༶ Grup Üyeleri ༶

1.1K 105 76
                                    

"Memnun oldum Chibi-kun~" Chuuya 'Chibi' kelimesine anlam verememiş şekilde Dazai'ye olumsuz bakışlarıyla konuşur "Ha? Chibi'de ne demek oluyor?" Kahveli sırıttı "Lakap." Chuuya ağızını açıp konuşacakken kapının açılmasıyla susar ve kapıya bakar.

İçeri beyaz saçlı,sarı ve mor karışımı gözlere sahip bir genç ve hemen arkasından siyah saçlı,saçlarının uçları beyaz,gri gözlü bir genç daha girer.Beyazlı girdiği anda konuşmaya başlar "Günaydın Dazai-saan!" Beyazlı Chuuya'yı fark edince durur ve Dazai'ye soru sorar gözlerle bakar "Tanımadın mı? Chibi-kun." Beyazlı bir süre boş boş baksada,kısa sürede aydınlanmışcasına Kızıl'ın yanına gelip elini uzatır "Chuuya-san!! Sizsiniz! Hoş geldiniz! ben Atsushi,Atsushi Nakajima." Kızıl uzatılan eli sıkar ama hiç bir şeye anlam veremez,onu nereden tanıyorlardı? Oysaki okula yeni gelmişti.

Siyahlı hemen ardından yanlarına gelir ve konuşmaya başlar "Ona Jinko'da deriz." Beyazlı siyahlıya bakar ve sinirle bağırır.
"Hey!"
"Peki peki,ağlama.Ben de Akutagawa Ryunosuke."
"Memnun oldum ama beni zaten tanıyorsunuz sanırım?"
"Tabii ki! Sizin gibi bir müzisyenle aynı sınıftayız sizden çok şey öğreneceğim Chuuya-san!"
Ah işte şimdi Chuuya her şeye bir anlam kavuşturdu,onu eski okulundaki müzik grubundan tanıyorlardı ve aynı sınıftalardı demekki Atsushi'nin dediğine göre.Bu Dazai'nin Chuuya'yı ilk gördüğünde nereden nakil öğrenci olduğunu tahmin etmesinide açıklıyordu.Chuuya olumlu şekilde gülümsedi.

Oturdular,bir süre daha konuşup kaynaşmaya,gülüşmeye başladılar.Sonra Chuuya etrafı incelerken eline bir gitar aldı,onu incelemeye başlamıştı.Dazai bunu fark etti ve oturduğu yerden kalkıp eline bir pena aldı,Chuuya'nın yanına geldi ve uzattı.Yüzünden gitarı çalabileceğini söylüyordu.Chuuya uzatılan pena'yı aldı ve teşekkür edercesine gülümsedi,Dazai bir masaya yaslandı,diğer üyelerde Chuuya'ya odaklanmıştı.Chuuya pena'yı eline yerleştirip gitarın tellerine dokundurttu ve çalmaya başladı.

Bir süre sonra Dazai şoka girmişti,bu Kızıl oğlan onun az önce çaldığı ritimde çalıyordu gitarı.Tek fark,Chuuya şarkı söylemiyordu,gözlerini kapatmış sadece gitarı çalışıyordu.Son kez pena'yı tellere sürtüp melodiyi odaya yaydıktan sonra durdu.Atsushi hemen ayağa fırladı "Chuuya-san! çok iyi çalıyorsunuz!" Chuuya gözlerini açıp Atsushi'ye baktı,gülümsedi ve Atsushi devam etti "Neden bizim grubumuza katılmıyorsunuz? Hem sizin sesinizide duymuştum,çok güzeldi ve İkinci bir soliste ihtiyacımız var!" Atsushi heyecanla grup arkadaşlarına baktı "Chuuya-san en iyisi,ondan başkasını bulamayız." Akutagawa konuşur "Jinko ilk defa doğru bir şey söyledi." Atsushi Akutagawa'ya 'bunu sonra konuşacağız.' bakışı attı.Sonrasında Atsushi Dazai'ye bakar,Dazai konuşmaya başlar "Doğru neden bize katılmıyorsun Chibi-kun?" Chuuya günün ikinci şokunu yaşar.

"Ben..bilemedim." Atsushi tekrardan söze karışır "Hemen cevap vermeyebilirsin Chuuya-san! Yarın okul müzik grupları olarak iznimiz var,çalışmak için buluşacağız.Senin içinde izin alabiliriz,sende bizimle gel hem cevabın için düşünmüş olursun ha?" Chuuya söze devam etti
"Olur,düşünüp taşınmam gerek hem."
"Peki evin fazla uzak mı Chuuya-san?"
"Hayır bir kaç sokak ileride,yakın."
"Benim evimde bu civarlarda,Chibi-kunla birlikte gelebiliriz,olur mu Chibi-kun?"
Bu uzun herifin 'Chibi' demesi her ne kadar Chuuya'yı sinir etsede bir şey demedi "Tamam olur." Buluşma planı hakkında konuşmaya devam ederken okul zili çaldı,ardından sıkıcı bir gün başlayıp sınıflara yöneldiler.

⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝

Together《•soukoku•》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin