"Kansuke Nakahara, Chuuya'nın babası benimde eski eşim oluyor. Kendisi'nin mal varlığı büyük bir iş şirketi dahi var. Chuuya doğduktan üç yıl sonra boşandık,Chuuya'yı ilkten istememişti bende oğlumu başı boş bırakamazdım bunca sene ona ben baktım,ama şimdi durduk yere vekalet davası açmış. Onun arkasında ki kişiler ve çevresi beni korkutuyor... Chuuya'yı almasından korkuyorum"
Son sözlere doğru sesi çatallaşmıştı Kou'nun,Dazai ona çoktan bir bardak su doldurmuş önüne uzatmıştı.Kou bir kaç yudum sudan sonra daha iyi hissediyordu.
"Chuuya sizi çok seviyor efendim,o sizi istedikçe onu alamazlar ya?"
Kou gözlerinde ki endişeyle "Bilmiyorum.." dedikten sonra kapının önünde ki mermer gıcırtısıyla dikkatleri oraya toplanmıştı.Yeni uyanmış oğlunu görünce Kou dehşete düşmüştü,Dazai ayağa kalkınca Chuuya ürkmüştü ama bu davadan zaten haberi vardı kimse bilmesede.O gün parkta Dazai'nin kucağında ağladığı gün annesi'nin telefon görüşmesini duymuş herşeyden haberi olmuştu...o yüzden ağlıyordu.
Kou'da ayaklanmış Dazai ise minik sevgilisine sarmıştı kollarını güven verecek şekilde "Zaten haberim vardı...bu kadar telaş yapmanıza gerek yok" Kou bu kadar dikkatsiz olduğu için kendine sövüyordu,biricik oğlu onun dikkatsizliği yüzünden telaşa kapılmıştı.
"Seni alamaz Chibi,bunun olmaması için elimizden geleni yapıcaz" diyip gülümsemesini sunmuştu Dazai.
Chuuya sevgilisinin gülen yüzünü görünce artık daha güvende hissetmişti.Kou ise bu dramatik anlardan çıkmak için "Hadi~ yemek soğuyor,tahminem bugün provanızda var"
Dazai Chuuya'yla birlikte masaya ilerledi ve sevgilisini yanına oturttu.
"Ah...cidden bugün prova vardı" dedi Kızıl oğlan.Tamamen unutmuştu..Dazai'nin birkaç komik olmayan komik espirileriyle ortamın gerginliği tamamen kaybolmuştu.Chuuya yanında onu sevenler oldukça güvende hissediyordu bu şoku günler öncede atlattığı için şuan iyiydi.Günün en önemli öğünü kahvaltılarını yaptıktan sonra Kou'nun kapıdan el sallamasıyla evden çıkmıştı ikili.
Atsushi ve Akutagawa'yla buluşmak için okula ilerliyorlardı.Eğer olurda vekaleti babasına verilseydi ondan önce o büyük kutlamada şarkıyı söyleyecek kişilerin onlar olması Together grubu olması onun için çok değerliydi...
》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》
🥂 Bölüm sonu🥂
Nasılsınız minik okurlarım?
Ben sınavların yaklaşması dışında mükemmel'im
ᕙ(⇀_↼ )ᕗUmarım sizde Mükemmel'sinizdir ♡◝(⁰▿⁰)◜♡
Şu dipnot'u koymadan gitmeyeyim,Chuuya'nın gerçek ebeveynlerinin isimleri Fuku Nakahara ve Kansuke Nakahara'dır hangisi annesi hangisi babası belirsiz.En azından ben bilmiyorum o yüzden Kansuke'yi babası yapmak istedim
Eğer tam bilgisi olan varsa beni bilgilendirirse mutlu olurum ^-^
Diğer bölümde görüşmek üzere ^^♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Together《•soukoku•》
Fanfiction"Beraber söyleyelim bu gece,sesimiz birbirine karışsın ve yükselsin göğe" • DazaiOsamu #1 • • ChuuyaNakahara #1 • • Soukoku #1 •