! Küçük düzey olsada hareketli dakikalar yer alan bir bölüm,sonlara doğru geliyor sevmeyenler için uyarımı yapmış olayım !
İyi okumalar!♡
》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》
"Chuuya-sa Chu- agh,Chuuya burda kaç parmak görüyorsun?"
Kızıl saçlı önüne uzatılan parmaklara gözlerini şaşı yaparak baktı.
"Dört...?"
"...."
"Hızlı içmemesini söylemiştim" -Akutagawa-
"...Kou-san,Chuuya'nın içtiğini öğrenirse sorun yaratır mı.."
Dazai mırıldanan sevgilisine sahip çıkarken konuştu. "Bunun hakkında hiç konuşulmadı...hiçbir fikrim yok"
"Risk alamayız ama ya kızarsa,başını derde sokarız"
"Jinko haklı"
Atsushi ölümcül bakışlarını sunarken,Dazai Kızılın saçlarını kulağının arkasına tıkadı. "Aslında...bugün ailem evde yok,Kou anneye bir bahane bulur Chibi'nin bizde kalmasını sağlayabilirim!"
Atsushi ölümcül bakışlarını Akutagawa'dan çekti "Olabilir,risk almamış oluruz hem"
"O zaman Chuuya size emanet Dazai-san"
"Tamamdırr~!"
Atsushi şarap şişelerini toplarken Akutagawa Chuuya'yı yürütme konusunda Dazai'ye yardım etti,Çatıdan başarılı şekilde indiler.Sonrasında vedalaşıp ikiye ayrıldılar.
~
Güneş son ışıklarını yayıyordu,yakında yerini karanlık geceye teslim edecekti.İkili asansörde Dazai'nin oturduğu daire katına çıkıyorlardı.Dazai Chuuya'yı belinden kavramıştı,sadece düşmemesi için yoksa fırsattan yararlandığı yok.
"Bırakırsam düşecek gibisin"
"Hayıır...düşmem~"
"Evet evet..."
Chuuya ellerini yukarı kaldırdı ve Dazai'nin yakasını tuttu.
"Ne kadar yakışıklısın.."
Dazai pür dikkat Chuuya'yı izliyordu "Teşekkürler.."
Yakasında ki eller daha sıkılaştı ve kendine yaklaştırdı "İçkiye çok dayanıksızsın,Chuuya.."
"Hmm~ benim suçum değil"
Dazai yakasında ki elleri tuttu ve sevgilisinin yüzüne yaklaştı "Bu benim açımdan kötü birşey değil"
Dudaklarının buluşmasına santimetreler varken bir ses duyuldu.
dink
Asansör durdu ve kapısı açıldı,İkili gözlerini kapıya çevirdi.Yaşlı bir teyze onlara garipçe bakıp asansöre bindi.Dazai kafasını Kızıldan uzaklaştırdı,bu kadar şanssızlık fazla..
Asansörde süren uzun sessizlik sonrası asansör tekrar durdu ve Dazai'nin oturduğu kata geldiler,Kızılla birlikte asansörden çıktılar.Dazai anahtarı çıkardı ve kapıyı açtı.
"Buyrun majesteleri~ aman düşmeyin sakın"
"Ha-ha-ha"
Duvardan destek alarak eve girdi Kızıl,Dazai'de peşinden,Chuuya'nın tökezleme ihtimaline karşı hazırlıklı şekilde.
*
Dazai üstünde uzanan sevgilisinin Kızıl saçlarını okşadı,sarhoş halini sevdiği için kahve vermemişti,ona verdiği pijama da oldukça bol gelmişti ve bu Chuuya'yı daha sevimli kılmıştı.Dazai Kızıl saçlara yumuşak bir öpücük kondurdu.
"Sevimli Chibi'm"
"Mhm..?" Kafasını kaldırıp anlamaz şekilde baktı Kahveliye Kızıl.
Dazai birşey olmadığını söyleyerek gülümsedi,cidden çok sevimli...Kızıl ellerini yukarı kaldırdı ve kahve saçlara daldırdı.Emekler pozisyon alırken iki eli sevgilisinin iki yanındaydı.
"Asansörde yarım kalan şiğmiz vardı sankii~ yakışıklı çocuk"
Kahveli Kızılın yanağını okşadı "Hala sarhoşsun"
Chuuya somurttu "Ne önemi var.." elleri Dazai'nin t-shırtını kavramıştı "Sadece öpücük istiyoruum~"
Kahveli sevgilisine baktı bir süre,daha önce öpüşmüşlerdi şimdi sorun olmazdı ya,huh?.Hem Dazai böyle bir fırsatı kaçıracak biri değildi,elleri artık Chuuya'nın belindeydi.
"Huh,bir öpücükten birşey olmaz"
Dazai onu öpmeden Kızıl dudaklarına yapışmıştı bile,Dazai sırıttı,Chuuya'nın alt dudağını kavradı ustaca.Dakikalar sonra dilleri karıştı birbirine,Dazai'nin dizi Chuuya'nın bacak arasına kaydığında küçük bir inilti kazandı.Sevmişti,daha çok duymak istiyordu ama Chuuya sarhoşken bunu asla yapmazdı.
Sadece biraz daha ileri giderken,beyaz tene kırmızı mühürlerini bırakırken tereddüt etmedi.Harektli dakikalar Chuuya'yı ağırlaştıran ani uykuyla son bulmuştu.Dazai sevgilisinin yüzünü boynuna yasladı,minik bedeni kollarıyla sararken huzurlu hissediyordu.
"Asla yanından ayrılmayacağım Chibi'm..."
Ağırlaşan göz kapakları kapanınca huzurlu bir uykuya teslim etti kendini.
》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》
🥂 Bölüm sonu🥂
500 Kelime...bence iyi-!
Şuan elimden gelen uzunluk buydu umarım hayel kırıklığına uğratmamışımdır..
Sizin için kısada olsa hareketli birşeyler yazdım~ umarım beğenmişsinizdir (๑>◡<๑)
Tatlı yorumlarınızı esirgemeyin seviyorun sizi <3
Diğer bölümde görüşmek üzere ^^♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Together《•soukoku•》
Fanfiction"Beraber söyleyelim bu gece,sesimiz birbirine karışsın ve yükselsin göğe" • DazaiOsamu #1 • • ChuuyaNakahara #1 • • Soukoku #1 •