Bileği incildikten sonra eve gönderilmişti Chuuya şimdi ise salonda oturuyordu annesi birşeyler almak için dışarı çıkmıştı 'Sıkıntıdan ölmek üzereyim..fubol oynamak benim neyime ki! Çok güzel oynadım..' diye içinden geçirmesiyle gözünü etrafta gezdirmesi bir oldu sıkıntısını gideribilecek birşeyler araken gözü gitar çantasına takıldı ayağa kalkmayı denedi.Ayağının üstüne basamayınca etraftaki eşyalardan destek alarak gitarının yanına gelip eline aldı masaya yaslanıp ayağını güvenli bir yerde tuttu.Gitarı kucağında yerini almasını sağlayınca yüzünde ister istemez bir tebessüm doğmuştu,konu müzik olunca Chuuya kendini her zaman mutlu hissediyordu.Penayla çalmaya alışık olduğu için bu sefer daha farklı hissedecekti pena'sı odasında olduğu için almaya üşenmişti tabi.
Tellere narin ince parmaklarını sürttü kızıl,aklına ilk gelen replik okula ilk geldiğinde müzik odasıda Dazai'nin çalmış olduğu replikti.Çalmaya başladı kızıl bu süreç kitaplıkta gördüğü dosyayla son bulmuştu.O kitaplığa konulan kitapları özenle seçerdi annesi,bir de bu dosyanın saklanırmış gibi konulması dikkatini çekmişti.Gitarı kenera bırakıp ayaklandı tekrar eşyalardan destek alarak gitti yanına,kitaplıktaki dosyayı alınca bunun gibi bir dosyayı başka zamanda gördüğünü düşündü içindeki huzursuzluğu hissediyordu.Dosyayı açıp inceleyecekken dış kapının açılma sesini duyunca bi çırpıda dosyayı yerine bırakıp koltukta eski yerini almıştı.
"Anne?"
Bunu demesiyle içeriye annesi'nin girmesi bir olmuştu yüzünde ki sıcak tebessümle
"Geldim Havucum" Chuuya'nın gözü annesinin ellerine takılmıştı alışveriş yapmaya gitmişti ama eli boştu "Yalnızda gelmedim,keşke beni arkadaşlarınla daha önce tanıştırsaymışsın çok iyi çocuklar" bunu demesiyle salona Dazai,Akutagawa ve Atsushi'de girmişti. Şaşkınlıktan gözleri büyümüştü Chuuya'nın,annesi nerden biliyorduki onların bahsettiği arkadaşları olduğunu,tabi bunu sorgulamayacaktı çünkü birşekilde annesi'nin herşeyden haberi oluyordu.Atsushi Chuuya'nın yanına varmıştı hemen Dazai ve Akutagawa'da poşetleri Mutfağa bırakıyordu."Chuuya-san daha iyi misiniz?"
"İyiyim Atsushi ve bana artık Chuuya-san demene gerek yok,lütfen"
Atsushi kafasını salladığında yanına birinin oturduğunu hissetti Chuuya "Chibi-kun~ ^^" Kafasını çevirip baktı Chuuya "Evet uskumru?" Kahveli Kızıla yapıştı sıkı sıkı sarılarak
"Sonunda bir lakabım var~"
"Hey! Yapışma hemen" Bunu demesiyle dahada sıkı sarılmıştı Kahveli o sıra salona Akutagawa'da gelmiş Atsushi'nin yanına oturmuştu.
"Ben yokken birşey oldu mu?" Atsushi yanıtlamıştı bu soruyu "Hayır,her zamanki gibiydi"
Böylelikle konuşma son bulmuştu,Dazai mutfağa çağırılmasıyla hemen ayağa kalkıp mutfağa gitmişti.Chuuya Annesiyle Sevdiğinin iyi anlaştığını görünce düsünceleri yüzünden kızarmasına engel olamıyordu.
-
-
-
-
-
Yaklaşık yarım saat sonra ellerimde mısırlarla gelmiştiler salona,Chuuya eline verilen mısır kabıyla hem annesi hemde sevdiğine bakmıştı.Annesi diğer mısır kaplarını Atsushi ve Akutagawa'ya verirken Dazai'de televizyonda film araştırıyordu "Film mi izleyeceğiz?" Diye sorusunu yöneltmişti annesine Chuuya.
"Hmhm,hazır arkadaşlarında burdayken eğlenelim diye düşündüm" Chuuya hem Annesi hemde arkadaşlarıyla birlikte film izleyeceği için mutlu hissetti kendini ve gülümsedi.Dazai uzun uğraçlar sonucu filmi ayarladığında Chuuya'nın yanına oturdu,Chuuya'nın sağında sevdiği solunda Annesi Dazai'nin yanındada Atsushi ile Akutagawa vardı.Filmi sevdikleriyle izleyip Dazai'nin omzunda uyuya kalınca bugün Chuuya için bitmiş olmuştu...》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》
Bölüm sonu 🥂
Evet 1K olmuşuz! Mutluyum okuyan herkese çok teşekkür ederim♡
Normalde bu bölüm iyi şeyler olmayacaktı ama 1K ya özel yine feelslı bir bölüm oldu zbltibutztkizbzuz
Ağırdan alıyorum olayları sizce bu sizin için İyi mi? Kötü mü? Lütfen belirtin
Diğer bölümde görüşmek üzere ^^♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Together《•soukoku•》
Fanfiction"Beraber söyleyelim bu gece,sesimiz birbirine karışsın ve yükselsin göğe" • DazaiOsamu #1 • • ChuuyaNakahara #1 • • Soukoku #1 •