•Huzur•

701 68 218
                                    

! Smut veya Öpüşme sahneleri vb. şeylerden rahatsız olanlar ilk paragrafı atlayabilirler !

》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》

Kızıl saçlı'nın dudaklarında hissettiği baskıyla büyüdü okyanus gözleri,ne olduğunu hızlıca sindirebilmişti ama dudaklarına yapışmış Kahveli'yi omzundan itip bağırıp çağırmamıştı,aksine ona karşılık vererek cevabını sunmuştu.Kahveli bunun olacağını başından beri bildiği için pek şaşırmamış kolları arasındaki minik bedeni masayla arasına sıkıştırarak Kızıl'ın üst dudağını emmeye başlamıştı.Öpüşmeleri daha ıslak ve yapışkan bir hal alırken Kızıl nefessiz kaldığını hissedince ellerini Kahveli'nin omuzlarına koyup hafifçe itti,Kahveli bu mesajla geri çekilmesi gerektiğini anlayarak çekildi,ardından kızarmış surata batkı.Avcundaki yanağı baş parmağıyla okşayarak gülümsedi, sessiz kaldı daha sonra kısık ses tonuyla konuştu.

"Seni seviyorum,Chuuya..."

Bu sözleri işiten Kızıl Mavilerini Kahvelerle buluşturdu,gülümseyen masum suratı görünce onunda yüzünde ister istemeden bir tebessüm oluştu.Kahve gözler ondan bir beklenti beklercesine bakıyordu,odada hala sessizlik hakimden Kahveli tekrar konuştu.

"Peki ya sen Chuuya?"

Maviler ve Kahveler birbirine kitlenmişti âdeta.

"Seviyor musun beni?"

Ah...Salak Uskumrum

"Eğer seni sevmiyor olsaydım yaşıyor olmazdın Uskumru"

Kahveli yüzüne geniş gülümsemesini yerleştirip minik bedene sardı kollarını.Kızıl saçların arasına öpücüğünü kondurdu.

"Ehehe biliyordum,Artık seni istediğim kadar öpebilirim dimiii"

"Hey! Yılışma hemen" Kızarık yüzüyle konuşmuştu Kızıl,Kahveli ise onun dediğini aldırmamıştı bile,Kızıl'da bir süre sonra susup aynı şekilde Kahveli'ye sarıldı.İkili bir süre sessizce birbirlerinin kolları arasında durdurlar.Ardından sessizliği bozan Chuuya oldu.

"Hey Uskumru,Bugün nerdeydin hiç göremedim seni"

Kahveli biraz durup sonra cevabını verdi "Pek önemli değil sadece biriyle bir işim vardı,onu hallettim ^-^"

Kahveli Kızıl'ın konuşmasına izin vermeden sözüne devam etti "Okuldan çıksak iyi olur yoksa içerde kalıcaz" Kafasıyla Onayladı Kızıl.Chuuya gitarını sırtladı Dazai ise onun elini tuttu,birlikte Müzik odasından çıktılar.Aşağı inip kapılar hâlâ açıkken zaman kaybetmeden okuldan çıkıp kendilerini sokaklara attılar.Ele ele tutuşarak gece'nin verdiği karanlık ve huzurla evlerine ilerlediler.

"Uskumru,bugün önemli bir işin var mı?"

Hayır anlamında kafa salladı Dazai "Hayır yok,neden sordun?"

"Bugün annem eve gelmeyecek.."

Kahveli merakla bakıyordu Kızıl'a.

"İstersen..bizde kalabilirsin"

Dazai sırttı "Yanii~ seninlede uyuyabilir miyim ^-^"

"Evet,tabi aklında başka hayeller kurma Bandaj İsrafı"

Kahveli somurttu Kızıl ise onu aldırış etmeden yürümeye devam etti.
-

-

-

-
Dazai Chuuya'nın evine yatılı kalmadan önce kendi evine uğrayıp üstünü değişmiş sonra Chuuya'nın evine gelmişti.Çoktan yemek yiyip,konuşup,günün geride kalan vaktini birlikte geçirmişlerdi.Şimdi ise yatmadan önce Chuuya yatağında bağdaj kurmuş elindeki gitarını çalıyordu,Dazai ise onun hemen arkasında sırtı bazaya yaslı onu izliyordu.Dazai Chuuya'nın bu kadar güzel çaldığı gitarını saatlerce dinleyebilirdi,huzur buluyordu onu dinlerken.Chuuya penasını son kez tellere sürtünce Dazai yerinden doğrulup Chuuya'nın arkasına geçip kollarını onun beline sarmıştı.Chuuya kendine sarılan bedene çevirmişti Mavilerini.

"Seni böyle saatlerce,belkide sabaha kadar dinleyebilirim"

Chuuya gülümsedi,Dazai'nin bu derece iyi ve insanın kalbine kolaylıkla dokunabilecek sözleri onun hoşuna gidiyordu.Dazai Chuuya'nın yanağından öpücük çalıp devam etti.

"Haftaya elemeler başlıyor"

"Hmhm,artık diğer tüm okulları yenip o sahnede bizim söyleme vaktimiz.Fazlasıyla çalıştık bu bizim hakkımız"

Dazai gülümsedi "Evet,çok çalıştık eminimki senin gibi hem bir solist hemde bir gitaristimiz olduğu için şanslıyız"

"Aynı şey senin içinde geçerli Uskumrum"

İkili gülümsedi fazla geçe kalmadan birbirlerine sokularak uyudular.İkisi içinde bu gece fazlasıyla güzel ve huzurluydu.

》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》

🥂 Bölüm sonu🥂

Selamlarrr

Yıllar yıllar sonra yb attım bunun için özür dilerim bir kaç sebebim vardı :" Umarım herkes hala bıraktığım yerdedir!

Evet sonunda kavuştular ama her mutluluğun sonsuza kadar devam etmesi için bir bedeli olacaktır- ^^"

Neyse kitap çoktan yarılandı bunu söyleyebilirim,daha hızlı yb atmayı denicem umarım atabilirim

Başka diyeceğim birşey yok,diğer bölümde görüşmek üzere ^^♡

Together《•soukoku•》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin