"ÇAPULCULAR?!"

496 58 48
                                    

                           ***

Lia,Draco ve Douglas ellerinde şekerlerle Hogsmade'den geliyordu.

Evet Douglas o Zaman Döndürücü ile zamanla oynadıktan sonra genel olarak onlar ile beraber dolaşıyordu

Lia'ya göre hâlâ gıcıktı ama ona sesini çıkarmıyordu.

"Eee yılbaşında ne yapıyorsunuz?"diye sordu Lia sessizlikten sıkılmıştı.

"Her zamanki gibi evde olacağız."dedi Draco yüzünü buruşturarak.

"Bize gelsenize."dedi Lia ikisi de şaşkınlıkla ona döndü.

"Sence babam izin verir mi Lily?"dedi Draco alayla.

"İzin vermezse onu lanetlerim veya sizi kaçırırım."dedi Lia sanki sıradan bir şeyden bahseder gibi.

"Baba mı lanetlemek?"dedi Draco ve kahkaha attı.

"Sen ne diyorsun bambicik?"dedi Lia Douglas'a dönüp  ona Bambicik diyordu nedeni yoktu öylece alışmış ve diline takılmıştı.

"Elbette gelemem Cadaloz yoksa annem ve babam beni lanetlere boğarlar." dedi.

Evet Lestrangelar Azkabandan kaçmıştı biraz erken idi ama bu da zamanla oynamanın bir sonucu idi Lia'ya göre.

"Seni ben de başka kimse lanetleyemez Bambicik ama ailenle geçireceğin ilk noel haklısın sen de."dediLia Douglas ise hıhlamıştı.

"Eyvah Potter beni saklayın!"dedi Lia ve telaşla arkalarına saklandı.

Harry'den kaçmasının nedeni ise geçen hafta ona yaptığı şaka idi.

Lia iksir sınıfında iken Harry'nin iksir malzemelerini bir kaçını değiştirmiş ve iksirde berbat olan Harry'nin iksiri  sınıfta büyük bir patlamaya neden olmuş tüm sınıf onun bu haline gülüp Harry Snape'ten sınıfı temizleme cezası almıştı.

"Potter'dan korkmadığını sanıyordum."dedi Douglas alayla,Lia onun sırtına vurdu.

"Intikamcı Potter Gıcık bir Potter'dan daha kötü Bambicik."dedi sinirle.

"Ahh-Cadaloz elin ne ağırmış!"dedi ve sırtına elini yerleştirdi.

"Bana bulaşmayacaktın Bambicik!"dedi Lia sırıtarak.

"Onu boş verinde Potter'ın yanındakiler de kimler onları ilk kez görüyorum."diye mırıldandı Draco.

Ama Lia çok şaşırmıştı.

Kzıl saçlı zümrüt yeşili gözlü bir kız,yüzü yara dolu kumral saçlı bir çocuk,siyah uzun saçlı ve gri gözlü bir çocuk kavga ediyorlar gibi görünüyorlardı Potter'a daha dikkatli baktı gözleri zümrüt değil ela idi.

"Çocuklar bu Potter değil bunlar...bunlar...Çapulcular!"dedi Lia.

"Çapulcular mı onlarda kim ve bu çocuk Potter Lily iyi misin?"dedi Draco ve gelip elini Lia'nınalnına koydu.

"Ateşi de yok?"dedi Draco Douglas'a.

"Bugün çikolata yedin mi Cadaloz? Belki ondandır."dedi Douglas'da Draco'ya.

"Saçmalamayın bunlar onlar-Çapulcular James Potter'ın muziplik yaptığı arkadaş grubu adları da Çapulcular!Çocuklar ama nasıl gelmişler ki Draco onun gözlerine bak ela Potter'ın zümrüt yeşili ve bunlarda onlar işte neyini anlamıyorsunuz?"dedi ikisine Draco gözlerine iyice bakınca şaşkınlıktan ağzı açık kaldı.

"Haklısın gözleri ela-ama nasıl gelmişler?"dedi daha sonra üçüde birbirine bakıp,

"Zaman Döndürücü!"dediler.

"Yani şimdi geçmişten gelmişler?"dedi Douglas,Lia onu onayladı Douglas bazen kas kafalı olabiliyordu.

"Hadi yanlarına gidelim!"dedi Lia onlar ise Lia'ya anlamaz gözlerle bakıyorlardı.

"Ne var canım baksanıza hallerine."dedi Lia kafası ild onları gösterip.

James Potter Sirius'a bağırıyordu Lily ise bıkkınlıkla ikisini ayırmaya çalışıyordu Remus ise elindeki kırık zaman döndürücüye hayal kırıklığıyla bakıyordu.

"Gerçekten çok kötü görünüyorlar."dedi Douglas.

"Bu Çapulcular gerçekten hiç akıllanmıyorlar mı?"dedi Lia bıkkınlıkla.

"30 yaşında oldukları halde türlü türlü şakalar yapan adamların bu yaşlarında akıllı durmalarını mı bekliyorsun?"dedi Draco.

Haksız sayılmazdı James Potter seherbazlığı bırakmış Hogwarts'ta KSKS profesörümüzdü ve Sirius hiç Azkaban'a girmemiş Remus ile birer seherbazlardı.

Sadece Pettigrew yoktu kaçmıştı.

"Haklısın ama berbat görünüyorlar hadi gidelim."dedi Lia ama ikisi öylece yerlerinde durmuşlardı.

"Çocuklar derdiniz ne?"diye bıkkınlık ile sordu Lia.

"Önce bir profesöre haber versek iyi olur Lily."dedi Draco.

"Neden?"

"Tek başımıza gidemeyiz bunlar oyun bile olabilir."dedi Draco,Lia ona anlamaz gözler ile baktı.

"Hadi ama Cadaloz biliyorsun."dedi Douglas.

"Anladım."dedi Lia kaşları çatık.

"Profesör Potter'ı çağırırsak daha iyi olur sonuçta eski bir seherbaz."dedi Douglas.

"Haklısın."dedi Draco.

Açıkçası Lia James Potter'ın bu manzarayı gördüğü zaman ki yüz halini çok merak ediyordu.

Ama onları kaçırmaktan da korkmuyorda değildi.

"Hadi gidelim."dedi Lia onlara bakarak.

Onlarda Lia'yı onaylamışlardı.

Beraber Hogwarts'a doğru yola koyuldular o sıra da yolda konuşuyordular.

"O zaman döndürücüyü nasıl kırdılar buna inanamıyorum."dedi Douglas.

"Ne bekliyorsun dostum onlar Kafasız Nick'e yemek bile yedirmiş insanlar." dedi Draco.

"Yedirmeye çalışmış."diye düzeltti Lia.

Bence Sirius'un işi ancak o böyle bir şey yapabilir."

Pek imkansız sayılmazdı genelde asla olamayacak şeyler Sirius'tan çıkardı.

"Ne benim işimmiş?"

                                ***
Selam!
Nasılsınız ben iyiyim biliyorum kısa ama yetiştirir isem bir bölümü gece atmayı planlıyorum!

~Sizleri Çok Seviyorum..

~Kendinize İyi Bakın

~Loe

Bir Potterhead Hogwarts'ta》The Harry Potter FanficHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin