeden öncee Müdür Choi den bahsetmek istiyorum. Kendisi dizi boyunca en sevdiğim karakterlerden biriydi. Kendisi Dam Sanat Galerisi projesini yürütüyor. Hem Gae In , hem Jin Ho için bir sürü şey yaptıı. İlk zamanlar Jin Ho yu gay zannedip ondan hoşlanmaya başlamıştı çünkü Müdür Choi de gay. Sonrasında Jin Ho nun gay olmadığını öğrenmesine rağmen çok olgun davrandı. Sevdim bu adamıı. :) Proje içinde Jin Ho yu Chang Ryul un babasının yaptığı pisliklerden korudu. Aşk budur işte :) Ona sahip olamasa da hep onun için uğraştıı.

Birbirlerine sonunda aşık olurlar. Jin Ho artık saklamaz ve gay olmadığını söyler. Gae In biraz kırılır ama çok mutlu olur gay olmadığını öğrendiğinde. Sevgili olurlar herşey yolunda giderken proje teslim tarihi yaklaştıkça Jin Ho nun işlerii daha da kötü oluur. Artık projeyi kazanmaktan başka çaresi yoktur ama Gae In e de ihanet etmiş gibi hisseder ve Sanggojae ile ilgili resim yada ona örnek almak istemez ama çaresi yoktur ve çizimleri bulup alır. Jin Ho nun İş arkadaşı aynı zamanda başta gay rolü yapan Sang Joon yüzünden herşey mahvoluur.
Gae In herşeyi öğrenir. Ama fazla tepki vermez. Tam tersi Jin Ho olanları kabul eder Gae In i sevmediğini onu kullandığını söyler. Ayrılırlar ama dayanamaz yinee barışırlar. Finalde Jin Ho Sanggojae değill de kendi hazırladığı bir proje ile katılır yarışmaya ve kazanıır. İkisi öpüşür koklaşır evlenmeye karar verir ve muratlarına ererler. Son sahne Sanggojae de geçer. İkisi gökyüzüne bakarlar dizii sona erer. :)

Niyee bu diziyi anlatırken bu kadar zorlandım ki. Her sahnesinii anlatasım geldii ama anlatamadığım için de karıştırıp durdum :)
Zor iş vallaa :)

Güney Kore..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin