Yazardan
Lia ailesi ile vedalaştıktan sonra dokuzu üç çeyrek peronu duvarından geçti.
Ve işte hayalini kurduğu o tren karşısında tüm ihtişamıyla duruyordu.
Sanırım hayalleri gerçekleşmişti burada böyle durmanın aptallık olduğunu anlayıp alış veriş arabasına benzeyen arabasını ittirdi ama biri onu durdurdu.
"Lia!"dedi arkasına baktı Rowling'di ve ona çok benzeyen bir kızdı kızı olabilir miydi?Belki.
Zar zor bir gülümsemeyle yanlarına gitti kız ona elini uzattı.
"Victoria Ella Rowling."dedi uzattığı eli sıktı.
"Lily Lia Gar-Rowling."dedi kız Rowling'in bakışları yüzünden çünkü etrafta insanlar vardı.
"Ah biliyorum annem bana tüm hikayeyi anlattı şimdi sen benim kuzenimsin."dedi Ella samimi bir gülümsemeyle.
"Lia heyecanlı mısın?"dedi Rowling.
"Eh biraz Rowling."dedi Lia.
"Rowling değil Lia kaç kez söyledim Jo diyebilirsin."dedi Rowling.
"Anladım Ro-Jo eh artık gitsek mi?"dedi Lia uyarı düdüğü çalmıştı.
"Evet haklısın hadi anne görüşürüz gel kuzen biz gidelim."dedi Ella kızın koluna yapışarak.
Ama Rowling çocuklara sarılıp öptü.
"Hoşçakalın ve dikkat edin Ella başını belaya sokmak yok."dedi Rowling.
Çocuklar ona el sallayıp trene bindiler.
Lia düşündü Rowling'in evli olmadığını biliyordu belki boşanmıştı peki Ella'nın babası kimdi?
Birden Ella Lia'nın kolunu çekip bir kompartımana götürdü ve o kompartımanda altın üçlü vardı.
"Selam çocuklar bakın bu kuzenim Lily Lia Rowling Lia bunlarda arkadaşlarım ama sen onları tanıyor olmalısın?"dedi Lia'ya dönüp.
"Aaa sen o muggle sokağında bizimle fotoğraf çekinen kız-ama dur onun adı Jessica'ydı ama ona çok benziyorsun."dedi Ron şaşkınca.
"Başkasıyla karıştırıyor olabilirsin."diye mırıldandı Lia soğukça.
Lia etrafına bakındı profesör Lupin'nin olduğu kompartımandaydılar.
"Bu da kim?"dedi çenesi hiç durmayan Ella Profesör Lupin'i göstererek.
"Yeni gelen KSKS profesörü olabilir."dedi Lia göz devirerek.
"Sen nereden biliyorsun?"dedi Herm.
"Ben her şeyi bilirim Granger."dedi Lia kibirlice.
Herm göz devirdi o sırada Potter Lia'yı dikkatlice süzüyordu.
"Gerçekten de Rowling haklı biliyor."dedi Ron Lia buna sinsice sırıttı.
"Eh otursanıza."dedi Potter dağınık olan saçlarını iyice dağıtarak.
"O haklı kuzen hadi oturalım."dedi Ella bir kez daha kolunu çekiştirerek.
Lia onun bu hareketlerine sinirlenmişti ama bir şey demedi.
"Ella bize daha önce bir kuzenin olduğundan bahsetmedin."dedi Potter.
Ella'nın aklına annesinin ona anlattığı yalan geldi eğer sorarlarsa bunu söyle diye.
"Evet Harry bahsetmemiştim daha önce Ilvermorny'de okuyordu Thunberbird binasındaydı."dedi Ella.
"Ilvermorny mi başka büyücülük okulları mı da vardı?"dedi Ron.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Potterhead Hogwarts'ta》The Harry Potter Fanfic
Fantasi"Sana yemin olsun Lily bu dünya ikiye ayrılsa bile seni asla unutmayacağım.."