Jutros sam obavio nekog posla kod kuće jer bi se sutra trebao održati sprovod moje majke. Očeva obitelj je najavila svoj dolazak teti Anne pošto sam ja radio cijeli dan. Nakon pospremanja kuće, krenuo sam prema imanju kako bi odradio današnji posao i pitao Rudolfa da mi da slobodan dan zbog sprovoda. Ne mogu raditi cijeli dan, moram ispoštovati majku i dostojno je ispratiti jer me ona jedina i voljela, bila ustrajna u tome da me podigne. Zasigurno ne bi preživio rano djetinjstvo u ratu da se ona nije borila da preživim. Policajcima sam već rekao da ne želim da dovode onog monstruma koji mi je nažalost otac. Majka ga sigurno ne bi htjela blizu, a ne želim ga ni ja.
Kad sam stigao na imanje, ugledao sam lijep prizor. Zastao sam i naslonio se na ogradu kad sam ugledao istu onu mrgud djevojku kako plete crnom konju pletenice. Polako sam joj prišao jer sam jednostavno morao. Zanimala me Marcusova teorija, želio sam razmijeniti nekoliko riječi s mrzovoljnom plemkinjom.
˝ Dobro jutro, gospođice. ˝ pozdravim je na što ona podigne svoj pogled na mene i odmjeri me. Smiješak joj zaigra na usnama što i mene natjera na nekakav poluosmijeh.
˝ Ti si novi ovdje,ha?˝zainteresirano me pogleda na što se zagonetno nasmiješim.
˝Jesam, od jučer. Vidio sam vas sinoć no bio sam na odlasku. ˝ namjerno provociram na što se ona slabašno nasmije.
˝ Konjušari su inače šarmantni muškarci koliko sam čula. Moram priznat da su glasine možda malo i u krivu. ˝ nasmijao sam se na njene riječi, barem je razgovarala sa mnom.
˝ Šarmantni smo ako smo u društvu pristojne djeve. ˝ podsmjehnem se na što me ona odmjeri svojim morskim očima. Poželio sam dotaknuti to čisto lice, samo prijeći prstom preko tih punih usana. Imala je tako lijepe usne.
˝ Shvatit ću ovo kao uvredu. ˝ pogledala me na što sam se nasmijao i odmahnuo glavom.
˝ Plava krv ne bi trebala tako olako prihvaćati uvrede, trebala bi se bar malo naljutiti. ˝ izustio sam kad sam ugledao njenu sestru kako nam prilazi. Obje su bile tako nestvarno lijepe, nikad nisam vidio ljepše djevojke u svom životu. Camilla se nije mogla mjeriti s njima.
˝ Tko si ti?˝ upitala me, zamahnuvši svojom valovitom smeđom kosom na što sam uzeo njenu ruku u svoju i ostavio poljubac.
˝ Bruno, vaš novi konjušar. ˝ nasmiješila mi se te pogledala sestru koja je i dalje plela pletenice svom konju. Nisam znao da je taj crni konj baš njen jer mi je odmah zapao za oko.
˝ Ja sam Doris, vidim da si moju sestru već upoznao. ˝ nasmijala se kad je Robert prišao.
˝ Hej Rob, hoćemo popodne igrati kriket?˝ crnokosa napokon progovori nakon duže stanke. Djevojke su izgledale kao da stvarno vole sina svog pokojnog brata no on se nije činio zainteresiran.
˝ Hvala na pozivu, ali moram odbiti. Mama se razboljela i moram pitati Rudolfa za više novca kako bih kupio lijekove. ˝ snuždeno je priznao i krenuo dalje kad ga je Doris uhvatila za ruku, zaustavivši ga.
˝ Što želite?˝ Robert je bio prilično razdražljiv i neugodan danas, morat ću ga pitati kako mu je majka i možda je otići upoznati. Ako im treba nešto pomoći što Robert ne može sam, žao mi ih je. Djed mu je bogati plemić koji mu je samo dao da radi na njegovom imanju, zar im nije mogao pomoći? Robert mu je jedina uspomena na pokojnog sina, zašto ga ne bi barem malo ispoštovao?
˝ želim ti pomoći, Roberte. Nećemo napraviti ništa loše.˝ Doris ljubazno kaže no Robert se ne doima zainteresiranim.
˝ hajde Robert, pomoći ćemo ti. Mi ćemo uzeti novac od oca i dat ćemo ti, neće on ni znati.˝ mrgud se uključuje u raspravu što me nasmije. Barem pokušavaju pomoći Robertu i to mi je suviše drago. Robert me nesigurno pogleda na što mu kimnem, ovo treba prihvatiti. Bio bi lud da ne prihvati.
YOU ARE READING
Carmen
RomanceOvo je priča o tome kako sam je volio, ali nisam si to mogao priznati. Ni sebi ni njoj. Ali ipak sam uspio, no bez nje. Bez Carmen.