Part-4

11.1K 1K 10
                                    

Taehyung ေက်ာင္းဆင္းေတာ့ အတန္းေရွ႕ွမွာ သူ႔အားေစာင့္ေနတဲ့မနက္က Hyg...

Jimin က Taehyung ကိုျမင္ေတာ့လက္လွမ္းျပသည္..

"Tae"

"Hyg ... ဘယ္လိုလုပ္ Tae ကိုလာေစာင့္ေနတာလည္း "

Jimin သူ႔အနားသို႔ ေျခေထာက္ကေလး ေထာ့နဲ႔ေထာ့နဲ႔ျဖင့္ေလ်ွာက္လာေသာ Taehyung ေလးအားၾကည့္ေနရင္းပင္ ၾကည္ႏူးေနမိသည္..Taehyung အားေႏြးေထြးစြာၿပံဳးျပလိုက္ရင္း

"Tae ေျခေထာက္ကို ေဆးခန္းျပေပးရင္းနဲ႔ Tae အိမ္လိုက္ပို႔မလို႔ေလ "

"အာ သက္သာေနပါၿပီ Hyg ရဲ႕... Tae ဘာသာျပန္နိုင္ပါတယ္ "

"မဟုတ္တာ Tae ရယ္ ... မျငင္းပါနဲ႔ေနာ္ အိမ္ထိလိုက္မပို႔ခိုင္းခ်င္ရင္ေတာင္ ေဆးခန္းေတာ့ပို႔ေပးပါရေစ"

Jimin တအားေျပာေနတာနဲ႔ Taehyung လည္းအားနာလာကာ

"ဟုတ္ ရပါတယ္ Hyg"

နွစ္ေယာက္လံုး ေဘးကအျခားသူေတြၾကည့္ေနတာကိုမျမင္ပဲ Jimin ကားေပၚတက္ရန္အလာ Taehyung လက္အားအေနာက္ကေနဆြဲလာတဲ့သူ...

"Jungkook ဘာလုပ္တာလည္း "

Jungkook က Jimin ကိုမ်က္ေမွာင္က်ံဳ႕ၾကည့္လိုက္ၿပီး..

"မင္းနဲ႔မဆိုင္ဘူး ဒါငါနဲ႔ Taehyung ကိစၥ"

Taehyung မွာ  Jungkook နဲ႔ Jimin ၾကားဟိုတစ္လွည့္ဒီတစ္လွည့္ၾကည့္ရင္း

"Kim Taehyung အခုခ်က္ခ်င္းငါနဲ႔လိုက္ခဲ့ "

Jimin က Taehyung အားေပြ႕ရန္ျပင္ေတာ့ Jungkook က တြန္းလႊတ္လိုက္ရာ

"အာ့ "

ေျမႀကီးေပၚပံုခနဲက်သြားေသာကိုယ္ေလး

"Jeon Jungkook မင္းဘယ္လုိလုပ္လိုက္တာလဲ Tae ေျခေထာက္ကမေကာင္းေသးဘူးကြ မင္းသိရဲ႕လား Tae ကိုမကူညီခ်င္ေန မေနွာက္ယွက္ပါနဲ႔ "

Jimin က Jungkook ကိုေျပာၿပီးေတာ့ Taehyung ကိုကားေပၚတင္ကာ အျမန္ေမာင္းထြက္သြားသည္...

Jungkook သူ႔အား Jimin ေဒါသတႀကီးေျပာဆိုသြားတာေၾကာင့္ အံ့ၾသေနရသည္..

...ဘာလည္း ဒီေကာင္ Kim Taehyung အတြက္နဲ႔ ငါ့ကိုေျပာသြားတယ္ေပါ့ေလ....

ဆံပင္ေတြထဲ လက္ေခ်ာင္းေလးေတြနဲ႔ထိုးဖြရင္း ေလပူေတြသာမႈတ္ထုတ္ေနမိသည္...

💜 Lovely Tae 💜 (Completed)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant