"Beni sana söylediğime pişman etme Potter!"diye bağırdım Potter'a.
Ne mi olmuştu aptal Potter'a gıcıklık olsun diye geleceği bildiğimi söylemiştim o da durmadan bana anlat diyordu.
"Hadi ama Rowling!"dedi Potter.
"Hayır Potter geleceği sana anlatmam!"dedim ve asamı boynuna dayadım.
"Şimdi benden uzak dur!"diye tıslayıp hızlı adımlarla kehanet sınıfına doğru gittim.
Daha doğrusu o tuhaf kapağa lanet olsun o merdivenleri çıkmak zorunda mıydım?Evet.
İçimde lanetler okuya okuya merdivenlerden çıkmıştım ve evet tek gelen bendim hepsi senin yüzünden Potter!
Bu sefer sınıfa baktım hadi ama bu sınıf değil bildiğin çayhane!Bir kez daha bu çok saçma diye söylendim ve yere puf minderlerden birine oturdum.
İçimden Potter'a lanetler okuyordum bu dersten sonra Hagrid'in ilk dersi vardı.
Ve evet Draco yaralanacaktı ama ben buna izin vermeyecektim yani umarım aptal Draco sözümü dinlerdi.
Bir de Sirius meselesi vardı tabi ama o bana göre gayet kolaydı zaten Dumby'e her şeyi anlatmıştım zor olan kısmı Sirius'u bulmaktı.
Birde tüm bunların yanında animagus olmayı kafaya takmıştım ama ondan önce patronus yapmam lazımdı.
Hem ruh emiciler için hem de animagusumun ne olduğunu öğrenmek için aslında biraz sürpriz olsun istiyordum tüm bunları düşünürken sınıf dolmuştu
Benim yanıma ise kim oturmuştu?Hadi tahmin edin!
Potter!
"Kalk yanımdan Yaralı kafa!"diye tısladım Potter'a.
"Boş yer yok üzgünüm."dedi Potter sakince ona ölümcül bakışlar atarken içeri böcek profesör Trelawney geldi.
Yalan yok o vücuduna sardığı şallar ve o gözlükleriyle böceğe benziyordu.
Yani bana göre öyle ama Draco da onu benzetiyordu ayy Draco'yu seviyorum çünkü Harry'le çok güzel dalga geçiyor.
"Hey daldın yine!"dedi Potter düşüncelerden sıyrıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Potterhead Hogwarts'ta》The Harry Potter Fanfic
Fantasy"Sana yemin olsun Lily bu dünya ikiye ayrılsa bile seni asla unutmayacağım.."