Lumos/*
bir potterhead hikayesiyle sizlerleyim yeni bölüm kısa zamanda gelecektir atacağım bölüme kadar hoşçakalın...
Jessica Laura Garcia
Yazın son 3 günüydü ben perdeleri çekmiş önümde Harry Potter ve ateş Kadehi filmini izliyordum bir yandan kitabımı okuyordum.
Ama dondurmam sürekli kitaba değecek diye ödüm kopuyordu bir yandan mısır yiyiyordum ne yaparsın böyle biriyim.
Kitapla film arasındaki farkları buluyordum mesela Barten (Yazarınız kadının ismini tam bilmiyor şşt çaktırmayın) ve Winky onlar filmde yoklardı ama kitapta vardılar.
Aha bu bölüm Cedric'in ölümü hayır ağlamayacağım hayır kimi kandırıyorum ağlayacağım.
Voldi burunsuzu böyle bir şey nasıl yapar anlamıyorum çocuk çok yakışıklı idolüm nasıl kıyarsın ona pis Voldi!
Bir yandan düşünüyordum mesela Dumby belki Voldi'yi ilk Hogwarts'a getirdiği zaman sevgi verseydi belki değişirdi bence suç Dumby'dede var.
Hatta kız kardeşi Ariana ölmese bu adamda güç peşinde koşacakmış yani herkesin kusurları var onunda var.
Voldi ise güçle kafayı bozmuş bazen düşünüyorum acaba Dumby onu Hogwarts'ta KSKS profesörü yapsa ne olurdu?
Adam bırakmış gücün peşinde koşmayı ne diye ön yargılı davranıyorsun bırak KSKS'e profesörlüğü yapsın her yerde haksızlık var burada da olduğu gibi.
Bence suç Dumbledore'da Harry'nin başına gelenler hepsi onun suçu ölen onca insan hepsi Dumby yüzünden Cedric'de öyle ahh Cedric.
Kapım açıldı ve annem içeri girdi beni görünce gelip sarıldı.
"Kızım ne oldu?"dedi endişeyle
"Hıı...bir şey yok anne Cedric yine öldü ona ağlıyorum."dedim annem televizyonun kumandasını aldı ve kapattı ben mızmızlandım.
"Bak ben sana o kadar diyorum seni kötü etkiliyorlar diye ama beni dinlemiyorsun gerçekte değil ne diye ağlıyorsun anlamıyorum!"dedi sinirle.
"Ama anne ne yapayım görünce ağlayı verdim anne lütfen izin ver!"dedim.
"Hayır kaçıncı izleyişin her neyse sana para vereceğim markete git akşama pasta yapacağım."dedi ona baktım Allahtan hava yağmurlu.
"Tamam ama paranın geri kalanıyla kendime çikolata alacağım."dedim ben ve çikolata aşkım ahh. Annem önce kaşlarını çatsa da sonra sırıttı.
"Tamam ama malzemeleri eksik alma."dedi.
"Tamam anne sen çık ben üzerimi değiştirip geliyorum."dedim
"İyi iyi ama gecikme sakın!"dedi sırıtıp çıktı bende ona öpücük yolladım.
Elime taytımı alıp üstüme geçirdim sonra da tişörtümü geçirdim saçımı topuz yapıp çıktım.
Ve yine merdivenlerden koşarak indim annem kapıda beni bekliyor.
"Jess ben sana kaç kere o merdivenlerden koşarak inme dedim sonra bir yerini kıracaksın."dedi.
Ben o sırada telefonumu tişörtümün cebine koymuş kulaklığımı takmıştım terliği giyip kapının önünde durdum.
"Aman anne boş ver sen parayı ver listeyide ver."dedim elimi uzatıp
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Potterhead Hogwarts'ta》The Harry Potter Fanfic
Fantasy"Sana yemin olsun Lily bu dünya ikiye ayrılsa bile seni asla unutmayacağım.."