Günün ilk ışıkları aralık kar beyazı perdelerin arasından sızmış odayı aydınlatırken gözlerini açmıştı Kahveli oğlan, uyandığında ilk gördüğü şey kolları arasında uyuyan Kızıl saçlı sevgilisiydi.Gözlerini açar açmaz onun o eşsiz güzelliğini görerek güne mükemmel bir başlangıç yapmıştı,bundan güzel bir başlangıç olamazdı herhalde? Sevgilisinin Kızıl saçlarına öpücüğünü kondurup onun başını ensesinden tutarak yatağa bıraktı usulca,uyanacak gibi olasada derin uykusuna geri dönmüştü.
Yataktan kalktı ve yarı aralık kapıyı biraz daha açıp odadan çıktı, ardından kapıyı örttü yavaşça.Birşeyler hazırlamak için mutfağa ilerlerken açık olan bir kapıdan odanın içinde gözüne çarpan birşeyle durdu, içerde masanın üstünde bir dosya ve içinde Chuuya'nın fotoğrafı vardı.Ama oda Chuuya'nın annesine ait gibi görünüyordu.Tereddüt etti ama evde kimse yoktu ve Chuuya'yı ilgilendiren şeyleri bilmek istiyordu,merakına yenik düştü ve odaya adımını attı.Masaya ilerleyip dosyayı eline aldı ve dağınık kahve saçlarını geriye atıp inceledi dosyayı,yazanları okudu.Okuduğu şeylerle kısa çaplı bir şok yaşadı ardından burnuna gelen yemek kokusuyla irkildi.
Evde onlardan başka kimse olmaması gerekirdi...dimi? Dosyayı yerine koyup odadan çıktı ve kokunun geldiği yere mutfağa yöneldi ve yavaşça girdiğinde yemek hazırlayan Kou'yu gördü, Chuuya'nın annesi.Cidden basılmışlar mıydı şimdi.Hemde daha ilk günden! Mutfağa adımını atmaya tereddüt ederken Kou'nun konuşmasıyla duruşu dikleşmişti Kahveli'nin.
"Korkmana gerek yok Dazai"
Elini bir havluya sildi, uzun tutam tutam kızıl saçlarını at kuyruğu yapmıştı genç bayan.Elini sildikten sonra Dazai'ye döndü ve sıcakça gülümseyerek devam etti.
"Sofrayı kurmama yardım et"
Dazai kafasıyla onayladı ve mutfağa girip Kou'ya yardım etti.Sofrayı hazırlamaya başladılar birlikte, hazırladıklarında ise bir sandalye çekip oturdu Kou, Dazai'ye de oturmasını işaret etti.Dazai'de karşısına oturdu.Gergin ve sessiz dakikalar ardından ağzına attığı patetes kızartmasıyla konuştu Kou.
"Çıkıyor musunuz?"
"Efendim-?"
"Oğlumla,sevgili misin?"
"Ah...evet daha dün çıkmaya başladık"
Kou'nun bu sıcak tavrı karşısında nasıl tepki vereceğini bilemiyordu Dazai.Kou Dazai'nin bu gerginliğini görünce ekledi.
"Korkma,homofobik değilim"
Bu sözle rahatlamıştı resmen,daha ilk günden böyle basılmaları şanssızlıktı.
"Oğlumu üzmeyeceksen hiçbir sorun yok"
Dazai gülümsedi onu tabi ki asla üzmeyecekti "Asla, üzülmesine asla izin vermem"
Kou'da gülümsedi ve birkaç dakikalık sohbetten sonra Dazai bunun doğru olup olmadığını bilmesede aklına takılan soruyu Kou'ya sormak istemişti.
"Sakıncası yoksa birşey soracaktım"
"Tabii,dinliyorum"
Çekinerek konuştu Dazai "Odanızda..bir dosya gördüm,Chuuya'yla ilgili"
Kou'nun safir mavi gözleri şaşkınlıkla büyümüştü.
"Chuuya...Chuuya'nın babası onu geri almak için gerçekten tekrar bir dava mı açtı? Doğru mu bu.."
Kızıl kahküllerini gözlerinin önünden çekti Kou, kendine lanet etti o dosyayı olu orta yerde bırakmaması gerekirdi.Dazai'ye bir açıklama yapmaktan başka bir seçeneği yoktu artık...
》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》
🥂 Bölüm sonu🥂
Se-lam-larr!
Evet ölmedim yaşıyorum ฅ^•ﻌ•^ฅ
Nasılsınız gençler,bana sorarsanız mükemmel'im
Yb gecikti evet,üzgünüm..Baya kısa bir bölüm olup kritik bir yerde bitirdim-
Ehe-
Her neyse...yb'yi hızlı atmaya çalışacağım, diğer bölümde görüşmek üzere ^^♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Together《•soukoku•》
Fanfiction"Beraber söyleyelim bu gece,sesimiz birbirine karışsın ve yükselsin göğe" • DazaiOsamu #1 • • ChuuyaNakahara #1 • • Soukoku #1 •