•Tehdit•

591 70 40
                                    

O günün üzerinden bir kaç hafta geçmişti,bu bir kaç hafta içinde Tachihara Chuuya'ya daha yakın olmaya çalışmış her yerden çıkıp onunla konuşmaya başlamıştı.Bu hem Dazai'nin canını sıkıyor hemde Chuuya Dazai'den başkasının kendisiyle bu kadar yakın olmaya çalışması hoşuna gitmemiş ama yinede sesini çıkaramamıştı.Yine okul koridorlarında turlar atarak küçük Chibi'sini arıyordu Dazai,en sonunda bir köşeyi dönünce gözü direk o kızıl saçları görmüştü.Yanına gidecekken Tachihara'yı Chuuya'nın yanına geldiğini görmüş duraksamıştı,Tachihara Chuuya'nın dibine girmeye çalışıyor onunla konuşup gülümsüyordu.Ama bugün öbür günlere kıyasla tarklı birşey vardı,Chuuya'nın yüz ifadesi ve Tachihara'dan kaçışı Dazai'nin,Chuuya'nın bu durumdan rahatsız olduğunu bağıra bağıra söylediğini görmüştü,en sonunda gürültülü ortamda kulaklarına sadece 'Fazla yakınsın' cümlesi ilişmişti.Yumruklarını sıktı Dazai,daha fazla susamayacağını anlamıştı kendiside.
-
-
-
-
-
-

Hava kararmıştı,okul çıkışı Dazai Chibi'sini evine kadar bırakmış Chibi'nin ona el sallayışına karşılık verip oda el sallamıştı,evine girdiğinden emin olunca kendi evine ilerlemişti.Dazai hiçbir yere sapmadan evine ilerlerken onu durduran onla aynı yolda ilerleyen Tachihara olmuştu.Bir kaç metre önünde yapa yalnızdı.Dazai'nin dudakları yukarı kıvrılmış adımlarını hızlamdırıp Tachihara'yı kapşonundan tutup duvara çarpmıştı.Elini Tachihara'nın yakasına koymuş sıkı sıkı tutuyordu,Tachihara bir anda olan şeyle afallamış olacaktıki hemen karşılık vermemişti,yakasındaki el bir süre sonra nefes almış verişinide zorlaştırmıştı.Yakasındaki elin sahibinin Dazai olduğunu anlayınca dudaklarını aralayıp konuşmayı denemişti ama dudakları aralandığı an yakasındaki el sıkılaşmış susmak zorunda kalmıştı.Söze ilk Dazai girdi.
"Neden bu haldesin anlayabildiğini düşünüyorum?"

Sessizlik...

"Seni en başta uyarmıştım Tachihara.Chuuya'dan uzak durman konusunda"
"Ondan bu kadar çok mu hoşlanıyorsun?" Demişti sesi çıkabildiği kadar Tachihara.
"Hoşlandığım kişiye bu kadar yakın olduğun için değil,sevgilime bu kadar yakın olmanı istemiyorum." Sesi tehtidkar bir tondayken söylemişti bunları.Söylediği 'sevgili' yalanı'nında ilerde çok işine yarayacağınıda tahmin edebiliyordu Dazai.Dazai'nin son sözünden dona kalmış Tachihara'nın yakasından ellerini çekmişti Dazai.Tachihara Dazai'nin bi anda bırakmasıyla sırtı duvardan yavaşça kayıp yere oturmasına neden olmuştu.Kafasını kaldırıp ateş saçan gözleriyle bakmıştı Dazai'ye.Dazai arkasını dönüp gidecekken durmuş,omzu üstünden yerde oturan Tachihara'ya bakmıştı son sözlerini dudakları arasından çıkararak şunları demişti.
"Diyeceğimi dedim Tachihara,karar senin sonuçları beni etkilemeyecek"
Dedikten sonra karanlık aurasını yok etmiş yola devam etmişti.Dazai gözden kaybolunca Tachihara oturduğu yerden kalkmış üstünü temizlemişti.Ona karşılık vermemişti Dazai'nin ondan daha güçlü olabileceğini tahmin ediyordu dayak yeme gereği duymamıştı.Ama bu olayın burda bitmediğini hem Dazai hemde Tachihara tahmin edebiliyordu ama Tachihara bilmiyordu şimdiki adımının Dazai'yi zafere ulaştıracağını...

》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》

Bölüm sonu 🥂

Bölüm geç geldi ve kısa oldu bunun için üzgünüm:"

Diğer bölümü daha uzun yapıp güzel şeylerle gelmeyi planlıyorum bu seferlik böyle oldu

Başka diyeceğim birşey yok,diğer bölümde görüşmek üzere ^^♡

Together《•soukoku•》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin