2

948 85 16
                                    

Boş bir karanlık ormanda peşimden gelen yılandan kaçıyorum ayakkabılarım yoktu sadece üzerimde beyaz bir elbise vardı.

Kocaman yılan hala peşimde sürünüyordu ben daha fazla hızlı koşmaya başlamıştım.

Buraya nasıl geldiğimi hatırlamıyordum o kocaman yılanı da birden etrafı buz gibi bir soğuk sardı yılan kayboldu bense bir uçurumun başındaydım.

"Sonunda bana geleceksin."dedi buz gibi soğuk ses etrafıma bakındım kimse yoktu.

"Kimsin?"dedim bağırarak o kahkaha attı.

"Seni benden saklaya bileceklerini sandılar ama yanılıyorlar bana geleceksin." dedi o ses yine tekrar.

"Neredesin!"diye bağırdım.

Etraf karardı ve yine yılan bana doğru sürünerek gelmeye başladı ardından kulağıma bir kadının çığlıkları geldi.

Dikkatim dağıldı ayağıma takılan taşla yere düştüm yılan üzerime düştü ve...

"Jess kalk tatlım sadece kabus görüyorsun!"dedi Laura kızı çığlık atıyordu belli ki bir kabus görüyordu.

"Hadi tatlım sadece bir kabus."dedi John kızına endişeliydi yıllar sonra ilk kez böyle olmuştu.

Jess yerinden çığlık atarak kalktı terden sırılsıklam olmuştu karşısında anne ve babasını görünce epey şaşırdı.

"Bana ne oldu?"dedi yorgun olduğunu belli eden ses tonuyla. 

"Kabus gördün."dedi ve annesi gelip ona sarıldı babası da öyle.

"Peki ne gördün?"dedi babası tereddütle.

"John!"dedi Laura kocasına ters bakışlar atarak.

"Sorun değil anne ilk defa böyle bir rüya gördüm bir ormanlıkta kocaman bir yılan peşimdeydi sonra bir ses konuşmaya başladı "sonunda bana geleceksin" dedi o ses ve birde "seni benden saklaya bileceklerini sandılar ama sonunda bana geleceksin"dedi o ses tekrar kayboldu bende kaçmaya başladım ayağım takılıp yere düştüm ve yılan tam bana saldırıyordu ki uyandım. Ahh."dedi kız ve elini anlına götürdü.

"Bir şey oldu mu?"dedi annesi alnına dokunarak ama hemen geri çekti eli yanmış gibiydi kocası fark etti ama kızı fark etmedi.

"Hayır sanırım bir ağrı kesici alırsam geçer."dedi kız ve çekmecesini açıp içinde hap dolu olan kutudan bir hap alarak içti.

"Peki sen uyu biz çıkalım."dedi kız başıyla onayladı ve yatağa geri girip yorganı üzerine çekti o sıra da anne ve babası çıkmışlardı kızda dayanamayıp gözlerini kapattı ve uyudu.

Açık olan kapıdan kızlarının sakin görüntüsüne bakıyordu çift kızları ilk kez böyle olmuştu kehanetin gerçekleşmediğini ummaya çalışıyorlardı.

"Sanırım artık Dumbledore'a haber versek iyi olacak."dedi Laura.

"Haklısın Lau ona bunu söylememiz lazım."dedi John.

Ve kızlarının kapısını kapatıp oturma odasına yöneldiler Laura Dumbledore'a mektup yazmaya başladı.

xxxxxx

Jessica kabusun etkisinden çıkmış HP posterlerini asıyordu karakterlerden en çok Harry'i seviyordu.

Onun gözünde Harry bir kahramandı ki gerçekten de öyleydi.

Elindeki çikolatalı sütü içiyordu kapının çalınmasıyla irkildi ama toparlandı.

Kafası çevirdiğinde gelenin annesini olduğunu gördü ona heyecanla bakıyordu. Bir tuhaflık olduğunu sezdi ama tepki vermedi.

Bir Potterhead Hogwarts'ta》The Harry Potter FanficHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin