Karşımdaki kişiyle hala nutkum tutulmuş bir şekilde ona bakıyordum o ise büyük bir gülümsemeyle bana bakıyordu.
"Merhaba Li-Jess."dedi.
Ben hala şok olmuş şekilde ona bakıyordum herkes benim ne tepki vereceğimi bekliyordu.
"S-Siz..."dedim sadece hala karşımdaki kişinin Rowling olduğunu kendime inandırmaya çalışıyordum.
"Ama nasıl?"dedim hala şaşkın bir şekilde onlara bakıyordum.
"İstersen önce otur."dedi Dumby ona bakıp oturdum.
Gergin bir kaç dakikanın ardından Dumby söze girdi.
"Rowling'in burada neden bulunduğunu merak etmiyor musun?"dedi.
"Merak etmesem burada işim ne?"diye ters bir cevap verdim Rowling kahkaha attı sonra bize dönüp,
"Af edersiniz bir an aklıma annesi geldi genelde hep böyle ters bir şekilde cevap verirdi Merlin ne kadar da benziyor!"dedi sona doğru sesi biraz hüzünlü çıkmıştı ben de anneme dönüp baktım tek kaşımı kaldırıp,
"Anne?"dedim annem sertçe yutkundu bu sefer herkes dönüp bana baktı.
"Eee biri bana burada ne dolaplar döndüğü anlatabilir mi?!"diye tısladım.
"Eh peki anlatacağız ama sakin ol."dedi başımla onaylayıp sürahiye yönelip bir bardak su aldım.
"Rowling senin vaftiz annen."dediği zaman ağzımdaki suyu püskürttüm.
"Ne?"dedim şok olmuş halde.
"Evet tatlım gerçek bu."dedi Rowling anneme döndüm.
"Anne sen bana bunu neden söylemedin?"dedim kaşlarımı çatarak.
"Iıı...aslında."dedi Dumby ona döndüm kaşım çatık.
"Bu sefer ne oldu?"dedim.
"Aslında onlar senin gerçek ailen değil."dedi Rowling. Ben şok olmuş halde onlara bakıyordum.
"Yüce Salazar!"dedim sinirle.
"Bu tamamen saçmalık!"dedim ve odada volta atıp tırnaklarımı kemirmeye başladım annem sinirle bana döndü,
"Merlin Jess tırnaklarını kemirme!"dedi hemen kestim ve tebbessüm edip özür diledim.
"Li-Jess bir şey demeyecek misin?"dedi Rowling onlara dönüp baktım.
"Diyeceğim."dedim büyük bir ciddiyetle bana baktılar.
"Bize kızgın mısın?"dedi annem dolu gözlerle.
"Hayır."dedim ve omuz silktim bana şaşkınlıkla bakıyorlardı.
"Neden?"dediler.
"Çünkü siz bugün beni ben yapan kişilersiniz beni siz büyüttünüz."dedim ciddiyetle.Onlar şaşkınca bana bakıyorlardı.
"Peki gerçek aileni merak etmiyor musun?"dedi Rowling.
"Hayır gerekirse kendim öğrenirim."dedim Yalan meraktan ölüyorum.
Kitaplığa yönelip bir kitap aldım ve okumaya başladım.
"Öhöm pekala söyleyeceğimiz bir şey daha var."dedi Dumby kafamı kaldırıp ona merakla baktım.
"Evet?"dedim.
"Şimdi Hogwarts'a gerçek adınla gitmelisin ancak gerçek aileni kabul etmiyorsun o yüzden Rowling soy adını kullanman ger-"dedi ama sözünü kestim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Potterhead Hogwarts'ta》The Harry Potter Fanfic
Fantasía"Sana yemin olsun Lily bu dünya ikiye ayrılsa bile seni asla unutmayacağım.."