9

586 68 37
                                    

                                                               Lumos/*

                                                               ***

Lia'dan

Hazırlanıp büyük salona indim kapıdan içeri girdiğim zaman tam da beklediğim gibi sadece büyü yapılmayan kişiler bana tuhafça bakıyorlardı.

Dumby'nin işi neden bu kadar zorlaştırdığına bir türlü anlam veremiyorum.

Tipik Dumby'di işte bu düşünceleri kafamdan uzaklaştırıp Slytherin masasına Draco'nun yanına oturdum bana kaşları çatık baktı.

"Hey orası dolu ayrıca sen ezik bir Gryffindorlu nasıl gelirde buraya oturursun?!"dedi Draco sinirle ona sırıttım.

"Draco sen iyi misin o Lia?"dedi Pansy ona göz kırptım Draco'nun şaşkınlıktan ağzı açık kalmıştı.

"Ağzını kapa Civcivim sinek kaçacak."dedim ve elimle çenesinden tutup ağzını kapattım.

"Ama...sen...sen?"dedi Draco ona döndüm ve sırıttım,

"Uzun hikaye sana sonra anlatırım."dedim ve elimi boş ver dercesine salladım.

Gryffindor Masası

Ella kapıdan gelen kıza tuhaf tuhaf bakıyordu kızı daha önce yatakhanede görmüştü ve üstüne üstlük Gryffindorluydu ama ona rağmen Slytherin masasına oturmuştu Ella yanındaki Harry'i dürttü.

"Harry bu kız kim?"dedi Harry'e Harry gösterdiği yere baktı mavi gözlü ve siyah saçlı bir kız Slytherin masasına oturmuştu ve Gryffindorluydu ama ona rağmen kızı hiç görmemişti.

"Bilmiyorum.Herm bu kız kim?"dedi Harry ve Herm'e Slytherin masasındaki kızı gösterdi.

"Harry sen iyi misin o Rowling?"dedi Herm ona tuhaf tuhaf bakıp.

"Hangi Rowling?"dedi Ella şaşkınca.

"Hangi Rowling olacak senin kuzenin Lily Lia Rowling siz ikiniz bugün iyi misiniz?" dedi Herm endişelice arkadaşlarına bakıyordu.

"Nasıl...Lia?"dedi Harry şaşkınca.

"Bizim kızıl saçlı yeşil gözlü Lia?"dedi Ella.

"Ne kızıl saçlısı Rowling siyah saçlı Lia Rowling ve mavi gözlü Rowling en başından beri siyah saçlı ve mavi gözlüydü."dedi Herm bıkkınlıkla oflayıp.

Ella ve Harry birbirlerine dönüp baktılar ve ardından Lia'ya kız Slytherin masasına oturmuş Draco ile sohbet ediyordu ve Slytherin masası da Lia'dan başka Gryffindorluyu kabul etmeyeceği için bu gerçekten de Lia idi.

Hufflepuff Masası

Cedric büyük salonun kapısından içeri giren kıza baktı onu daha önce hiç görmemişti ve buna emindi de o sıra da kız Gryffindorlu olmasına rağmen Slytherin masasına oturdu Cedric kaşlarını çattı Slytherin masası Gryffindor'dan sadece bir kişiyi aralarına alırdı o kişi de şu an salonda yoktu.

"Smith bu kız kim?"dedi Cedric yanında oturan çocuğu dürtüp,çocuk onun gösterdiği yere baktı ve ardından kaşları çatık Cedric'e döndü,

"Dostum sen iyi misin o senin anlatmaya doyamadığın Rowling?"dedi Smith ve yemeğine döndü.

"Hangi Rowling?"dedi Cedric inanamamazlıkla Slytherin masasında oturan kıza bakıyordu.

"Ciddi misin Lily Lia Rowling?"dedi Smith Cedric'in gözleri yerinden çıkacak gibi pörtleşti(yanlış yazmış olabilirim ehehe.).

Cedric çok şaşkındı yemeğini sakince yiyen kıza bakıyordu bu olabilir miydi? Ardından yemeğini bitirip Draco ile beraber masadan kalkan kızın peşinden gitmeye başladı.

Bir Potterhead Hogwarts'ta》The Harry Potter FanficHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin