Hej, hi, helo!!!
Moi drodzy przychodzę do was z małym konkursem.
Jeśli ktoś z was jest zorientowany w innych moich opowiadaniach zauważył zapewne że Nefilim ma swojego rodzaju oryginalne obrazki w tle. Taką stopkę rozdziału zaprojektował dla mnie mój wieloletni przyjaciel. Teraz jednak poszukuje kogoś kto zaprojektuje cztery różne stopki w podobnym stylu. Mogą być bardzo skromne wręcz skandynawskie. Poniżej zamieszczę dokładne wytyczne co do projektów. Osoba której projekty zostaną wybrane zostanie nagrodzona małymi upominkami oraz wyróżnieniem. Powodzenia.
WYTYCZNE DO PROJEKTÓW
1. Wszystkie cztery stopki powinny być w podobnym stylu ponieważ będą wykorzystywane do tego samego uniwersum zamkniętego w czterech opowiadaniach łączących się ze sobą.
2. Stopka ma zawierać RÓŻĘ oraz elementy które będą świadczyć o tym że jest to opowieść magiczna a sama róża która de facto jest częścią opowieści tez nie jest zwykłym kwiatem
Przykład: Róża otoczona iskierkami, róża rozsypująca się pył.
3. Stopka ma zawierać GWIAZDĘ, lub nawet kilka gwiazd. Jedna z nich najlepiej żeby była wieloramienna musi wybijać się z pomiędzy innych. Podobnie jak w przypadku stopki z różą powinno być widać magiczność opowieści.
Przykład: Wieloramienna gwiazda otoczona mniejszymi z których sypią się iskierki.
4. Stopka musi zawierać SERCE Z KRYSZTAŁU lub WILKA np. wisiorek, zawieszkę, popiersie zwierzęcia podobnie jak w poprzednich stopkach tutaj też należy uwydatnić niezwykłość przedmiotu
Przykład: Kryształowe serce pomiędzy odłamkami szkła i iskierkami, łeb wyjącego wilka pomiędzy gwiazdami czy iskrzącym się pyłem
5. Tutaj macie największą dowolność. Ponieważ w stopce może znajdować się MIECZ, KORONA, KWIATY, czy też to co wam się kojarzy z legendami i podaniami z wielkiego uniwersum. Moją jedyną podpowiedzią może być wyobrażenie książki podobnej do Silmarilionu Tolkiena.
6. Proponowałby aby każda z czterech stopek miała jakiś element wspólny ale to oczywiście zostawiam waszej inwencji twórczej i kreatywności.
Biorąc pod uwagę że dałam wam naprawdę ciężkie zadanie na zgłoszenia czekam do końca STYCZNIA 2021r. a ogłoszenie wyników planuje 07-02-2021r.
Wszelkie projekty proszę wysyłać na adres mailowy narii@interia.eu w tytule wpisując konkurs_wattpad.
Projekty zgłoszone w inny sposób nie będą brane pod uwagę w konkursie.
Życzę wam powodzenia i dużo pomysłów.
YOU ARE READING
Smocze serce
FantasyWojna trwa już od wielu lat. Pozostawia po sobie tylko śmierć i zniszczenie. Sorianta odnosi sukcesy na froncie niszcząc kolejne miasta niegdyś pieknej i bogatej Morrun. Lecz co się stanie gdy najlpeszy spośród najleprzych dowódców zostanie schwytan...