Medya:Sürpriz!
Evet Mükemmel yazarınız yeni bölüm attı hadi okuyun bu bölüm de çok şaşıracaksınız...
***
Lia'dan
Sabah çok mutlu uyandım neden mi? Çünkü bugün Sirius'un karşısına çıkıp ona yardım edecektim.
Aradan baya bir zaman geçmişti ve bilin bakalım ben ne yaptım?
Draco ile arkadaş oldum aslında o benimle arkadaş olmak istedi ve ben de kabul ettim.
Flashback
Lia yatakta uzanırken yavaş yavaş gözlerini açmaya başlamıştı.
Karşısında gördüğü kişilerle şaşırmıştı genç kız Draco,Harry,Ron,Ella,Cedric ve Herm vardı gözlerini açtığını fark eden Draco,
"Uyandı Madam!"diye bağırdı ve telaşla genç kıza sarıldı ama Lia hala ne olduğunu anlamaya çalışıyordu ne olduğu hatırladığında kafasına dank etmişti.
Lia etrafa bakınca hastane kanadında olduğunu fark etti ve Malfoy'a söylenmeye başladı.
"Afferin Draco hep kendi bildiğini oku bir kez olsun sözümü dinlesen ne olur ha ne olur..."diye söyleniyordu Lia.
"Al iç şunu bakalım."dedi Madam tam o sıra da içeri Lupin ve Snape girmişti Lia Snape ile iyi anlaşıyordu ona döndü,
"Profesör bu iksiri içmek zorunda mıyım?"dedi Lia umutla.
"Evet içmek zorundasın Lia."cevap veren Lupin'di Lia'nın sert bakışları ona döndü,
"Size sorduğumu hatırlamıyorum."dedi ve ekleme yaptı "Profesör."dedi ve Snape'e döndü.
"Lütfen Severus..."dedi Lia ona Profesör demek çok yapmacık geliyordu o yüzden şaşkın bakışlara aldanmıyor du.
"Hayır Lil-Miss Rowling içmek zorundasınız."dedi Snape ve iksiri Lia'nın elinden alıp Lia'nın ağzına götürdü Lia kusma dürtüsünü zor bastırdı.
"Sağol ya Severus."dedi yüzünü buruşturarak.
"Daha çabuk iyileşmen için."dedi Severus.
"İyileşmek istesem kendime bir kaç şifa büyüsü yaparım Severus aptal değilim belki bilerek böyle bir şey yapmışımdır."dedi sinirle.
"Bilerek yaptığını zaten biliyoruz."dedi Harry Draco'ya suçlayıcı ve öfke dolu bakışlar atıp ona hışımla döndü Lia,
"Sanane Yaralı kafa-Aziz Potter sen işine baksana!"dedi Lia sinirle kanattaki herkes ona şaşkınlıkla bakıyordu.
"İyi seni düşünende kabahat!"dedi Potter ve arkasını dönüp gitti.
"Sanki düşün diyen var!"diye mırıldandı Lia.
"Eh geçmiş olsun Miss Rowling görüşürüz."dedi Lupin ve o da gitti.
"Neden onlara öyle-"dedi Ron ama sözünü Lia kesti,
"Sanane Weasley sen işine baksana!"diye tersledi onu da Lia.
"İyi ben gidiyorum Herm ve Ella siz geliyor musunuz?"dedi ve onlara döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Potterhead Hogwarts'ta》The Harry Potter Fanfic
Fantasy"Sana yemin olsun Lily bu dünya ikiye ayrılsa bile seni asla unutmayacağım.."