Dazai bakışlarını Chibisine çevirip sorusunu yöneltmişti "İyi misin Chibi-kun?" Chibi usulca kafasını sallarken Dazai yüzünde ki tebessümü yok edip Chibi'ye çarpan kişiye döndü "Ah..üzgünüm acelem vardı ve-" yeni çocuk durdu doğrusu Chuuya onca kişinin içinde kaybolduğu için onu fark etmemişti bu yeni çocuk,ama bunu söylerse kıyametin kopacağını Kahveli'nin attığı bakışlardan anlayabiliyordu.Sözüne devam etmesine gerek kalmadan Dazai konuşmuştu.
"Chibi-kun Atsushi çağrıyor seni"
"He? Çocuk kovar söylüyorsun bide,iyi gidiyorum ben"
Chuuya masaya ilerlemeye başlamıştı Dazai ise kıkırdadıktan sonra arkasında şu sözleri söylemişti "Dikkat et yine birileri çarpmasın bu sefer seni tutamam~!" Chuuya masaya varınca yeni çocuğa dönmüştü Dazai.
"Hoşbuldum Dazai"
"Hoşgeldin diyen olmadı Tachihara"
Tachihara kollarını bağlamış,arkasında ki duvara yaslanıp alaycı tavırla sormuştu.
"Ne o,Sevgilin mi?"
"Sanane? Niçin burda seninle konuştuğumu bildiğini varsayıyorum"
Son sözlerinden sonra karanlık bir aura salmıştı etrafına âdeta.
"Kendine farklı avlar seç" Tehtidkar bir ses tonuydu bu ama sözlerinden sonra etrafında ki karanlık aurayı yok etmiş yüzüne her zamanki gülümsemesine yer vermişti.
" Umarım beni anlamışsındır~ şimdi gitmem gerek" Tachihara'nın konuşmasına izin vermeden masaya geri dönmüştü.Bir insan nasıl bu kadar hızlı moodu'nu değiştirebilirdi ki? Buda Dazai'nin özelliklerinden di.Dazai gittikten sonra sınıfına yol almıştı Tachihara gitmeden önce dediği tek şey "Peh.." Olmuştu.-
-
-
-
-
-
-
Yine beden dersinde bahçedeydi 12/D sınıfı,Chuuya bu sefer kenarda durup hiçbirşey yapmadan durmak yerine futbol oynamayı seçmişti...bu sefer iki sınıf maç yapacaklardı.Kendine göre oldukça iri yarı kişiler vardı başına gelebilecekleri az çok tahmin ediyordu bu yüzden özellikle Dazai'nin takımına girdi o istemesede Dazai zaten alacaktı.Düdüğün çalınmasıyla maç başlamıştı herşey çok iyi gidiyordu hele Chuuya bir gol atmayı başarmıştı taki sahanın ortasında topu Dazai'ye pas verecekken bileğinde hissettiği acı ile birinin üstüne düşmesi bir olmuştu.Ağzından acılı bir inleme kaçırmıştı.Dazai Chuuya'nın yanına koşarken Chuuya üstüne düştüğü kişiye bakmıştı,bu sabah kantinde karşılaştığı çocuktu.Birşey söylemeye gerek kalmadan Dazai yanlarına varmış Chuuya'yı Tachihara'nın üstünden alıp yanına yere oturtmuştu,endişeyle sormuştu Dazai.
"Chuuya iyi misin?"
"İyiyim...sorun yok" Dişini sıkarak söylemişti bunları.
"Hayır değilsin" Dazai kafasını kaldırıp bahçede görevili olan Kunukida Öğretmenini çağırmıştı,Kunukida yanlarına gelirken Dazai'nin gözü Tachihara'ya takılmıştı.Ona nefretle bakıyordu,Kunukida yanlarına gelince Chuuya'nın yanına çökmüş okulda sıkla başa gelen şeylerden olduğu için ilk ayak bileğini kontrol etmişti,tahmin ettiği gibi de olmuş Chuuya'nın acıdan yüzü buruşmuştu.Doğrulup Tachihara'ya bakmıştı "Tachihara-kun,Chuuya'nın revire gitmesinde eşlik et" Dazai şok olmuş şekilde bakmıştı.
"Sorun yok" Bakışlarını Tachihara'ya çevirmişti.
"Ben götürebilirim" Tachihara oturduğu yerden kalkıp Chuuya'nın kalkmasına yardım etmişti "Benim suçum,ben götürürüm sen boşuna yorulma" Chuuya Dazai'ye bakmıştı.
"Gidip geleceğim neden bu kadar endişeleniyorsun ki uskumru" gülümsemişti,Tabi Chuuya hala anlamamıştı bu Tachihara'nın Dazai'nin bahsettiği Tachihara olduğunu ve ondan nefret ettiğini..-
-
-
-
-
-
Revirde yatakta sargılı ayağını uzatmış şekilde oturuyordu Chuuya.Bügün daha fazla okulda durmamasının iyi bir karar olduğunu düşünüp velisi çağırılmıştı.Velisi gelene kadarda Tachihara'ya yanında beklemesi söylenmişti.Oluşan sessizliği Tachihara bozmuştu.
"Üzgünüm benim yüzümden böylesin" Chuuya bakışlarını Tachihara denen çocuğa çevirmişti ardından gelen bir gülme sesi,kafasını kaldırıp Chuuya'ya bakmıştı Tachihara
"Özür dilemene gerek yok,bilerek yapmadın zaten" Tachihara'nın kendisine hayran şekilde baktığını görünce kaşlarını çatmıştı Chuuya neden öyle bakıyordu ki? Tabi Chuuya kendisini gülerken hiçbir zaman görmemişti.Tachihara şimdi anlıyordu Dazai'nin Chuuya'yı neden paylaşmak istemediğini çünkü Chuuya gülerken çok güzeldi ve o yumuşacık kalbinde hiç kötülük yoktu...》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》
Bölüm sonu 🥂
1K ya çok yaklaştık! Umarım en kısa süre içinde 1K oluruz ^^♡
Bu sefer daha hızlı yb attım bir önce ki bölümde sizi çok bekletmiştim,Umarım beğenmişsinizdir diyeceğim başka birşey yok diğer bölümde görüşmek üzere ~♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Together《•soukoku•》
Fanfiction"Beraber söyleyelim bu gece,sesimiz birbirine karışsın ve yükselsin göğe" • DazaiOsamu #1 • • ChuuyaNakahara #1 • • Soukoku #1 •